al weken dicht, toen tot 17 u uitgelekt..dat is klote nu gelukkig tot 10..quote:Op maandag 24 januari 2022 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nou, ze pakken lekker door heurrr, tot 22.00 uur poepoe..
poppenkast is het niets meer en niets minderquote:Op maandag 24 januari 2022 16:00 schreef Silves het volgende:
[..]
al weken dicht, toen tot 17 u uitgelekt..dat is klote nu gelukkig tot 10..
Dit wordt nu nog minder kijkers..
Lijken ze nu allemaal op Grace..als ze haar pruik in een staart heeft..quote:Op maandag 24 januari 2022 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
dimi laat zich ook een champignons kapsel aanmeten
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
dimi laat zich ook een champignons kapsel aanmeten
denk dat ze in gedachten zitquote:Op maandag 24 januari 2022 16:07 schreef Silves het volgende:
Zie Vera in een depri bui?..ze kan me een portie zuur kijken..
Zal wel zijn omdat ze geen handjes meer mag vasthouden met Dimitri door het luik.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:07 schreef Silves het volgende:
Misschien komt ze eindelijk tot bezinning in deze week dat een 'relatie' in het huis met Dimi niet zo verstandig is. Bovendien is Dimi toch enkel met het spel bezig.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:07 schreef Silves het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
Leroy heeft 1 kapsel leren knippen scheren
Nou speciaal voor jou dan beetje teruggegaan in de tijd... (en stiekem ook voor mij..toby toby)quote:Op maandag 24 januari 2022 16:00 schreef GayGuy het volgende:
Iemand screenshots van Tobias onder de douche? Ik kan ze niet maken. Zo'n mooie man😍
De slappeling..huilen als hij zijn zin niet heeft gekregen, slechte verliezer, dan zo maar zijn tv momentjes halen..fake heb ik in de gaten....quote:Op maandag 24 januari 2022 16:12 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan beetje teruggegaan in de tijd... (en stiekem ook voor mij..toby toby)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |