abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:48:43 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203355248
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:29 schreef Dibble het volgende:
Die zogenaamde tegengeluid waar jullie mee aankomen is letterlijk niets. Trollen die in bad faith komen 'discusseren' en daarna lopen janken maaar muhh feitennnn. Fuck off. Er is een reden dat dit stukje forum bestaat, dat betekent dat je moet leren accepteren dat er naar alternative facts wordt gezocht en gedeeld. Shitheads komen hier nogmaals met hun standaard argumentatie en simpele copy pastes die thuishoren in COR. Wij lezen OOK het nieuws en de kranten, je hoeft niet als een kapotte langspeelplaat telkens die shit hier aan te halen.

Het is inderdaad dezelfde circlejerk over en weer wat de discussie dood laat bloeden. Telkens anderen afkraken op de artikelen die ze posten of op hun mening slaat nergens op. Na 1 keer weten we wel wat je standpunt is.

Als je de kike jab hebt genomen veel fucking plezier ermee, get fucked over en uit.
Hoe voelt het nou om je eigen vorm van redeneren gespiegeld te zien worden ??
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:57:17 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203355340


Brrr.. zou het?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:07:24 #228
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203355460
twitter


zou het echt??
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:29:30 #229
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203355707
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:32:14 #230
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203355741
quote:
ik heb het filmpje nu echt al 10 x gekeken
er wordt echt wat in de handen gedrukt _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 11:37:34 #231
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203356597
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203356677
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Zij weten wat de stand van zaken zou zijn geweest wanneer het leeuwendeel van het land niet gevaccineerd zou zijn geweest?

Voorlopig ligt de IC in NL een stuk leger dan de IC's in (veel) kleinere maar ongevaccineerde landen.

Ik laat bij mijzelf geen vaccinaties meer zetten maar de werkzaamheid tegen ziekenhuisopname in twijfel brengen is echt je kop in het zand steken. Die werkzaamheid is er namelijk ontegenzeggelijk.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 11:50:11 #233
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203356738
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:44 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Zij weten wat de stand van zaken zou zijn geweest wanneer het leeuwendeel van het land niet gevaccineerd zou zijn geweest?

Voorlopig ligt de IC in NL een stuk leger dan de IC's in (veel) kleinere maar ongevaccineerde landen.

Ik laat bij mijzelf geen vaccinaties meer zetten maar de werkzaamheid tegen ziekenhuisopname in twijfel brengen is echt je kop in het zand steken. Die werkzaamheid is er namelijk ontegenzeggelijk.
waarom denk je dat 2020 vergeleken wordt met 2021?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203356848
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom denk je dat 2020 vergeleken wordt met 2021?
Antwoorden met een wedervraag is een standaardtactiek voor jou of? :?

Nouja, het is in ieder geval een 'antwoord' want gisteren bleef het aan jouw zijde angstvallig stil.

Nogmaals: in hoeverre denk jij dat een vergelijk tussen twee verschillende jaren (of landen, zie gisteren mbt 'gidsland' Zweden) met totaal verschillende parameters nuttig is?

Vind je zelf ook niet dat je jezelf en anderen enigszins voor de gek houdt wanneer je alleen maar data opzoekt en verspreidt wanneer deze overeenkomt met hoe jij de realiteit graag ziet?
pi_203356894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Brrr.. zou het?
Ik vind dit een even vaag en nietszeggend verhaal als die (eveneens Hongaarse)folkzangeres die zich naar eigen zeggen prima voelde en tien minuten later opeens uit het niets overleden is door corona.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 11:59:37 #236
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203356902
twitter


Oh echt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:00:30 #237
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203356910
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:56 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Antwoorden met een wedervraag is een standaardtactiek voor jou of? :?

Nouja, het is in ieder geval een 'antwoord' want gisteren bleef het aan jouw zijde angstvallig stil.

Nogmaals: in hoeverre denk jij dat een vergelijk tussen twee verschillende jaren (of landen, zie gisteren mbt 'gidsland' Zweden) met totaal verschillende parameters nuttig is?

Vind je zelf ook niet dat je jezelf en anderen enigszins voor de gek houdt wanneer je alleen maar data opzoekt en verspreidt wanneer deze overeenkomt met hoe jij de realiteit graag ziet?
ik zoek data op die overeenkomt met hoe ik de realiteit graag zie?
nou mooi dan dat ik die kan vinden toch!

waarom zou je een Zweden niet mogen vergelijken met NL
het is geen Afrika vergelijken met Rusland??

ik houd mezelf niet voor de gek,
dat jij een andere mening aangedaan bent
wil niet zeggen dat een ander die mening moet volgen.

Dit is direct ook de reden waarom ik niet meer reageer op jou of anderen
Jij bent van mening dat jouw waarheid de waarheid is.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203356915
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
waarom denk je dat 2020 vergeleken wordt met 2021?
Om de werkzaamheid ontegenzeggelijk aan te tonen natuurlijk.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:03:07 #239
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203356956
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Oh echt?
het is de schuld van de ziekenhuizen
en komt vooral nu voor (bij omikron, bij de Delta was dat natuurlijk niet het geval :+ )
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203357102
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik zoek data op die overeenkomt met hoe ik de realiteit graag zie?
nou mooi dan dat ik die kan vinden toch!

waarom zou je een Zweden niet mogen vergelijken met NL
het is geen Afrika vergelijken met Rusland??

ik houd mezelf niet voor de gek,
dat jij een andere mening aangedaan bent
wil niet zeggen dat een ander die mening moet volgen.

Dit is direct ook de reden waarom ik niet meer reageer op jou of anderen
Jij bent van mening dat jouw waarheid de waarheid is.
Jij zoekt inderdaad data op die jouw eigen wensen en mening 'bevestigen' en probeert hier ook anderen mee voor de gek te houden.

Het vrije Zweden heeft minder doden dan Nederland en dat gooi jij maar wat graag in de ether. Prima, want alhoewel een nietszeggend gegeven is het absoluut een feit.

Vraag is dan alleen waarom jij je ogen sluit voor evengoed vrije Europese landen waarbij het sterftecijfer tot de absolute wereldtop behoort.

Feit A zie jij als de waarheid die verspreid moet worden maar het aansluitende feit B moffel je weg omdat het niet overeenkomt met jouw wensen. Waarom?!?

Maar goed, het één en ander wordt wel duidelijk met dank aan de afsluiting van jouw post. Zelf heb ik namelijk geen mening gegeven. Enkel maar gevraagd waarom jij zo aan het cherry picken bent. Je weet namelijk ongetwijfeld dat je met het verspreiden van halve informatie mensen op het verkeerde been kan zetten. Had jij een oprecht en integer persoon geweest, dan had je dat anders aangepakt.
pi_203357136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Oh echt?
Was dit niet al een jaar of twee bekend?
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:14:40 #242
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203357139
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:12 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Jij zoekt inderdaad data op die jouw eigen wensen en mening 'bevestigen' en probeert hier ook anderen mee voor de gek te houden.

Het vrije Zweden heeft minder doden dan Nederland en dat gooi jij maar wat graag in de ether. Prima, want alhoewel een nietszeggend gegeven is het absoluut een feit.

Vraag is dan alleen waarom jij je ogen sluit voor evengoed vrije Europese landen waarbij het sterftecijfer tot de absolute wereldtop behoort.

Feit A zie jij als de waarheid die verspreid moet worden maar het aansluitende feit B moffel je weg omdat het niet overeenkomt met jouw wensen. Waarom?!?

Maar goed, het één en ander wordt wel duidelijk met dank aan de afsluiting van jouw post. Zelf heb ik namelijk geen mening gegeven. Enkel maar gevraagd waarom jij zo aan het cherry picken bent. Je weet namelijk ongetwijfeld dat je met het verspreiden van halve informatie mensen op het verkeerde been kan zetten. Had jij een oprecht en integer persoon geweest, dan had je dat anders aangepakt.
je hebt zelf niet door welke mening je laat doorklinken in je postings
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203357171
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
je hebt zelf niet door welke mening je laat doorklinken in je postings
En gewoon wéér een paar doodsimpele vragen ontwijken :D

Maar goed, leg jij eens in goed Nederlands uit welke mening ik in mijn posts laat doorklinken.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:18:50 #244
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203357194
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:12 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Jij zoekt inderdaad data op die jouw eigen wensen en mening 'bevestigen' en probeert hier ook anderen mee voor de gek te houden.

Het vrije Zweden heeft minder doden dan Nederland en dat gooi jij maar wat graag in de ether. Prima, want alhoewel een nietszeggend gegeven is het absoluut een feit.

Vraag is dan alleen waarom jij je ogen sluit voor evengoed vrije Europese landen waarbij het sterftecijfer tot de absolute wereldtop behoort.

Feit A zie jij als de waarheid die verspreid moet worden maar het aansluitende feit B moffel je weg omdat het niet overeenkomt met jouw wensen. Waarom?!?

Maar goed, het één en ander wordt wel duidelijk met dank aan de afsluiting van jouw post. Zelf heb ik namelijk geen mening gegeven. Enkel maar gevraagd waarom jij zo aan het cherry picken bent. Je weet namelijk ongetwijfeld dat je met het verspreiden van halve informatie mensen op het verkeerde been kan zetten. Had jij een oprecht en integer persoon geweest, dan had je dat anders aangepakt.
niet willen zien dat je hierbij sterk jouw mening geeft

en nu ben ik er wel klaar

het feit dat jij aangeeft Goed nederlands is ook weer een sneer
Bah walgelijk gedrag
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:24:56 #245
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203357280
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:29:24 #246
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203357350
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:44 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Zij weten wat de stand van zaken zou zijn geweest wanneer het leeuwendeel van het land niet gevaccineerd zou zijn geweest?

Voorlopig ligt de IC in NL een stuk leger dan de IC's in (veel) kleinere maar ongevaccineerde landen.

Ik laat bij mijzelf geen vaccinaties meer zetten maar de werkzaamheid tegen ziekenhuisopname in twijfel brengen is echt je kop in het zand steken. Die werkzaamheid is er namelijk ontegenzeggelijk.
Welke cijfers bewijzen volgens jou dat de vaccins werken?
Enige wat ik altijd hoorde is het 'feit' dat de percentages gevaccineerd/ongevaccineerd in het ziekenhuis niet naar ratio waren.
Beetje matige onderbouwing terwijl het vermoeden er al was dat die cijfers ook nog eens niet klopten en dat later dus ook naar buiten kwam.
To BG or not to BG!
pi_203357485
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
niet willen zien dat je hierbij sterk jouw mening geeft

en nu ben ik er wel klaar

het feit dat jij aangeeft Goed nederlands is ook weer een sneer
Bah walgelijk gedrag
Nouja, het 'goed Nederlands' was met name om de angst dat je (weer) je best ging doen om rond de pot te draaien.

1. Welke mening weerklinkt in mijn posts?
2a. Waarom post je enkel gegevens die overeenkomen met jouw gedachtegoed?
2b. Vind je het niet gevaarlijk wanneer mensen voor de gek gehouden worden met halve waarheden? Een beetje zoals de MSM nogal eens verweten wordt?

Natuurlijk weet ik dat hier geen normale reactie op komt, want antwoord geven op een simpele vraag is blijkbaar erg lastig. Maar wil voor mijzelf nog even bevestigd zien dat het in ieder geval jou niet gaat om de waarheid. Iets dat ik van leden in een forum als BNW wel hoopte te mogen verwachten.

Zoals ik niet alles wat de media mij voorschotelt voor waar aanneem, doe ik dat hier ook niet. Hopelijk is dit voor andere vaste gebruikers een minder groot probleem.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:40:44 #248
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203357531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:38 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Nouja, het 'goed Nederlands' was met name om de angst dat je (weer) je best ging doen om rond de pot te draaien.

1. Welke mening weerklinkt in mijn posts?
2a. Waarom post je enkel gegevens die overeenkomen met jouw gedachtegoed?
2b. Vind je het niet gevaarlijk wanneer mensen voor de gek gehouden worden met halve waarheden? Een beetje zoals de MSM nogal eens verweten wordt?

Natuurlijk weet ik dat hier geen normale reactie op komt, want antwoord geven op een simpele vraag is blijkbaar erg lastig. Maar wil voor mijzelf nog even bevestigd zien dat het in ieder geval jou niet gaat om de waarheid. Iets dat ik van leden in een forum als BNW wel hoopte te mogen verwachten.

Zoals ik niet alles wat de media mij voorschotelt voor waar aanneem, doe ik dat hier ook niet. Hopelijk is dit voor andere vaste gebruikers een minder groot probleem.
Er wordt hier juist gezocht naar halve waarheden. En weet je waarom? Die halve waarheid kan zomaar eens de hele waarheid worden. Of niet. Maar nogmaals, hier in BNW mag dat juist, dus waarom maak jij je hier zo druk over?
To BG or not to BG!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:40:59 #249
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203357535
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:38 schreef Bakermat het volgende:

[..]
Nouja, het 'goed Nederlands' was met name om de angst dat je (weer) je best ging doen om rond de pot te draaien.

1. Welke mening weerklinkt in mijn posts?
2a. Waarom post je enkel gegevens die overeenkomen met jouw gedachtegoed?
2b. Vind je het niet gevaarlijk wanneer mensen voor de gek gehouden worden met halve waarheden? Een beetje zoals de MSM nogal eens verweten wordt?

Natuurlijk weet ik dat hier geen normale reactie op komt, want antwoord geven op een simpele vraag is blijkbaar erg lastig. Maar wil voor mijzelf nog even bevestigd zien dat het in ieder geval jou niet gaat om de waarheid. Iets dat ik van leden in een forum als BNW wel hoopte te mogen verwachten.

Zoals ik niet alles wat de media mij voorschotelt voor waar aanneem, doe ik dat hier ook niet. Hopelijk is dit voor andere vaste gebruikers een minder groot probleem.
Als je denkt dat ik hier post om jou een lesje begrijpend Nederlands te geven, heb je het mis.
Zoals gezegd klaar met jou :W
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203357616
twitter


Het prikabbonement is officieel. Van volledig gevaccineerd naar ongevaccineerd. Jonge gezonde mensen die niks mankeren moeten zich om de 9 maanden laten prikken voor een veredeld verkoudheidsvirus als omikron met vaccins die de verspreiding niet remmen om fatsoenlijk te kunnen meedoen aan het sociaal maatschappelijk leven.

Als nu de ogen nog niet open gaan bij velen dat al die vaccins een doel zijn en helemaal geen middel dan weet ik het ook niet meer. Je kan toch niet met droge ogen serieus nemen dat vaccinaties die sinds omikron nog nuttelozer zijn geworden dan ze al waren ook maar iets gaan bijdragen? Geen ene hond komt er mee in het ziekenhuis en verspreiding wordt nauwelijks geremd en dat voordeel is na een paar weken al weer weg.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')