Morgen toch pas?quote:Op maandag 24 januari 2022 08:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat spannend allemaalHet is net Sinterklaasavond.
heb je de test ook in je keel gedaan?quote:Op maandag 24 januari 2022 08:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Helaas wel ja, Wirelessmouse is verkouden, vreselijke loopneus en keelpijn. Overgenomen van mijn zoontje die vorige week zo liep.
Maar zelftest is negatief, die verkoudheidsellende bestaat dus blijkbaar ook nog
Dat is serieus kut. Sterkte!quote:Op maandag 24 januari 2022 08:30 schreef aartstyle het volgende:
zes dagen geleden positief getest. Was geboosterd. Enige waar ik nog (goed) last van heb is vermoeidheid. En niet zo'n beetje ook. Na 3 a 4 uur wakker moet ik echt weer gaan slapen. Las gisteravond in dit forum dat meer mensen hier last van hebben. Het lijkt ook meer dan bij vorige varianten???
Hopelijk wordt het snel beter want dit is super frustrerend.
Lockdowntje doen? Beterschap!quote:Op maandag 24 januari 2022 08:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Helaas wel ja, Wirelessmouse is verkouden, vreselijke loopneus en keelpijn. Overgenomen van mijn zoontje die vorige week zo liep.
Maar zelftest is negatief, die verkoudheidsellende bestaat dus blijkbaar ook nog
Sterkte! Aangezien ik het allebei redelijk recentelijk heb gehad weet ik dat ik meer last had van de verkoudheid dan van corona.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zou maar even blijven testen, tenminste als je perse wil weten of het Covid is. Omikron schijnt vaak niet zo goed detecteerbaar te zijn. Je kan ook gewoon uitzieken natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja, voor zover mogelijk dan om bij jezelf te doenquote:Op maandag 24 januari 2022 08:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb je de test ook in je keel gedaan?
Ja ga het nog wel een keer doen, of een test inplannen omdat ik wel benieuwd ben.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:40 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zou maar even blijven testen, tenminste als je perse wil weten of het Covid is. Omikron schijnt vaak niet zo goed detecteerbaar te zijn. Je kan ook gewoon uitzieken natuurlijk.
Zouden gay's ook vaker positief testen dan hetero mannen? Ivm de keelswab?quote:Op maandag 24 januari 2022 08:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja, voor zover mogelijk dan om bij jezelf te doen
veel succes, met gamenquote:Op maandag 24 januari 2022 08:40 schreef Simmertje het volgende:
Zaterdag weer gezellig voetbal gehad op de club. Eerste test vanochtend positief
Ja heerlijk verstandig. Met dit soort mensen wil je een land bouwen. Geen zwart of wit, maar heldere analyse een geen populistisch gelulquote:Op maandag 24 januari 2022 08:43 schreef Zwansen het volgende:
Nuance op Twitter, het kan!
[ twitter ]
Maar jouw positieve (zelf)test is verder gewoon puur toeval?quote:Op maandag 24 januari 2022 08:42 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Zouden gay's ook vaker positief testen dan hetero mannen? Ivm de keelswab?
Of mogen dit soort opmerkingen ook niet meer nu? Lastig allemaal hoor.
Haha, touchequote:Op maandag 24 januari 2022 08:47 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar jouw positieve (zelf)test is verder gewoon puur toeval?Sterkte ermee!
Ik zal het doorgeven aan de horeca en cultuursector, deze nuance.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[ twitter ]
omikron stealth, de BA.2 variant, zou het ook kunnen zijn, is aan een opmars bezig.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja, voor zover mogelijk dan om bij jezelf te doen
quote:Op maandag 24 januari 2022 08:47 schreef aartstyle het volgende:
Wil zover mogelijk weg bij een maatschappij waar dit soort mafkleppers als Baudet, Haga, Engel, Jenssen zo'n aanhang hebben. Die zul je in andere landen ook vinden, maar ik hoop ergens in de alpen terecht te komen waar ik er toch minder mee van doen heb in het dagelijkse leven.
mijn advies, doe het nu. die 10 jaar gaan echt tergend zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:47 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja heerlijk verstandig. Met dit soort mensen wil je een land bouwen. Geen zwart of wit, maar heldere analyse een geen populistisch gelul
Ondertussen met mijn vrouw een goed gesprek gehad. Dikke kans dat we zodra de kids volwassen zijn nederland gaan verlaten als de situatie zo blijft (duurt nog wel minimaal 10 jaar). Wil zover mogelijk weg bij een maatschappij waar dit soort mafkleppers als Baudet, Haga, Engel, Jenssen zo'n aanhang hebben. Die zul je in andere landen ook vinden, maar ik hoop ergens in de alpen terecht te komen waar ik er toch minder mee van doen heb in het dagelijkse leven.
Ik las het vanmorgen ook. Ik vond het een mooi, duidelijk draadje.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:43 schreef Zwansen het volgende:
[ twitter ]
Wat vervelend. Echt kut als je energielevel zo laag is. Ik hoop dat je snel ook hiervan opknapt.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:30 schreef aartstyle het volgende:
zes dagen geleden positief getest. Was geboosterd. Enige waar ik nog (goed) last van heb is vermoeidheid. En niet zo'n beetje ook. Na 3 a 4 uur wakker moet ik echt weer gaan slapen. Las gisteravond in dit forum dat meer mensen hier last van hebben. Het lijkt ook meer dan bij vorige varianten???
Hopelijk wordt het snel beter want dit is super frustrerend.
-knip-quote:Op maandag 24 januari 2022 08:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de horeca en cultuursector, deze nuance.
Nee, dat je er geen reet aan hebt. Net als aan die modellenquote:Op maandag 24 januari 2022 08:51 schreef Zwansen het volgende:
[quote]
Maar wat probeer je hiermee te zeggen? Dat omdat er een lockdown is ingesteld op basis van een dunne argumentatie dat er geen nuance meer nodig is in het hele corona-debat?
Ja snap ik. Alleen wil het de kinderen niet aan doen. Mijn oudste is licht autistisch (als je er een label op moet plakken) en die gaat dit echt niet trekken. Zelf probeer ik mij minder druk te maken om dingen waar ik toch niks aan kan doen. Is een goede les.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn advies, doe het nu. die 10 jaar gaan echt tergend zijn.
Geen reet aan nuance? Als iedereen iets meer genuanceerder zou zijn, zou onze maatschappij een stuk minder gepolariseerd zijn en een stuk gezelliger. Noem het maar ‘geen reet aan hebben’.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat je er geen reet aan hebt. Net als aan die modellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |