Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:52 schreef PIETR het volgende:
Voor de breedte is Hendrix prima hoor. Beter dan Diemers.
Tuurlijk welquote:Op maandag 24 januari 2022 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet.
Op dit tempo wordt Joël Veltman nog een optie..... :xquote:Op maandag 24 januari 2022 01:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Veerman naar Bazoer naar Hendrix.
Laten we zeggen dat de scouting zijn ups en downs kent
Zou helaas ook een prima speler zijn voor Feyenoordquote:Op maandag 24 januari 2022 11:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Op dit tempo wordt Joël Veltman nog een optie..... :x
Een basisspeler in de PL die het erg goed doet, dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Op dit tempo wordt Joël Veltman nog een optie..... :x
Het staat niet in het artikel (lol), maar hij is nu trainer van Jong Feyenoord toch?quote:Op maandag 24 januari 2022 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een basisspeler in de PL die het erg goed doet, dat lijkt mij niet.
Klein nieuws:
[ twitter ]
Feyenoord raakt Sipke Hulshoff mogelijk kwijt aan Go Ahead Eagles. Hulshoff staat nu nog aan het roer van het beloftenelftal, maar geldt als een belangrijke kandidaat om de nieuwe hoofdtrainer te worden in Deventer.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het staat niet in het artikel (lol), maar hij is nu trainer van Jong Feyenoord toch?
Zou het wat uitmaken?
Ik twijfel daar oprecht aan.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:52 schreef PIETR het volgende:
Voor de breedte is Hendrix prima hoor. Beter dan Diemers.
Ik heb die eerste alinea 3x gelezen en nog zie ik het nietquote:Op maandag 24 januari 2022 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord raakt Sipke Hulshoff mogelijk kwijt aan Go Ahead Eagles. Hulshoff staat nu nog aan het roer van het beloftenelftal, maar geldt als een belangrijke kandidaat om de nieuwe hoofdtrainer te worden in Deventer.
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb die eerste alinea 3x gelezen en nog zie ik het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Vind het totaal niet het type dat je nodig hebt. Het enige waar hij mee kan schermen is dat hij ervaring het in de top van de eredivisie, maar daar hoef je niet meteen een goede kandidaat te zijn.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Bedoelde voordat je dat stukje tekst stuurde, maar bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, natuurlijk niet. Ik ben ook geen fan van Hendrix maar het is wel iemand die een lange tijd bij de eerste 16 spelers van PSV zat, die over het algemeen meer kwaliteit hadden dan wij afgelopen seizoenen. Overigens heeft hij daar wel echt goede met zeer matige periodes afgewisseld. Diemers kan er echt geen kut van en de enige reden dat hij vorig seizoen nog speelde was omdat Teixeira en Fer er ook geen kut van konden en vaak geblesseerd waren.quote:
Terecht. De halve eredivisie is beter dan spelers die het bij Fortuna hebben laten zien, dit zou dan ook geen maatstaf voor ons moeten zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap de hele Diemers vergelijking niet.
Maar goed, natuurlijk is zo'n Hendrix beter dan iemand die het alleen bij Fortuna Sittard heeft laten zien. Wat een gelul zeg, kom op.
even los van het feit dat ik Bazoer echt een eikel vind waarvan je maar moet afwachten wanneer z'n lontje weer opbrandt is Hendrix voetballend wel een stuk minder dan hij, dus het plan B idee hier ontgaat me een beetjequote:Op maandag 24 januari 2022 13:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Terecht. De halve eredivisie is beter dan spelers die het bij Fortuna hebben laten zien, dit zou dan ook geen maatstaf voor ons moeten zijn.
Neemt niet weg dat ik Hendrix nog steeds waardeloos vindt.
We kunnen ook hartjes semi in het diepe gooien door hem de vaste backup te maken maar wij halen liever Hendriksquote:Op maandag 24 januari 2022 10:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Als je dan Hartjes kan verhuren dat hij ervaring met profvoetbal kan opdoen en meer kan spelen, zou dat wel fijn zijn.
Dat kan, maar als je Hartjes verhuurt dan speelt hij meer dan wanneer hij achter Toornstra de volgende middenvelder is.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We kunnen ook hartjes semi in het diepe gooien door hem de vaste backup te maken maar wij halen liever Hendriks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |