abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 januari 2022 @ 15:43:14 #1
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203346284



[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.

Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]


Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Twijfel je over de vaccinatie, bel de De Vaccinatie Twijfeltelefoon: 088-7555777

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

SPOILER: Helpen?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Informatie over dagcijfers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_203346288
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dus de december boosters hebben een probleem voor de zomervakantie.
Mijn verwachting is dat de politiek er sowieso alles aan zal doen om de omicron boosters te slijten voor de zomervakantie.
pi_203346291
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]
500 kaartjes niet verkopen
Behalve dat dit concert al bijna twee jaar geleden plaats zou vinden. Weet niet of het uitverkocht is overigens.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator maandag 24 januari 2022 @ 15:44:52 #4
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203346301
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Pff.
Maar serieus, ik begrijp nog steeds totaal niet hoe regeringen dat "om de 6 maanden verplicht booster prikken" kunnen blijven verkopen en verantwoorden??

- Met een variant die bijna niemand het ziekenhuis in jaagt.

- Met een variant die zich sowieso niet laat stoppen, zelfs met maatregelen

- Met een variant die mensen die de booster gehad hebben net zo makkelijk lijkt te infecteren.

WHY? Wat is het fucking nut? Hou op en:

pi_203346303
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:39 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb de mijne 3 januari gehad dus ik red het ongetwijfeld in het gros van de landen niet tot en met de zomervakantie met mijn huidige groene vinkje ;( .
Dus april / mei zal er wel nog een shotje in moeten, als ik op vakantie wil. Voor mijn gezondheid wil ik het niet meer.
https://www.bloomberg.com(...)mune-system-ema-says

:s)
pi_203346305
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:43 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Behalve dat dit concert al bijna twee jaar geleden plaats zou vinden. Weet niet of het uitverkocht is overigens.
ja dat is klote inderdaad. tis ook echt weer een limiet die nergens over gaat. pure symboolpolitiek om de aanwezigheid van bewindslieden nog een beetje relevant te laten lijken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 24 januari 2022 @ 15:45:04 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203346307
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:43 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Mijn verwachting is dat de politiek er sowieso alles aan zal doen om de omicron boosters te slijten voor de zomervakantie.
Oh ja, het specifieke Omicron vaccin komt er eind april ook nog aan. Moet je straks ook nog eens die prik (of twee prikken) gehaald hebben als je op vakantie wil in de zomer. Bovenop de huidige vaccins en boosters.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 24 januari 2022 @ 15:45:24 #8
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_203346313
quote:
13s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Toch echt van de zotte dat je iets in je moet laten spuiten...niet omdat het medisch heel veel toevoegt, maar omdat het moet voor een QR systeem wat koste wat kost actief moet blijven. En dat dat geaccepteerd wordt.
Jup. Ik ben van de laatste booster flink ziek geweest. En met alle berichten rondom de mildheid Omikron geloof ik niet dat nog een keer boosteren mij meer goed doet dan nu alsnog Omikron krijgen.

En toch zal ik weer doodleuk een volgende shot gaan halen als dat nodig is om op vakantie te kunnen. Ik voel me echt een schaap maar ik zou niet weten wat ik anders moest doen :@ .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_203346315
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
1/3e van de capaciteit in de stadions :`)

WOEDEND ben ik
Dit gaat toch helemaal nergens over?

Waarom die extreme voorzichtigheid? Dit brengt alleen maar nog meer schade toe aan de maatschappij. Zwaar onnodig!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203346316
quote:
Gewoon de lul STUK wassen dat is het beste.
pi_203346317
quote:
Volgens politiek verslaggever Xander van der Wulp is er vanavond nog wel overleg in het Veiligheidsberaad met burgemeesters over de sluitingstijden. "Er is bij burgemeesters vooral discussie over de vraag of je mensen die toch al ergens binnen zijn wel echt om 22.00 uur naar huis zou moeten sturen". Betrokkenen vinden dat dit soort beperkingen wel duidelijk uit te leggen moeten zijn.
Ben benieuwd, deze 'toegangsstop' kwam eind vorig jaar ook al ter sprake.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_203346322
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:

[..]
Jup. Ik ben van de laatste booster flink ziek geweest. En met alle berichten rondom de mildheid Omikron geloof ik niet dat nog een keer boosteren mij meer goed doet dan nu alsnog Omikron krijgen.

En toch zal ik weer doodleuk een volgende shot gaan halen als dat nodig is om op vakantie te kunnen. Ik voel me echt een schaap maar ik zou niet weten wat ik anders moest doen :@ .
Ruggengraat tonen.
pi_203346323
@Nielsch we kunnen Sneeuwbal Festival wel vergeten als ik het zo lees.

1/3 gaat hem niet worden om het rendabel te krijgen.

75% zoals in oktober had nog gewerkt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203346325
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Gewoon de lul STUK wassen dat is het beste.
Dat sowieso.
  maandag 24 januari 2022 @ 15:46:38 #15
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203346329
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ben benieuwd, deze 'toegangsstop' kwam eind vorig jaar ook al ter sprake.
Als het om 22:00 nog 'veilig' is, dan om 00:00 ook.

Al die beperkingen op tijden slaan nergens op.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203346332
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het trouwens al bekend hoe lang je vaccinatie paspoort geldig blijft zodra je die booster genomen hebt? Nog niet echt iets over gelezen. Landen die nu 2G hebben bv (Frankrijk, Italie, etc). Nu blijft je vaccinatie paspoort volgens mij 9 maanden goed (na je tweede prik - dus na 9 maanden heb je een booster nodig), maar na de booster? Wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
quote:
5s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vraagje voor de mensen die een herstelbewijs in hun app hebben... staat er bij jou de datum van je herstelbewijs of staat er bij jou de datum dat je QR code afloopt?

Ik ben namelijk geboosterd en zie de datum van de booster. Ik ken echter iemand die volledig gevaccineerd is in het buitenland en begin deze maand is geboosterd in Nederland... in haar app staat de vervaldatum van de QR code (ergens in oktober 2022). Vond dat wel apart.
Op zijn minst 9 maanden in Nederland.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203346334
SCHANDE!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203346340
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:46 schreef _serial_ het volgende:
@:Nielsch we kunnen Sneeuwbal Festival wel vergeten als ik het zo lees.

1/3 gaat hem niet worden om het rendabel te krijgen.

75% zoals in oktober had nog gewerkt.
jup, genekt door de symboolpolitiek.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203346342
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ben benieuwd, deze 'toegangsstop' kwam eind vorig jaar ook al ter sprake.
Horeca stelde dat vorige week ook zelf voor, normale sluitingstijd met éénrichtingsverkeer vanaf 22.00 uur.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203346344
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:

[..]
Jup. Ik ben van de laatste booster flink ziek geweest. En met alle berichten rondom de mildheid Omikron geloof ik niet dat nog een keer boosteren mij meer goed doet dan nu alsnog Omikron krijgen.

En toch zal ik weer doodleuk een volgende shot gaan halen als dat nodig is om op vakantie te kunnen. Ik voel me echt een schaap maar ik zou niet weten wat ik anders moest doen :@ .
Omikron is mildER, maar niet mild. Ook van een gewone griep kun je "flink ziek" worden. Het is helemaal niet gezegd dat je van een natuurlijke infectie minder ziek geworden was dan van de booster. Integendeel.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 24 januari 2022 @ 15:47:22 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_203346345
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef Arizona het volgende:

[..]

En toch zal ik weer doodleuk een volgende shot gaan halen als dat nodig is om op vakantie te kunnen. Ik voel me echt een schaap maar ik zou niet weten wat ik anders moest doen :@ .
En dat is ook meteen het antwoord op de vraag die @dick_laurent stelde :P Ik sta er hetzelfde in overigens. Kan wel uit principe niet die booster halen, maar dan kan ik niet leven zoals ik wil leven. Heb ik enkel mezelf mee.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 24 januari 2022 @ 15:47:31 #22
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203346347
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Gewoon de lul STUK wassen dat is het beste.
Die heb ik nou zoveel gewassen de laatste twee jaar, er is niks meer van over
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203346349
Vraagje, ze weten nog niet wanneer versoepelingen in gaan. Neem aan toch uiterlijk dit weekend? Iemand die meer weet? Wil dit weekend naar bios :p
pi_203346350
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]
jup, genekt door de symboolpolitiek.
Hoop dat ze nog een plan B hebben voor een scenario in Maart ofzo.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203346352
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:46 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Als het om 22:00 nog 'veilig' is, dan om 00:00 ook.

Al die beperkingen op tijden slaan nergens op.
Hoe langer iets open is, hoe meer wisselende contacten er gaan ontstaan. Zo vreemd is die gedachte niet.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')