dat zeg ik nergens, het had wel 2-1 of 3-1 kunnen worden, we weten het eenvoudigweg niet dus aannemen dat het 1-1 was gebleven is hetzelfde als aannemen dat die bal uit was.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval daargelaten, waarom is, volgens jou, de kans groter dat ajax alsnog de 1-2 gemaakt had dan dat het 1-1 was gebleven? Waarom heeft ajax dan niet sowieso die derde goal gemaakt?
klopt, aannames hebben we niks aan, maar het is wel minder absurd dan een dom riedeltje over ooms en tantes met pikken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeg ik nergens, het had wel 2-1 of 3-1 kunnen worden, we weten het eenvoudigweg niet dus aannemen dat het 1-1 was gebleven is hetzelfde als aannemen dat die bal uit was.
Wel een redelijke kans dat het 1-1 zou zijn gebleven, maar geen zekerheid. En als dan users vergelijkingen gaan maken met hun moeder die een lul zou hebben, dat staat een beetje dom.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeg ik nergens, het had wel 2-1 of 3-1 kunnen worden, we weten het eenvoudigweg niet dus aannemen dat het 1-1 was gebleven is hetzelfde als aannemen dat die bal uit was.
Het ging hier om een tante.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel een redelijke kans dat het 1-1 zou zijn gebleven, maar geen zekerheid. En als dan users vergelijkingen gaan maken met hun moeder die een lul zou hebben, dat staat een beetje dom.
Ja dat zou je zeggen maar wellicht zijn ze er in Brabant niet bekend mee?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
Verder is dat een vrij bekende uitdrukking en geen directe vergelijking natuurlijk.
Dat maakt de opmerking niet minder domquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:40 schreef GGMM het volgende:
Verder is dat een vrij bekende uitdrukking en geen directe vergelijking natuurlijk.
Lijken me meer Amsterdamse fantasietjes inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zou je zeggen maar wellicht zijn ze er in Brabant niet bekend mee?
Mwa, feit is gewoon dat er niks over te zeggen valt wat er was gebeurd. Ook niet meer of minder waarschijnlijk, niks.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat maakt de opmerking niet minder dom
Ik had niets anders van jou verwachtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, feit is gewoon dat er niks over te zeggen valt wat er was gebeurd. Ook niet meer of minder waarschijnlijk, niks.
Daarover speculeren is dus (afgezien van het feit dat het sowieso niks meer verandert) vrij zinloos.
Dus ik kan me wel in de opmerking vinden eigenlijk.
Is GGMM ook KNJB?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik had niets anders van jou verwacht
Inmiddels is met de kracht van wiskunde aangetoond dat het alsnog 1-2 was geworden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
Toch twijfel ik nog wel of ie over de lijn was. Hopelijk komt hier nog onderzoek naar!
Hoe denken jullie erover?
Schijnbaar niet. Met die beelden denk ik dat ook. En sowieso was de overwinning verdiend. Of dat nu door dit goaltje was of een goal 3 minuten laterquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zit het beter dan de grensrechter.
Sterker nog, er komen tribunalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
Toch twijfel ik nog wel of ie over de lijn was. Hopelijk komt hier nog onderzoek naar!
Momentje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |