Dacht ff dat daar Marjet (Billy) Bakker zatquote:Op maandag 24 januari 2022 20:19 schreef cheanny het volgende:
[..]
Is opgelost in de gouden groep..
[ afbeelding ]
Ze werden al vrij snel gesplitst. Maar zou kunnen.quote:
heb je de aflev. van 20.jan gekijkt?quote:Op maandag 24 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze werden al vrij snel gesplitst. Maar zou kunnen.
jep salar mocht kiezen welke slaapkamerquote:Op maandag 24 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze werden al vrij snel gesplitst. Maar zou kunnen.
Nee die heb ik niet gezien.quote:Op maandag 24 januari 2022 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je de aflev. van 20.jan gekijkt?
oh ik was al weer spuit elf hahahaquote:Op maandag 24 januari 2022 20:49 schreef rinardo het volgende:
Salar mocht idd kiezen voor een slaapkamer
Ja zag je het ook hahaquote:Op maandag 24 januari 2022 20:49 schreef Ireth het volgende:
Kamerindeling in de uitzending was exact andersom
Jawel maar ze imiteert een stoel vanavondquote:Op maandag 24 januari 2022 20:51 schreef mario390 het volgende:
is hanne niet bij groep bij
de grapjes bij??
quote:Op maandag 24 januari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel maar ze imiteert een stoel vanavond
Geraldine in de voice-over schijnbaar ook haar script van dezelfde stagiaire gekregenquote:
als het mijn werk was zou ik toch zelf ook wat meer kijken ...alleen om te weten waar je het een beetje over hebtquote:Op maandag 24 januari 2022 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geraldine in de voice-over schijnbaar ook haar script van dezelfde stagiaire gekregenDie zei het namelijk ook verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
ik heb de uitzending af gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind ze echt slechtDM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Zeg maar gewoon "Qutzooi"quote:Op maandag 24 januari 2022 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
De uitzending was weer kwalitatief uitermate teleurstellend
Opbouwen voor morgen. Zijn al aan het speculeren wat het zal zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:14 schreef r0ydr het volgende:
Hoezo zijn de sjutters dicht?? Komt er een nacht opdracht zou leuk zijn
Dat het zo lekker warm over je kin druiptquote:
Ballen in je buik.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:18 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat het zo lekker warm over je kin druipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |