SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Wat witte gij daarvan? Misschien deed ze op maandag Edson, dinsdag Orlando, woensdag Gregory, donderdag Jaynairo, vrijdag Jackson en op zaterdag Sidney.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja das meestal niet nodig dan
Vergeet Stanley en Mahonie nietquote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat witte gij daarvan? Misschien deed ze op maandag Edson, dinsdag Orlando, woensdag Gregory, donderdag Jaynairo, vrijdag Jackson en op zaterdag Sidney.
Op zondag ging ze naar de kerk overigens.
Nou ja is ook zo, wij zijn te druk met geld opmaken.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Etto denkt altijd zo mooi dat hij de enige is in de heeeeeeeele wereld die hard werkt
Dit klinkt als tokkie zangeresje Anouk.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat witte gij daarvan? Misschien deed ze op maandag Edson, dinsdag Orlando, woensdag Gregory, donderdag Jaynairo, vrijdag Jackson en op zaterdag Sidney.
Je hebt gelijk. Vaderschapstesten voor iedereen!!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn dag begon met een klantoveeleg waarbij iedereen boos en negatief was en dat bleef de dag zo doorgaan.helaas.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuke mensen, dingen, gesprekken en positiviteit
Gewoon iedereen op z’n bek slaanquote:Op maandag 24 januari 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dag begon met een klantoveeleg waarbij iedereen boos en negatief was en dat bleef de dag zo doorgaan.helaas.
Thuiswerken ftwquote:Op maandag 24 januari 2022 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op z’n bek slaanRot op met je negatief geneuzel bam jonguh!
Moet je de hele tijd jezelf voor je bek slaanquote:
Dit.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf bepalen wanneer je wat doet FTW
Nee hoor... Daarom heb ik ook vooral medelijden met kleine ondernemers.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Etto denkt altijd zo mooi dat hij de enige is in de heeeeeeeele wereld die hard werkt
Lord of the Rings was al een treurniswekkende dodelijk saaie teleurstelling.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Die Lord of the Rings prequal gaat zo'n teleurstelling worden
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lord of the Rings was al een treurniswekkende dodelijk saaie teleurstelling.
Ik heb liever dat er een nieuwe Game of Thrones komtquote:Op maandag 24 januari 2022 20:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga wel een beetje met buda mee eigenlijk
Hobbits zijn zeg maar niet echt mijn ding…quote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier uur lang kijken naar harige voeten. Niet te doen
Alleen maar stomme karakters daarquote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een nieuwe Game of Thrones komt
Haha ik heb nooit een uur gehaald neequote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier uur lang kijken naar harige voeten. Niet te doen
Game of deepthroats.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een nieuwe Game of Thrones komt
Die ene veldslag die 2 uur duurde was mij ook even teveel van het goede.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het laatste seizoen was sowieso niet bestquote:Op maandag 24 januari 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ene veldslag die 2 uur duurde was mij ook even teveel van het goede.
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je valt toch driedubbel in slaap daarbij?
Gotjeezes ja werken pffff dat zal wennen zijnquote:Op maandag 24 januari 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Woensdag en vrij/zat/zon werken
zal wel gesloopt zijn daarna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op maandag 24 januari 2022 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotjeezes ja werken pffff dat zal wennen zijn
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]weet welke jij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Goed voor de zwembandjes welquote:Op maandag 24 januari 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Woensdag en vrij/zat/zon werken
zal wel gesloopt zijn daarna
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed voor de zwembandjes wel
ja iddquote:Op maandag 24 januari 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed voor de zwembandjes wel
Heb hem ook gezien, eerst in de bios. Daar komt de film nog veel beter tot zijn recht.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:30 schreef bitterbal het volgende:
heb die film 1917 gekeken net. Goede film
Ja dat kan ik mij voorstellen. Het is mooi ook om naar te kijkenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb hem ook gezien, eerst in de bios. Daar komt de film nog veel beter tot zijn recht.
Hier ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb hem ook gezien, eerst in de bios. Daar komt de film nog veel beter tot zijn recht.
Hoezo is toch interessant?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Heb net een documentaire over de tweede Wereldoorlog gekeken. Wat doe ik mezelf weer aan.
Ja nou ja dat had je van te voren kunnen weten.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een bak ellende joh. Zo deprimerend. Vreselijke beelden.
Ja vandaar:quote:Op maandag 24 januari 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja dat had je van te voren kunnen weten.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ah je bent weer binnenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja dat had je van te voren kunnen weten.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar een slang is dan ook een beetje een zwemband
welke heb je gekeken?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Oef, jij een geluk. Tony chocolony hoef ik ook niet. Niet mijn ding, dus ik hoop dat je hem zelf hebt op gekregen.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De pizza arriveerde al eerder dan gedacht, dus is al bijna op
Nu heb ik nog 3 blokken Tony chocolony die ik normaal niet eet
Kun je mooi een boek lezen!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Halve dag de ogen dicht willen doen en nu ben ik klaarwakker.
Ik heb dat sinds het begin van de pandemie gelukkig maar 2x gedaan, 2x voor reizen.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:46 schreef mschol het volgende:
weer eens met stokjes in neus zitten vrottenmaar negatief gelukkig
Wat is er loosquote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, straks maar even de oogarts bellen, dit gaat niet goed
Au dat klinkt niet best best. Verstandig om even contact op te nemen met de dokterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Infectie aan mijn ooglid. Gisteren zalfje voor gekregen. Maar het is ineens enorm verergerd.
Ja, de dokter kan even de pot op. Ik bel straks gelijk de oogarts waar ik onder behandeling ben voor iets anders. Hier ga ik niet mee aanrommelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Au dat klinkt niet best best. Verstandig om even contact op te nemen met de dokter
Ja dat bedoel ik. Een oogarts is toch ook een dokter. Tis vroeg hequote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de dokter kan even de pot op. Ik bel straks gelijk de oogarts waar ik onder behandeling ben voor iets anders. Hier ga ik niet mee aanrommelen.
O jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:38 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Een oogarts is toch ook een dokter. Tis vroeg he
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de ontsteking niet veroorzaakt hoor
Waarom kijkt hij je zo aan als je iets normaals eetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:17 schreef kwiwi het volgende:
Huis voor me alleen vandaag, wat zal ik eens doen. Misschien pannenkoeken met ijs eten zonder zo aangekeken te worden:
Oh dat is vervelendquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:19 schreef Koen66 het volgende:
ik werk vandaag thuis, zometeen eens overleggen met werk wat te doen (zoonlief kreeg gisterenavond laat toch positief testresultaat)
ja vooral omdat we er al op zaten te verheugen om zaterdag uit te gaan etenquote:
Morguh.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:17 schreef kwiwi het volgende:
Huis voor me alleen vandaag, wat zal ik eens doen. Misschien pannenkoeken met ijs eten zonder zo aangekeken te worden:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:17 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja vooral omdat we er al op zaten te verheugen om zaterdag uit te gaan eten
En voor hem natuurlijk ook, zat al paar dagen in quarantaine. Had veel proefwerken deze week, moet ie allemaal inhalen
Niet aangeraakt.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oef, jij een geluk. Tony chocolony hoef ik ook niet. Niet mijn ding, dus ik hoop dat je hem zelf hebt op gekregen.
lekker is datquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
Ze begonne precies om 0700 met heien.
Prima tijdquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
Balen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:19 schreef Koen66 het volgende:
ik werk vandaag thuis, zometeen eens overleggen met werk wat te doen (zoonlief kreeg gisterenavond laat toch positief testresultaat)
1 van de vrienden waar ik ben geweest testte gister 2x positief, ik gelukkig negatief, maar die vertelde dat, in lijn met rivm regels, de partner wel mocht werken want booster en negatief...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:19 schreef Koen66 het volgende:
Verstandig. Sterkte.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de dokter kan even de pot op. Ik bel straks gelijk de oogarts waar ik onder behandeling ben voor iets anders. Hier ga ik niet mee aanrommelen.
nicequote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook de gemeentelijke belastingenaanslag ontvangen?
maar dat is juist het probleem. Hij voelt zich prima. Had PCR test laten doen na 5 dagen quarantaine. En die is dus positief, zonder enig verschijnselquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Balen.Hopelijk voelt ie zich snel beter.
ik kom/kwam teveel in ov en werk met veel collegas waar de 1,5m afstand nog wel eens vergeten wordtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dat sinds het begin van de pandemie gelukkig maar 2x gedaan, 2x voor reizen.
klopt, ik zat te twijfelen om te gaan werken, toch maar niet gegaan en eerst overleg met Sjeffiequote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:27 schreef mschol het volgende:
[..]
1 van de vrienden waar ik ben geweest testte gister 2x positief, ik gelukkig negatief, maar die vertelde dat, in lijn met rivm regels, de partner wel mocht werken want booster en negatief...
Wat een aannames weerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is rotterdam altijd extra vroeg
issie wel ziekjes geweest eerder?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat is juist het probleem. Hij voelt zich prima. Had PCR test laten doen na 5 dagen quarantaine. En die is dus positief, zonder enig verschijnsel
sinds alert van school kwam dat er een zieke in de klas zat helemaal niks dusquote:
Pffff balen. Maar dan mag je toch na 5 dagen weer gewoon naar buiten?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat is juist het probleem. Hij voelt zich prima. Had PCR test laten doen na 5 dagen quarantaine. En die is dus positief, zonder enig verschijnsel
als je de officiele regels checkt zou ie nu volgens mij 10 dagen in isolatie moetenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Pffff balen. Maar dan mag je toch na 5 dagen weer gewoon naar buiten?
Er staat ook altijd.quote:
Als je je booster hebt kan je zaterdag gewoon uit eten mits je geen klachten hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja vooral omdat we er al op zaten te verheugen om zaterdag uit te gaan eten
En voor hem natuurlijk ook, zat al paar dagen in quarantaine. Had veel proefwerken deze week, moet ie allemaal inhalen
Hij is nu skiën met een vriend en heeft gisteren z'n baan opgezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morguh.
Lekker gewoon doen dan.
Maar hoest met hem dan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds alert van school kwam dat er een zieke in de klas zat helemaal niks dus
ja, maar niet met hem erbij, en het was mede tgv zijn verjaardagquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je je booster hebt kan je zaterdag gewoon uit eten mits je geen klachten hebt
voelt die zich al wat beter?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is nu skiën met een vriend en heeft gisteren z'n baan opgezegd.
Nee volgens mij is dat nu anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je de officiele regels checkt zou ie nu volgens mij 10 dagen in isolatie moeten
Ah ja. Dat is wat lullig dan inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar niet met hem erbij, en het was mede tgv zijn verjaardag
Weekje w88 maar helaas
Ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal niet meer bij te houden
Nee is weer aan het werk maar heeft een dag vrijgenomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar hij is op werk nog steeds ziekgemeld?
En dan kijken of die wat aan de 6 maanden kan doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is weer aan het werk maar heeft een dag vrijgenomen.
Hoi vriendjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 220 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Verschilt per werkgever. Bij die van mij is het voor sommige functies ook langer als je al een langere tijd bij het bedrijf zitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan kijken of die wat aan de 6 maanden kan doen?
blij dat we hier een maand hebben
Wtf is dit danquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 220 4/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
ook een half jaar?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschilt per werkgever. Bij die van mij is het voor sommige functies ook langer als je al een langere tijd bij het bedrijf zit
je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/k(...)erg-gezond~a9a0afce/
Goh
Jan Roos had dit al getestquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
Goh
1x gegeten, nooit meer. Ranzige troepquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
Goh
oh shit. Kan die nog wel open? Had je gisteren die zalf er opgesmeerd?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oog. Gaat ineens helemaal niet goed.
Had ooit een keertje zo'n Unox worst meegekregen bij de AH omdat ze er niet vanaf kwamen, toen ik hem proefde snapte ik waarom ze er niet vanaf kwamenquote:
Sterkte vriendjequote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oog. Gaat ineens helemaal niet goed.
ik snap sowieso ook niet waarom vega's percee iets moeten eten dat 'lijkt' op vleesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ooit een keertje zo'n Unox worst meegekregen bij de AH omdat ze er niet vanaf kwamen, toen ik hem proefde snapte ik waarom ze er niet vanaf kwamen
1 maand, 3 maanden en 6 maanden Yquote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagse rolmopsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:02 schreef Haags het volgende:
[..]
1x gegeten, nooit meer. Ranzige troep
hoiquote:
Dat snap ik ook nooit zo goed nee, als ik dan vega eet dan gewoon iets als falafel wat gewoon op zichzelf staat en niet probeert vlees te imiteren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap sowieso ook niet waarom vega's percee iets moeten eten dat 'lijkt' op vlees
Hallo pikkie. Ik ben bijna 24 uur klachtvrij dus ik mag weer op padquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 maand, 3 maanden en 6 maanden Y
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagse rolmops
[..]
hoi
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo pikkie. Ik ben bijna 24 uur klachtvrij dus ik mag weer op pad
Ja, maar ik werd vannacht wakker met pijn. Alles is opgezet en rood. Mijn wenkbrauw staat omhoog. En ik voel me niet erg lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit. Kan die nog wel open? Had je gisteren die zalf er opgesmeerd?
Waar moet het dan op lijken? Een grijze homp?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap sowieso ook niet waarom vega's percee iets moeten eten dat 'lijkt' op vlees
Omdat vega's soms zin hebben in een rookworst, maar dan zonder dier. Maar ik heb inderdaad nog geen lekkere vervanger gevonden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar zeven dagen per week? Falafel is ook een op zichzelf staand gerecht, geen vleesvervanger.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit zo goed nee, als ik dan vega eet dan gewoon iets als falafel wat gewoon op zichzelf staat en niet probeert vlees te imiteren.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik werd vannacht wakker met pijn. Alles is opgezet en rood. Mijn wenkbrauw staat omhoog. En ik voel me niet erg lekker.![]()
Afijn, net gebeld. Ze gaan me terugbellen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik werd vannacht wakker met pijn. Alles is opgezet en rood. Mijn wenkbrauw staat omhoog. En ik voel me niet erg lekker.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:11 schreef dud0r het volgende:
burp ontbijt op.
tijd voor een stukje chocolade
2 boterhammen met rosbief en een beker melkquote:
Rosbief in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
2 boterhammen met rosbief en een beker melk
zolang ik niet denk aan de prijs van zo'n pakje rosbief wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rosbief in de morgen is een dag zonder zorgen.
Spannendquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag beoordeling op mijn werk
Om toch iets bij je aardappelen en groente te hebben, om een beetje te wennen aan de overstap, voor als je in een gemixt huishouden zit met wel/niet vega, omdat droge tofu ook een beetje een tegenvaller is, voor een beetje variatie, omdat ze niet gestopt zijn met vlees eten omdat ze het vies vonden...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is de bonusbepaling nog steeds niet vastgelegd en de mogelijke loonsverhoging ook.quote:
Bah, sterkte.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
misschien krijg je wel een negatieve bonus en wordt het ingehouden op je volgende salarisquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is de bonusbepaling nog steeds niet vastgelegd en de mogelijke loonsverhoging ook.
true truequote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar moet het dan op lijken? Een grijze homp?
De meeste mensen stoppen niet met vlees omdat ze het smerig vinden, en vinden het smakelijker als het nog op vlees lijkt en ernaar smaakt zonder dat er een beest voor is doodgegaan.
true truequote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om toch iets bij je aardappelen en groente te hebben, om een beetje te wennen aan de overstap, voor als je in een gemixt huishouden zit met wel/niet vega, omdat droge tofu ook een beetje een tegenvaller is, voor een beetje variatie, omdat ze niet gestopt zijn met vlees eten omdat ze het vies vonden...
doe maar weer alsof de data niks kostquote:
Sommige vleesvervangers zijn best prima te etenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om toch iets bij je aardappelen en groente te hebben, om een beetje te wennen aan de overstap, voor als je in een gemixt huishouden zit met wel/niet vega, omdat droge tofu ook een beetje een tegenvaller is, voor een beetje variatie, omdat ze niet gestopt zijn met vlees eten omdat ze het vies vonden...
Ja hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sommige vleesvervangers zijn best prima te eten
jawelquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ALlemaal een beetje zin in vandaag?![]()
Ik niet. Was net op tijd m'n bed uit
Oh okee. Misschien dat het bij mij ook nog komt danquote:
Mwa, er is wel verschil tussen de merken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor.Kijk, de gemiddelde sojaschijf is niet echt spannend en of je nou een kaasschijf van merk a of van merk b hebt, maakt ook niet écht uit, maar ik vind een hoop interessanter dan een waterige kipfilet.
Oh, zou goed kunnen, ik eet de sojaschijven überhaupt niet natuurlijk. En soja-met-kaas dus ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, er is wel verschil tussen de merken.
De meeste vivera dingen vind ik prima te eten, maar bij de jumbo hebben ze een eigen merk wat een stuk minder is.
Bij de meeste frituur snacks is het toch al twijfelachtig of er vlees in zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mora vegetarische kipcorns zijn prima te hachelen hoor. Je proeft eigenlijk geen verschil.
En ze hebben niet zo'n huichelachtige ckutnaam
Doe mij maar een echte kipcorn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mora vegetarische kipcorns zijn prima te hachelen hoor. Je proeft eigenlijk geen verschil.
En ze hebben niet zo'n huichelachtige ckutnaam
beetje nasibal is behoorlijk vegetarisch ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij de meeste frituur snacks is het toch al twijfelachtig of er vlees in zit.
succesquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:05 schreef Karzai het volgende:
Onderweg naar de eerste werkdag in het nieuwe jaar
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:05 schreef Karzai het volgende:
Onderweg naar de eerste werkdag in het nieuwe jaar
verkeerde account budaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Oogcreme in m'n ogen wrijven. Elke dag weer.
quote:Onze medewerker is er ongeveer over:00 uur:00 min:00 sec
Je avondeten komt naar je toe tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff kan je weer gaan zitten wachten tot die oogarts een keer terugbelt.
En waarom hoor ik een kip?
Je weet zeker dat het echt een oogcrčme was...?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff kan je weer gaan zitten wachten tot die oogarts een keer terugbelt.
En waarom hoor ik een kip?
Lekker op tijd welquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik krijg opeens mailtjes om me te feliciteren.
Een duidelijk teken dat de vlaai is bezorgd bij het hoofdkantoor
Vlaai is altijd op tijd.quote:
De vlaai op maandag is soms niet heel goed, vandaar wordt meestal op dinsdag besteld.quote:
Je moet eerst nog een halve kilo chocola komen opeten..quote:
Je toilet ligt in Oekieboekistan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, paspoort binnen. Dan durf ik zo naar het toilet.
huh wat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal de oven vast aanzetten en een potje kerriepoeder klaarzetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je avondeten komt naar je toe tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je toilet ligt in Oekieboekistan?
Je gaat het je afvragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het echt een oogcrčme was...?
Die extra blaadjes zijn voor landenstempels en visa, niet om je kont mee af te vegenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker met zo'n keutel aan je reet en je broek op half zeven op je hurken naar de voordeur schuifelenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik had een "komt over 00:00:00" als ETA, dan vind ik het ook zo suf om de deur niet open te kunnen doen.
Ze komen paspoorten/ID-kaarten/rijbewijzen tegenwoordig brengen.quote:
Hmm, dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze komen paspoorten/ID-kaarten/rijbewijzen tegenwoordig brengen.Dus alleen voor het aanvragen naar het gemeentehuis, daarna kan je een date plannen met een andere partij voor afleveren.
misschien moest de huisarts eerst nog kijken of die een kunstoog op voorraad hadquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat het je afvragen.
Anyway, ik kan om 11 uur terecht.
hoeveel kost dat bezorgen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze komen paspoorten/ID-kaarten/rijbewijzen tegenwoordig brengen.Dus alleen voor het aanvragen naar het gemeentehuis, daarna kan je een date plannen met een andere partij voor afleveren.
Jij weet er meer van he?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moest de huisarts eerst nog kijken of die een kunstoog op voorraad had
is gratisquote:
O wauw, hier moet je het gewoon ophalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal gratis, verschilt een beetje hoe specifiek je de tijd afspreekt.quote:
Oh, dat verschilt dus weer per gemeente.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wauw, hier moet je het gewoon ophalen.
ik drie jaar terug, toen ik met een verlopen paspoort bij de ferry richting Engeland stondquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al zes jaar geen nieuwe foto's laten maken
Nou, ik woon dus ook retedichtbij een gemeentekantoor, maar er is geen andere optie dan brengen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon ook op spuugafstand van het gemeentehuis dus dat was sowieso debiel geweest.
Die kon je toch digitaal uploaden? Even nieuwe foto maken en klaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Op m'n ov chipkaart staat een foto uit 2005.
Afgelopen december dus, want rijbewijs.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al zes jaar geen nieuwe foto's laten maken
Toen leek je nog op Marilyn Monroe?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik in november toen ik mijn rijbewijs moest verlengen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik drie jaar terug, toen ik met een verlopen paspoort bij de ferry richting Engeland stond
Ik heb geen OV chipkaartquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Whut. Gewoon bij een Primera binnenstappen joh.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik in november toen ik mijn rijbewijs moest verlengen.
20 euro voor 2 pasfoto's
Iets korter haar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen leek je nog op Marilyn Monroe?
Hier maakt de primera geen foto'squote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut. Gewoon bij een Primera binnenstappen joh.
Ja weet ik het, hij stond op m'n OV destijds en toen is ie ook op de OV chip gezet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kon je toch digitaal uploaden? Even nieuwe foto maken en klaar.
de foto op m'n bedrijfspas is uit 2003 ofzo volgens mij
oh nee zoveel was ik niet kwijt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik in november toen ik mijn rijbewijs moest verlengen.
20 euro voor 2 pasfoto's
Ik alleen een anonieme tegenwoordig. Tenminste, ik dénk dat 'ie nog geldig is.quote:
Ja ik was naar zo'n fotoshop huppeldepup gegaan. Vond het allang best joh.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whut. Gewoon bij een Primera binnenstappen joh.
gelukkig zie je er nog praktisch hetzelfde uit tochquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik het, hij stond op m'n OV destijds en toen is ie ook op de OV chip gezet.
Op die zondag ben jij 10 jaar ouder geworden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh nee zoveel was ik niet kwijt.
ik ben als een debiel naar zo'n pasfoto zaak gereden om snel foto's te laten maken. was op een zondag, half uur voor sluiting.
Daarna weer als een debiel terug richting de douane daar om een noodpaspoort aan te maken. Ik was zo blij dat die boot 2 uur vertraging had die dag.
geweldig hequote:
Ik was dus iets soortgelijks van plan, maar de fotoshop was ineens foetsie. Toen kwam ik bij Primera uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik was naar zo'n fotoshop huppeldepup gegaan. Vond het allang best joh.
ik moest m'n handtekening zetten en ik zat nog zo te trillen van spanning dat het niet eens leek op wat ik normaal als handtekening zetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Op die zondag ben jij 10 jaar ouder geworden.
Ik wist niet dat primera dat deed. Handig joh. Maar sturen die zoiets ook digitaal meteen door? Want dat wilde ik namelijk voor mijn rijbewijs. Wellicht dat het daarom iets meer was voor mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was dus iets soortgelijks van plan, maar de fotoshop was ineens foetsie. Toen kwam ik bij Primera uit.
Jij hebt als handtekening toch dat Michelin poppetje?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moest m'n handtekening zetten en ik zat nog zo te trillen van spanning dat het niet eens leek op wat ik normaal als handtekening zet
toen moest ik het opnieuw doen
Gelukkig is het maar een griepjequote:Driekwart van de coronapatiënten die op de intensive care zijn behandeld, ervaart een jaar later nog altijd problemen. Ze melden vooral lichamelijke klachten, maar ook problemen met geheugen en concentratie of angstgevoelens. Meer dan de helft werkt na een jaar nog altijd minder of helemaal niet
godver, moest lachen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wist niet dat primera dat deed. Handig joh. Maar sturen die zoiets ook digitaal meteen door? Want dat wilde ik namelijk voor mijn rijbewijs. Wellicht dat het daarom iets meer was voor mij.
[..]
Jij hebt als handtekening toch dat Michelin poppetje?
Nee, gewoon ouderwetsch een paar fotootjes in een hoesje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wist niet dat primera dat deed. Handig joh. Maar sturen die zoiets ook digitaal meteen door? Want dat wilde ik namelijk voor mijn rijbewijs. Wellicht dat het daarom iets meer was voor mij.
[..]
Jij hebt als handtekening toch dat Michelin poppetje?
Ik mis die tijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een voordeelurenkaart. De oude, die ook in de avondspits geldig was
Ik zou niet eens weten wanneer die avondspits precies is. Nooit op hoeven letten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis die tijd.
De trein pakken is ook echt niet aantrekkelijk gezien de kosten.
Van 16 tot 19?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wanneer die avondspits precies is. Nooit op hoeven letten.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van 16 tot 19?
Hij begint in ieder geval om 16, want als ik zorgde dat ik voor die tijd ingecheckt was, had ik korting.
Ik ga naar de oogartsquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moest de huisarts eerst nog kijken of die een kunstoog op voorraad had
voor 16:05 want spelingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van 16 tot 19?
Hij begint in ieder geval om 16, want als ik zorgde dat ik voor die tijd ingecheckt was, had ik korting.
Toen ik vroegâh in Amsterdam werkte moest ik zorgen dat ik om drie uur op de ring zat. Half uurtje later stond alles al vast.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van 16 tot 19?
Word er zelf ook een beetje mismoedig vanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch maar een keer kijken voor een setje verse ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |