Precies, maar die is er niet. Ik denk dat we nu wel helemaal kunnen stoppen met die onzin. Niet zo schijtbang zijn voor corona. Iedereen gaat het heel waarschijnlijk gewoon snel krijgen. Kijk naar het VK, dat is echt het voorbeeldland op dit moment. Wij doen altijd maar de schijn van controle wekken, maar die is allang verdwenen.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:30 schreef Ronald het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook nog een idee is bij ons OMT of kabinet wat de echte exit strategie gaat worden. Dus zonder het hele circus van mondkapjes, sluitingstijden, groepsgrootte, 3G etc.
Gooi toch in godsnaam een keer alles open, dit hele circus helpt geen reet meer tegen besmettingen.
Dat is absoluut een zegen.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:35 schreef gniffie het volgende:
Vanaf nu varen we dus blind qua besmettingen. Perfect moment om open te gaan.
met een R van 15 is dat zinloosquote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat iedereen lekker zelf moet weten dat hij/zij zich laat testen. Het kan nog altijd zijn om andere mensen te beschermen. Wie ben jij om daar iets van te vinden? Het kabinet kijkt nu ook niet naar die hoge aantallen besmettingen, anders zou men deze aanstaande versoepelingen nooit overwegen
Ja, over die 10% mag je hier niet zeiken.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:38 schreef Bolasie het volgende:
Een moment stilte voor de nachthoreca.
Voor een verkoudheidje.quote:
Uitstekendquote:Op maandag 24 januari 2022 17:43 schreef groenen het volgende:
Hoi, ik word net wakker. 1/3 open is niks, ik ben viesmad.
Hoe is de stemming hier?
Neutraal, niet zo heel boeiend met CTB. Heb tussen 25-09 en 26-11 welgeteld 2x getest voor toegang tot restaurant, denk dat het de komende tijd ook zeer sporadisch zal zijn. Haak wel weer aan als het zonder beperkingen open gaat. Of als het terrasjesweer is en terras zonder CTB.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:43 schreef groenen het volgende:
Hoi, ik word net wakker. 1/3 open is niks, ik ben viesmad.
Hoe is de stemming hier?
De voorzichtigheid en die summiere versoepelingen, terwijl het helemaal niet hoeft.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft het OMT hiermee te maken?
Schooltjesquote:Op maandag 24 januari 2022 17:48 schreef Anton91 het volgende:
De cases in de UK lijken weer wat te stijgen, benieuwd hoe dat komt (misschien vanwege het stoppen met thuis werken?)
Tot november 2022quote:Op maandag 24 januari 2022 17:55 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd hoe lang alles open gaat blijven.
Krijgen de kinderen ook wat immuniteitquote:Op maandag 24 januari 2022 17:55 schreef gniffie het volgende:
De cases in de UK lijken weer wat te stijgen, benieuwd hoe dat komt (misschien vanwege het stoppen met thuis
Totdat er aanwijzingen zijn dat de ziekenhuizen vollopen or er een nieuwe variant komt met veel onzekerheid. Ik denk dat ze hoeveelheid besmettingen niet meer kunnen gebruiken als argument.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:55 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd hoe lang alles open gaat blijven.
Als de kroegen heel de nacht open zijn vat ik makkelijk 5 vrouwen. Tot 10 maar 3.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Sluitingstijd horeca 2200, whaha wat een poldermentaliteit, 2 uurtjes extra bijgekomen.![]()
Gooi het dan gewoon helemaal open, heeft helemaal niks meer met virusverspreiding tegengaan te doen.
Dat denk je maar, dit is een zware klap voor Omikron.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Sluitingstijd horeca 2200, whaha wat een poldermentaliteit, 2 uurtjes extra bijgekomen.![]()
Gooi het dan gewoon helemaal open, heeft helemaal niks meer met virusverspreiding tegengaan te doen.
Eerst wachten op de resultaten van de fieldlab tests.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boel mensen #viesmad hier maar je maakt mij niet wijs dat als in alle andere landen het straks los gaat dat wij dan nog tot de zomer gaan wachten met fatsoenlijke festivals en volle concertzalen.
@TimHofmanquote:Op maandag 24 januari 2022 18:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als de kroegen heel de nacht open zijn vat ik makkelijk 5 vrouwen. Tot 10 maar 3.
ZIe hier. Gedeeltelijk op slot werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |