SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Wat witte gij daarvan? Misschien deed ze op maandag Edson, dinsdag Orlando, woensdag Gregory, donderdag Jaynairo, vrijdag Jackson en op zaterdag Sidney.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja das meestal niet nodig dan
Vergeet Stanley en Mahonie nietquote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat witte gij daarvan? Misschien deed ze op maandag Edson, dinsdag Orlando, woensdag Gregory, donderdag Jaynairo, vrijdag Jackson en op zaterdag Sidney.
Op zondag ging ze naar de kerk overigens.
Nou ja is ook zo, wij zijn te druk met geld opmaken.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Etto denkt altijd zo mooi dat hij de enige is in de heeeeeeeele wereld die hard werkt
Dit klinkt als tokkie zangeresje Anouk.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat witte gij daarvan? Misschien deed ze op maandag Edson, dinsdag Orlando, woensdag Gregory, donderdag Jaynairo, vrijdag Jackson en op zaterdag Sidney.
Je hebt gelijk. Vaderschapstesten voor iedereen!!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn dag begon met een klantoveeleg waarbij iedereen boos en negatief was en dat bleef de dag zo doorgaan.helaas.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuke mensen, dingen, gesprekken en positiviteit
Gewoon iedereen op z’n bek slaanquote:Op maandag 24 januari 2022 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dag begon met een klantoveeleg waarbij iedereen boos en negatief was en dat bleef de dag zo doorgaan.helaas.
Thuiswerken ftwquote:Op maandag 24 januari 2022 19:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op z’n bek slaanRot op met je negatief geneuzel bam jonguh!
Moet je de hele tijd jezelf voor je bek slaanquote:
Dit.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zelf bepalen wanneer je wat doet FTW
Nee hoor... Daarom heb ik ook vooral medelijden met kleine ondernemers.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Etto denkt altijd zo mooi dat hij de enige is in de heeeeeeeele wereld die hard werkt
Lord of the Rings was al een treurniswekkende dodelijk saaie teleurstelling.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Die Lord of the Rings prequal gaat zo'n teleurstelling worden
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lord of the Rings was al een treurniswekkende dodelijk saaie teleurstelling.
Ik heb liever dat er een nieuwe Game of Thrones komtquote:Op maandag 24 januari 2022 20:14 schreef Ygritte het volgende:
Ik ga wel een beetje met buda mee eigenlijk
Hobbits zijn zeg maar niet echt mijn ding…quote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier uur lang kijken naar harige voeten. Niet te doen
Alleen maar stomme karakters daarquote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een nieuwe Game of Thrones komt
Haha ik heb nooit een uur gehaald neequote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier uur lang kijken naar harige voeten. Niet te doen
Game of deepthroats.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er een nieuwe Game of Thrones komt
Die ene veldslag die 2 uur duurde was mij ook even teveel van het goede.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het laatste seizoen was sowieso niet bestquote:Op maandag 24 januari 2022 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ene veldslag die 2 uur duurde was mij ook even teveel van het goede.
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je valt toch driedubbel in slaap daarbij?
Gotjeezes ja werken pffff dat zal wennen zijnquote:Op maandag 24 januari 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Woensdag en vrij/zat/zon werken
zal wel gesloopt zijn daarna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op maandag 24 januari 2022 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gotjeezes ja werken pffff dat zal wennen zijn
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:59 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]weet welke jij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Goed voor de zwembandjes welquote:Op maandag 24 januari 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Woensdag en vrij/zat/zon werken
zal wel gesloopt zijn daarna
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed voor de zwembandjes wel
ja iddquote:Op maandag 24 januari 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed voor de zwembandjes wel
Heb hem ook gezien, eerst in de bios. Daar komt de film nog veel beter tot zijn recht.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:30 schreef bitterbal het volgende:
heb die film 1917 gekeken net. Goede film
Ja dat kan ik mij voorstellen. Het is mooi ook om naar te kijkenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb hem ook gezien, eerst in de bios. Daar komt de film nog veel beter tot zijn recht.
Hier ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb hem ook gezien, eerst in de bios. Daar komt de film nog veel beter tot zijn recht.
Hoezo is toch interessant?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Heb net een documentaire over de tweede Wereldoorlog gekeken. Wat doe ik mezelf weer aan.
Ja nou ja dat had je van te voren kunnen weten.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een bak ellende joh. Zo deprimerend. Vreselijke beelden.
Ja vandaar:quote:Op maandag 24 januari 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja dat had je van te voren kunnen weten.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ah je bent weer binnenquote:Op maandag 24 januari 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja dat had je van te voren kunnen weten.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar een slang is dan ook een beetje een zwemband
welke heb je gekeken?quote:Op maandag 24 januari 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Oef, jij een geluk. Tony chocolony hoef ik ook niet. Niet mijn ding, dus ik hoop dat je hem zelf hebt op gekregen.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De pizza arriveerde al eerder dan gedacht, dus is al bijna op
Nu heb ik nog 3 blokken Tony chocolony die ik normaal niet eet
Kun je mooi een boek lezen!quote:Op maandag 24 januari 2022 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Halve dag de ogen dicht willen doen en nu ben ik klaarwakker.
Ik heb dat sinds het begin van de pandemie gelukkig maar 2x gedaan, 2x voor reizen.quote:Op maandag 24 januari 2022 22:46 schreef mschol het volgende:
weer eens met stokjes in neus zitten vrottenmaar negatief gelukkig
Wat is er loosquote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, straks maar even de oogarts bellen, dit gaat niet goed
Au dat klinkt niet best best. Verstandig om even contact op te nemen met de dokterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Infectie aan mijn ooglid. Gisteren zalfje voor gekregen. Maar het is ineens enorm verergerd.
Ja, de dokter kan even de pot op. Ik bel straks gelijk de oogarts waar ik onder behandeling ben voor iets anders. Hier ga ik niet mee aanrommelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Au dat klinkt niet best best. Verstandig om even contact op te nemen met de dokter
Ja dat bedoel ik. Een oogarts is toch ook een dokter. Tis vroeg hequote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de dokter kan even de pot op. Ik bel straks gelijk de oogarts waar ik onder behandeling ben voor iets anders. Hier ga ik niet mee aanrommelen.
O jaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 06:38 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Een oogarts is toch ook een dokter. Tis vroeg he
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de ontsteking niet veroorzaakt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |