quote:Op maandag 24 januari 2022 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
Eigenlijk is alles wat lekker is hier wel welkom in deze overheerlijke SC
U ook een overheerlijk welkom gewenst op deze late avondquote:
Iets beter dan gisterenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:15 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe is het met onze enige echte dude deze ochtend?
Ik lag dan ook om 1845 al in bed. Kon amper op m'n benen staan nog van de vermoeidheid.quote:
Oef dat is vroeg, maar goed dat je wel iets van slaap hebt kunnen pakken!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lag dan ook om 1845 al in bed. Kon amper op m'n benen staan nog van de vermoeidheid.
Wel veel wakker geweest weer tussendoor maar ja het is beter dan niks
dat hoort er een beetje bij hier volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben dus niet de enige die verrot geslapen heeft.
Morge.
Ik heb er zelden lastvan maar ik werd vannacht wakker en normaal slaap ik dan wel weer verder. Deze keer kon ik de slaap niet hervatten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat hoort er een beetje bij hier volgens mij
Morge.quote:
Hee man, alles fijn?quote:
Ik had ook wel willen blijven liggen maar ik heb zo een afspraak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man, alles fijn?Behalve verrot geslapen dan.
Zelf heb ik wel goed geslapen, maar dat had heus wel een uurtje of 2 langer mogen zijn.
Spannend?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had ook wel willen blijven liggen maar ik heb zo een afspraak.
vervelend. volgens m'n fitbit ben ik bijna 3 uur wakker geweest tussendoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er zelden lastvan maar ik werd vannacht wakker en normaal slaap ik dan wel weer verder. Deze keer kon ik de slaap niet hervatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |