Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 24 januari 2022 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was denk ik de laatste van bijna iedereen
Mijn laatste was Ragnarok Aaskeria Festival, in 2015.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn laatste concert was rond deze tijd 2 jaar geleden, Slipknot
Oh wow! Klinkt wel vet!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn laatste was Ragnarok Aaskeria Festival, in 2015.
Alestorm, Hollenthon, Týr en een paar anderen.quote:
Dacht even Armand te zien in die bovenstequote:Op maandag 24 januari 2022 19:41 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had echt nog nooit van Alestorm gehoord!
[ afbeelding ]
Ook Týr was nieuw voor mij.
(Beide foto's zelf ter plekke gemaakt).
Ik kwam voor Hollenthon, maar die werden echt door deze 2 bands van het podium gespeeld!
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dacht even Armand te zien in die bovenste
quote:Op maandag 24 januari 2022 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Alestorm, Hollenthon, Týr en een paar anderen.
1 piratenmetal-band die vlak voor Alestorm optrad, is direct na het optreden uit elkaar gegaan, maar mijn hemel wat was dat ook een chagrijnig en amateuristisch zooitje bij elkaar, met plastic ridder-outfitjes van Intertoys of whatever!
Ja veel met "Hey ho" en "Walk the plank" terwijl ze een plastic harnasje voor kinderen om hadden die riddertje wilde spelen enzo!quote:
Praten. Týr is semi-viking achtige muziek.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Alestorm zijn toch die halve vikingen?
Wtfquote:Op maandag 24 januari 2022 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja veel met "Hey ho" en "Walk the plank" terwijl ze een plastic harnasje voor kinderen om hadden die riddertje wilde spelen enzo!
quote:
Vriend van mij is helemaal leip van wardruna, en afgezien van die en Heilung ben ik niet zo bekend met viking/oud Noorse muziekquote:Op maandag 24 januari 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Praten. Týr is semi-viking achtige muziek.
Marco Hietala? Haha ja lijkt er wel ietsjes op idd!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
Die foto van die gozer van Tyr lijkt enorm op die vent van Nightwish trouwens.
Vreemde , zichzelf heel wat vindende-mensen bestaan er tochquote:Op maandag 24 januari 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van de zanger was tenminste niet van plastic, maar het is niet bepaald een piraten-kostuum!
De stem was ook achterlijk laag verzwaard door de geluidstechnicus. Ik heb later een album van hen geluisterd en daarop was het niet zo verzwaard. Maar beide versies waren even kut!
Ja dat was wel duidelijk!quote:Op maandag 24 januari 2022 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemde , zichzelf heel wat vindende-mensen bestaan er toch
Ja die heeft natuurlijk alleen maar van die ja-knikkers om zich heen, hahahaquote:Op maandag 24 januari 2022 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk!
Doet me ook aan een ander concert denken, van Penumbra.
BLOEDgeil mokkel, die zangeres! Heeft me een paar heel dikke zoenen op de wangen gegeven en me echt op het hart gedrukt dat ik met hen mee op tournee moest gaan om foto's te maken!Maar het was me een arrogant secreet zeg!
De bandleden vonden haar ook bloedmooi en teringgeil (hebben ze ook flink duidelijk gemaakt aan mij toen
), maar ze is toch de band uit gedonderd omdat er geen land te bezeilen was met haar.
Klinkt best bizar, niet echt mijn cup of tea, hahaha, al ben ik ook sowieso meer van de mannenstemmenquote:Op maandag 24 januari 2022 19:55 schreef ToT het volgende:
Die arrogante was geloof ik de 2e zangeres van de band.
Dit nummer is live overigens echt freaky as shit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |