SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
@Anneloos heeft ook zoietsquote:Op maandag 24 januari 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Douchegel die naar pindakaas met chocola ruikt.
ik denk niet dat ik van @Anneloos over m'n nek ga.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos heeft ook zoiets
Ga je toch van over je nek joh.
ik vind het wel lekker maar doe het eigenlijk alleen op brood met spijs.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer een leuk boek aan het lezen.
https://www.goodreads.com/book/show/10239382-the-ritual
quote:Every now and then you come across a book that causes you to examine your life: the good you've done in the world, the ill. What sin did I commit to have deserved a book as god awful as The Ritual?
Ik vind het gewoon serieus niet lekker, nooit lekker gevonden ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker maar doe het eigenlijk alleen op brood met spijs.
scheelt toch elke keer weer 95kcal per boterham door er geen boter op te doen
Zo glibberig. Gebruik het alleen met hagelslag anders valt die eraf.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon serieus niet lekker, nooit lekker gevonden ook.
Dat kan ook nog.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon serieus niet lekker, nooit lekker gevonden ook.
Zelfs daarvoor niet, beetje oefening en er valt amper wat af.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo glibberig. Gebruik het alleen met hagelslag anders valt die eraf.
Maar zijn dekentjes niet vooral om over je heen te doen?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
heb em net uitgeklopt en goed gelegd. nu zit die dus extra lekker
ja dat had ik in het begin ook maar het zat constant in de weg dus nu zit ik er opquote:Op maandag 24 januari 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar zijn dekentjes niet vooral om over je heen te doen?
Als dat dekentje toch eens kon praten.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Een soort warmhoudplaatje is het dan.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had ik in het begin ook maar het zat constant in de weg dus nu zit ik er op
Ben je niet helemaal poepzat van dat gesmurf en binnen zitten?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ja voor snacksquote:Op maandag 24 januari 2022 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Een soort warmhoudplaatje is het dan.
somsquote:Op maandag 24 januari 2022 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal poepzat van dat gesmurf en binnen zitten?
is morgen weer persco?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
soms![]()
Maar waarschijnlijk vanaf woensdag weer open
nee dat nietquote:Op maandag 24 januari 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou jij een snack eten die de hele dag op een warmhoudplaatje heeft gelegen?
Zo'n bamischijf bij de benzinepomp.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben het wel lekker warm gehad de hele dag.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wilde bestellen maar er was veel opquote:Op maandag 24 januari 2022 12:26 schreef dud0r het volgende:
kind zo voor het laatste stukje onderwijs op afstand achter de tablet zetten en dan maar eens boodschappen doen.
alles is een beetje op in huis
moet ik wat voor je meenemen dan?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde bestellen maar er was veel op
oke is goed.quote:
Chocola geen voorkeur, tabletten Sun.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke is goed.
nog voorkeur welk merk voor beide?
wanneer kom je het halen
Jij zou best je eigen dieren opvang willen beginnen, of niet?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)encentrum-achterhoek![]()
Te veel werk.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij zou best je eigen dieren opvang willen beginnen, of niet?
Wat een gevaarlijk monster!quote:Op maandag 24 januari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)encentrum-achterhoek![]()
oke komt goedquote:Op maandag 24 januari 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola geen voorkeur, tabletten Sun.
Alleen met de beesten die je zelf uitzoekt dan.quote:
Een kinderboerderij die niet toegankelijk is voor kinderen.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen met de beesten die je zelf uitzoekt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |