SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
@Anneloos heeft ook zoietsquote:Op maandag 24 januari 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Douchegel die naar pindakaas met chocola ruikt.
ik denk niet dat ik van @Anneloos over m'n nek ga.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos heeft ook zoiets
Ga je toch van over je nek joh.
ik vind het wel lekker maar doe het eigenlijk alleen op brood met spijs.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer een leuk boek aan het lezen.
https://www.goodreads.com/book/show/10239382-the-ritual
quote:Every now and then you come across a book that causes you to examine your life: the good you've done in the world, the ill. What sin did I commit to have deserved a book as god awful as The Ritual?
Ik vind het gewoon serieus niet lekker, nooit lekker gevonden ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker maar doe het eigenlijk alleen op brood met spijs.
scheelt toch elke keer weer 95kcal per boterham door er geen boter op te doen
Zo glibberig. Gebruik het alleen met hagelslag anders valt die eraf.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon serieus niet lekker, nooit lekker gevonden ook.
Dat kan ook nog.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon serieus niet lekker, nooit lekker gevonden ook.
Zelfs daarvoor niet, beetje oefening en er valt amper wat af.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo glibberig. Gebruik het alleen met hagelslag anders valt die eraf.
Maar zijn dekentjes niet vooral om over je heen te doen?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
heb em net uitgeklopt en goed gelegd. nu zit die dus extra lekker
ja dat had ik in het begin ook maar het zat constant in de weg dus nu zit ik er opquote:Op maandag 24 januari 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar zijn dekentjes niet vooral om over je heen te doen?
Als dat dekentje toch eens kon praten.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Een soort warmhoudplaatje is het dan.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had ik in het begin ook maar het zat constant in de weg dus nu zit ik er op
Ben je niet helemaal poepzat van dat gesmurf en binnen zitten?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ja voor snacksquote:Op maandag 24 januari 2022 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Een soort warmhoudplaatje is het dan.
somsquote:Op maandag 24 januari 2022 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal poepzat van dat gesmurf en binnen zitten?
is morgen weer persco?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
soms![]()
Maar waarschijnlijk vanaf woensdag weer open
nee dat nietquote:Op maandag 24 januari 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou jij een snack eten die de hele dag op een warmhoudplaatje heeft gelegen?
Zo'n bamischijf bij de benzinepomp.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben het wel lekker warm gehad de hele dag.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wilde bestellen maar er was veel opquote:Op maandag 24 januari 2022 12:26 schreef dud0r het volgende:
kind zo voor het laatste stukje onderwijs op afstand achter de tablet zetten en dan maar eens boodschappen doen.
alles is een beetje op in huis
moet ik wat voor je meenemen dan?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde bestellen maar er was veel op
oke is goed.quote:
Chocola geen voorkeur, tabletten Sun.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke is goed.
nog voorkeur welk merk voor beide?
wanneer kom je het halen
Jij zou best je eigen dieren opvang willen beginnen, of niet?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)encentrum-achterhoek![]()
Te veel werk.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij zou best je eigen dieren opvang willen beginnen, of niet?
Wat een gevaarlijk monster!quote:Op maandag 24 januari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)encentrum-achterhoek![]()
oke komt goedquote:Op maandag 24 januari 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola geen voorkeur, tabletten Sun.
Alleen met de beesten die je zelf uitzoekt dan.quote:
Een kinderboerderij die niet toegankelijk is voor kinderen.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen met de beesten die je zelf uitzoekt dan.
Jij bent zo liefquote:Op maandag 24 januari 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik van @:anneloos over m'n nek ga.
Benieuwd hoe jouw boodschappenlijstje eruit ziet nuquote:Op maandag 24 januari 2022 12:26 schreef dud0r het volgende:
kind zo voor het laatste stukje onderwijs op afstand achter de tablet zetten en dan maar eens boodschappen doen.
alles is een beetje op in huis
Ruik je dan naar koekjes?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:48 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij bent zo lief. Het is trouwens chocolate chip cookie douchegel, hater @:Wereldgozer
was lunchgenot al open?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Benieuwd hoe jouw boodschappenlijstje eruit ziet nu
Ja superstom. Komt er zeker weer zo'n 'originele attractie' voor terug als die Symbolica.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-attractie~af478103/
Koekjes en chocolade, wat wil je nog meer? Heyquote:Op maandag 24 januari 2022 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ruik je dan naar koekjes?
tevens: Hoi
Ja, van die sfeerloze, net te moderne attractiesquote:Op maandag 24 januari 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja superstom. Komt er zeker weer zo'n 'originele attractie' voor terug als die Symbolica.
oke. hoop dat het werkt danquote:Op maandag 24 januari 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan zo een zalfje voor mijn oog ophalen bij de apotheek. [ afbeelding ]
Precies, te gladjes en voor het hele gezin oftewel kinderen.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, van die sfeerloze, net te moderne attracties
Maak me gekquote:Op maandag 24 januari 2022 12:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Koekjes en chocolade, wat wil je nog meer? Heyhoe gaat het met jou vandaag?
Weet ikquote:
Lunch, avondeten, ontbijt voor morgen, melk, chocolade, vaatwastablettenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Benieuwd hoe jouw boodschappenlijstje eruit ziet nu
Eigenlijk moeten ze dat spookhuis moderniseren, bloed, ingewanden, Ali B, echte krokodillen en vogelspinnen, tasers, echte lijken laten rotten voor de geur, verplicht pus drinken, eenmaal per dag live een zware crimineel onthoofden.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja superstom. Komt er zeker weer zo'n 'originele attractie' voor terug als die Symbolica.
Die koters zijn ook niets meer gewend.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, te gladjes en voor het hele gezin oftewel kinderen.
Lekker dingen in je oog smeren.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan zo een zalfje voor mijn oog ophalen bij de apotheek. [ afbeelding ]
Die nieuwe achtbaan ookquote:Op maandag 24 januari 2022 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die koters zijn ook niets meer gewend.
Dat je ineens een hand in je onderbroek voelt glijden en dat blijkt dan een Ali B.-pop te zijn?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze dat spookhuis moderniseren, bloed, ingewanden, Ali B, echte krokodillen en vogelspinnen, tasers, echte lijken laten rotten voor de geur, verplicht pus drinken, eenmaal per dag live een zware crimineel onthoofden.
Weten we meteen wat er écht met die wassen beelden gebeurt...quote:Op maandag 24 januari 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je ineens een hand in je onderbroek voelt glijden en dat blijkt dan dan een Ali B.-pop te zijn?
Of vieze Jeroentje.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je ineens een hand in je onderbroek voelt glijden en dat blijkt dan een Ali B.-pop te zijn?
Ik ben al zo lang niet meer in de Efteling geweest. volgens mij was die Joris er toen nog niet eens.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe achtbaan ook
Oké verder heb je de Baron en de Python en de Joris en de Vliegende Hollander en de Vogelrok nog, MAAR TOCH
Ik moet bekennen dat ik nooit in het Spookslot geweest ben, vreemd eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe achtbaan ook
Oké verder heb je de Baron en de Python en de Joris en de Vliegende Hollander en de Vogelrok nog, MAAR TOCH
Ja, het is wel speciaal bedoeld voor ogen he? Niet dat ik zo een potje nivea in mijn oog ga aanbrengenquote:Op maandag 24 januari 2022 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker dingen in je oog smeren.
Oh zoquote:Op maandag 24 januari 2022 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dan de uitnodiging versturen als de dag al een half uur bezig is zeker. Okee.
Ja, snap ik, maar prettig is anders. En ik ben aardig wat gerommel aan m'n ogen gewend.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is wel speciaal bedoeld voor ogen he? Niet dat ik zo een potje nivea in mijn oog ga aanbrengen
Scharnierende kaak regelen dan maar.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:08 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n broodje gezond weer te vol gepropt om fatsoenlijk te kunnen eten
Joris en de Draak vind ik echt supertofquote:Op maandag 24 januari 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe achtbaan ook
Het is geweldig. Misschien wel een beetje verouderd ja, maar het hoort gewoon bij Nederlandquote:Op maandag 24 januari 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nooit in het Spookslot geweest ben, vreemd eigenlijk.
Ik vind de Vliegende Hollander geweldig, alleen te kort.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joris en de Draak vind ik echt supertofEn Vogel Rok ook. Maar daar heb ik altijd zo’n momentje dat ik het gevoel heb dat ik een tia krijg.
Ja, ik inmiddels ook. Sta elke avond zooi in mijn ogen te doenquote:Op maandag 24 januari 2022 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar prettig is anders. En ik ben aardig wat gerommel aan m'n ogen gewend.
Naja, ik ben dus één hele keer in de Efteling geweest, maar dus niet in het Spookslot. Gewoon voorbijgelopen ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geweldig. Misschien wel een beetje verouderd ja, maar het hoort gewoon bij Nederland
Veel voorspel, weinig actie huehue.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de Vliegende Hollander geweldig, alleen te kort.
Maar wel wát verbetering in je oog merkbaar? Of lijkt het toch laseren te worden?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik inmiddels ook. Sta elke avond zooi in mijn ogen te doenEn dan nog een paar keer per dag druppelen.
Pandadroomquote:Op maandag 24 januari 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik ben dus één hele keer in de Efteling geweest, maar dus niet in het Spookslot. Gewoon voorbijgelopen ofzo.
Matig wel, dat had beter bij m'n smaak gepast dan de fucking Pandadroom.
"Men" wilde het. Wist ik veel.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pandadroom![]()
Daar wil je alleen naar binnen als het heel hard regent.
Nee, het gaat de laatste maanden juist een stuk beter. De beschadiging is vrijwel genezen, het moet alleen allemaal wat sterker worden. Maar nu een oogontsteking in datzelfde oogquote:Op maandag 24 januari 2022 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar wel wát verbetering in je oog merkbaar? Of lijkt het toch laseren te worden?
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pandadroom![]()
Daar wil je alleen naar binnen als het heel hard regent.
Ik was er voor het laatst met @TaMieke Drie jaar geleden of zoquote:Op maandag 24 januari 2022 13:12 schreef kwiwi het volgende:
De laatste keer dat ik in de efteling was was in 1995 ofzo
Ooooh, dat klinkt positief! Ontsteking is dan wel weer kut, maar dat hoeft geen gevolgen te hebben voor die beschadiging.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het gaat de laatste maanden juist een stuk beter. De beschadiging is vrijwel genezen, het moet alleen allemaal wat sterker worden. Maar nu een oogontsteking in datzelfde oog
Die zit aan de overkantquote:Op maandag 24 januari 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik ben dus één hele keer in de Efteling geweest, maar dus niet in het Spookslot. Gewoon voorbijgelopen ofzo.
Matig wel, dat had beter bij m'n smaak gepast dan de fucking Pandadroom.
Ik heb bon bon Bloc meegenomen voor jequote:
Nice.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb bon bon Bloc meegenomen voor je
Mooi is diequote:Op maandag 24 januari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit er weer mee in m'n mandje.
[ afbeelding ]
Wat, als ik stroopkoek zeg, bedoel ik ook een stroopkoek.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die stroopkoeken zeggen mogen echt voor een tribunaal komen
koop danquote:Op maandag 24 januari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit er weer mee in m'n mandje.
[ afbeelding ]
Het is stroopwafel en niets andersquote:Op maandag 24 januari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, als ik stroopkoek zeg, bedoel ik ook een stroopkoek.
waarom?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, want ik bedoel geen stroopwafel als ik stroopkoek zeg.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is stroopwafel en niets anders
zijn 2 compleet verschillende koekjes..quote:Op maandag 24 januari 2022 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je het serieus gehaaldquote:Op maandag 24 januari 2022 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
free online fotoalbum
quote:Op maandag 24 januari 2022 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dimmy is niet het scherpste mesje in de laquote:
Jouw gebrek aan smaak betekent niet dat ze niet bestaan.quote:
Je bent zelf goorquote:
Dat jaquote:Op maandag 24 januari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, als ik stroopkoek zeg, bedoel ik ook een stroopkoek.
Huuuuuuuquote:Op maandag 24 januari 2022 13:44 schreef dud0r het volgende:
M'n emmertje pindakaas is gebarsten in m'n tas.![]()
Allemaal pindakaas in m'n tas en op de rest van m'n boodschappen
oud nieuwsquote:Op maandag 24 januari 2022 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dimmy is niet het scherpste mesje in de la
Eenkennig plattelandskindquote:Op maandag 24 januari 2022 13:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kom likken.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:44 schreef dud0r het volgende:
M'n emmertje pindakaas is gebarsten in m'n tas.![]()
Allemaal pindakaas in m'n tas en op de rest van m'n boodschappen
* dud0r smeert zich in met pindakaasquote:
Wat je wel wil horen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
select all from http://rozevla.nl ?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:51 schreef Ama het volgende:
Kan iemand even zo'n lelijke smiley posten. Even kijken of ik met mijn nieuwe adblock ze ook makkelijk kan blokkeren.
Ja ik kan niet in 1x alles doen dat is wel jammer. + Er is 1 met mijn naam en die is stiekem wel grappig.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
select all from http://rozevla.nl ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Tribunaalquote:Op maandag 24 januari 2022 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Spinnen worden niet gemaakt, die worden geboren.quote:
Ik zie je nu voor me met een oog vol zalf, waar je dan ook nog wat druppels overheen moet flikkeren voordat je het ooglapje erop doetquote:Op maandag 24 januari 2022 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Weer wat nieuwe zooi voor in mijn ogen. De bingokaart is bijna vol.![]()
en dan dicht nietenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me met een oog vol zalf, waar je dan ook nog wat druppels overheen moet flikkeren voordat je het ooglapje erop doet
Eerst beetje roerenquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me met een oog vol zalf, waar je dan ook nog wat druppels overheen moet flikkeren voordat je het ooglapje erop doet
Even treinreis boeken.quote:Geen tests meer voor gevaccineerde reizigers die VK in willen
Het is voor reizigers die volledig zijn gevaccineerd niet meer verplicht om zich bij aankomst in het Verenigd Koninkrijk te laten testen. Dat heeft de Britse regering bevestigd, meldt The Independent.
"Mensen die aankomen hoeven zich niet langer te laten testen als ze dubbel zijn gevaccineerd", zegt premier Johnson tegen de Britse krant.
Amerikaanse praktijken die overwaaien..quote:Op maandag 24 januari 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rg-meerdere-gewonden
Zwaarste drukskrimmeleel van het land jijquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:12 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rg-meerdere-gewonden
oh oh, wat heb je nou weer gedaanquote:
vermist meisje?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:14 schreef Ama het volgende:
Had gezegd dat ik dat vermiste meisje heb gesproken en screenshots erbij maar krijg net smsje we maken ons zorgen neem contact op. Ze hebben ook paar keer gebeld maar zie ik nu pas. Telefoon is leeg. Even jointje draaien en dan bellen maar.
Dat beeld klopt wel aardigquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er kwam in mijn vorige huis altijd een meisje naja vrouw en die is niet helemaal lekker, altijd problemen enz. Laatste keer dat ik haar daar zag stond ze een huisartsassistente helemaal naar de kk te schelden via de telefoon omdat zij haar zin niet kreeg. Dus tja. Maar goed zal zo even politie bellen.quote:
Nee heb ook een smsje gekregen dat ik dringend moet bellen want ze maken zich zorgen over haar maar moet even snel telefoon opladen.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel cool dat je het telefoonnummer van de pielietsie uit je hoofd weet. Of staat dat in je tel soms?
wel spanning en sensatie zoquote:
Niet onlogisch als ze d'r niet kunnen vinden.quote:
Ik weet ook niet waar ze is hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet onlogisch als ze d'r niet kunnen vinden.
bron link url? Ik heb nog een voutsjer voor een weekend Hull die op moetquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bron link url? Ik heb nog een voutsjer voor een weekend Hull die op moet
ik wilde een opmerking maken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nos.nlquote:Op maandag 24 januari 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar je hebt misschien wel vitale informatie die ze in de juiste richting kan sturenquote:
Nee, snap ik, maar dan zullen ze denk ik bezig zijn met een tijdlijn samenstellen met wanneer ze waar nog gezien is.quote:
https://www.independent.c(...)inated-b1999307.htmlquote:Op maandag 24 januari 2022 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn ze lekker vlot mee ja.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ha kijk, de uitnodiging voor de booster ligt op de mat.
ja bij mij was de brief anderhalve week te laatquote:Op maandag 24 januari 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb die booster al bijna drie weken en ik moet m'n brief nog krijgen.
ik heb ook nog geen brief gehad.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb die booster al bijna drie weken en ik moet m'n brief nog krijgen.
Zaterdag ook gekregen, maar ik mag nog steeds niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ha kijk, de uitnodiging voor de booster ligt op de mat.
kippen?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zou me niet verbazen als ze die brief kippen
Naja, van het weekend kreeg kerel 'm eens binnen, dus ik verwacht de mijne met een paar dagen op de mat.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
Zou me niet verbazen als ze die brief skippen
Zo een banaan en vanavond wat hapjes. Vandaag nog even beetje voorzichtig met mijn kroon (ze zei na 24 uur kan alles weer).quote:
Waarschijnlijk bloemkool.quote:
hmm, dat heb ik ook nog thuis.quote:
MaMiBo?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn officiële afscheid van het team over 4 minuten
hoe moet ik dat precies zien?quote:
gekruide krieltjes, worst en broccoliquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
ze wilde toch gaan samenwerken met de testen voor toegang labsquote:Op maandag 24 januari 2022 15:01 schreef bitterbal het volgende:
14:47
De labs die uitslagen van coronatests vaststellen, hebben de maximale capaciteit bereikt. Daarvoor waarschuwt de GGD vanmiddag. Die ligt op 150.000 testmonsters per dag.
Het is niet mogelijk om meer mensen te testen dan nu al gebeurt. Daardoor kan het gebeuren dat mensen langer moeten wachten op hun test wanneer ze proberen een afspraak te maken.
Heeeeeeeeeeee ontzettend paasei dat je er bentquote:Op maandag 24 januari 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo een banaan en vanavond wat hapjes. Vandaag nog even beetje voorzichtig met mijn kroon (ze zei na 24 uur kan alles weer).
De jumbo had al rekken vol met alle rare smaakjes.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:03 schreef dud0r het volgende:
Ik zag nog geen paaseitjes bij de ah hier
niet bij de jumbo geweest vandaag. zal morgen eens daar kijken als ik tijd hebquote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De jumbo had al rekken vol met alle rare smaakjes.
AH had altijd puur met fleur de sel, die miste ik nog bij de jumbo
Dat vermoed ik ook, anders komt er een soort van pasta omelet uit de ovenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als pasta met een sausje uit de oven.
heeft niks met carbonara te maken
waar heb je zin in?quote:
jepsquote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze wilde toch gaan samenwerken met de testen voor toegang labs
gekruide krieltjes, worst en broccoli.quote:
Dat sowieso, maar als je positief bent moet je toch naar de ggd, anders wordt het niet geregistreerd in je app enz.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:10 schreef Karzai het volgende:
mja ik doe wel een thuistest mocht ik mij ziek voelen
?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:07 schreef Karzai het volgende:
Nieuwjaarsdag Zaterdag, 1 Januari 2022
Goede vrijdag Vrijdag, 15 April 2022
Pasen Zondag, 17 April 2022
Paasmaandag Maandag, 18 April 2022
Koningsdag Woensdag, 27 April 2022
Bevrijdingsdag Donderdag, 5 Mei 2022
Hemelvaartsdag Donderdag, 26 Mei 2022
Pinksteren Zondag, 5 Juni 2022
Pinkstermaandag Maandag, 6 Juni 2022
Kerstmis Zondag, 25 December 2022
2de Kerstdag Maandag, 26 December 2022
Oudjaar Zaterdag, 31 december 2022
Ja, maar dan boeit het niet echt meer wanneer je de uitslag krijgt ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je positief bent moet je toch naar de ggd, anders wordt het niet geregistreerd in je app enz.
of gewoon niet viesbrak wordenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Wel kut dat 1 januari op een zondag is. Heb je 1 dag om viesbrak te zijn en moet je daarna weer werken.
snap dat niet. ik ben nooit brak 1 januariquote:
op naar de 100kquote:
Jij hebt een kind en dus verantwoordlijkheden.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
snap dat niet. ik ben nooit brak 1 januari
Nou en, we kijgen het allemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en, we kijgen het allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou nou nou. niet zo overdrijven.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij hebt een kind en dus verantwoordlijkheden.
Nooit.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is nog te vroeg voor paaseitjes
Nee hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
het is nog te vroeg voor paaseitjes
echt he.quote:
Te laat. Per direct stoppen met testen.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps
komt er aan
Wie een testafspraak wil maken en er niet meer doorheen komt, kan binnenkort worden doorverwezen naar een commerciële teststraat die is aangesloten bij Stichting Open Nederland (SON). De samenwerking met de "testen voor toegang"-locaties is aangegaan vanwege de verwachte grote vraag naar tests.
"De commerciële testaanbieders van SON gebruiken door het RIVM gevalideerde antigeentesten. Op de GGD-testlocaties wordt gewerkt met PCR-testen", meldde de GGD afgelopen zaterdag.
Nee, want wie moet die dan gaan zoeken?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:19 schreef Karzai het volgende:
Ga je ook al eieren verstoppen in huis?
Wijquote:Op maandag 24 januari 2022 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, want wie moet die dan gaan zoeken?
jullie lijken allebei wel op een paaseiquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
jullie lijken allebei wel op een paasei
Dat zijn wel veel mensen ineens in mijn huis, daar hou ik niet zo vanquote:
jullie zijn om op te vreten 🥰quote:
Ohquote:Op maandag 24 januari 2022 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn wel veel mensen ineens in mijn huis, daar hou ik niet zo van
Gauw nieuwe terrasheaters kopen, dan komt er misschien nog wel iemand ookquote:
nee buiten zaak hebben we gestript toch:P Gaat pas zomer weer openquote:Op maandag 24 januari 2022 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw nieuwe terrasheaters kopen, dan komt er misschien nog wel iemand ook
Voor mij zal er weinig veranderen.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:34 schreef Karzai het volgende:
Als de versoepelingen definitief worden gaat Nederland vanaf komende woensdag weer grotendeels van het lockdownslot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |