mijn ouders hebben het recent gehad en daar hebben we hem vandaag ook opgehaald (hij logeerde er). Dus zij zijn de meest logische opvangoptie, ook wellicht wel tijdens (een deel) vd kraamperiode in het ergste geval...quote:Op zondag 23 januari 2022 19:58 schreef Hupje het volgende: [..] @:littledrummergirl Ik zou ook even de GGD bellen om te kijken of het eerder kan. Sterkte! Is er iemand in de familie die onlangs corona heeft gehad en zou kunnen helpen in geval van nood?
Zolang er niemand test heeft er ook niemand cojonesquote:Op zondag 23 januari 2022 20:02 schreef Mariposas het volgende: Hier hebben er dit weekend 2 ouders een positieve test gemeld bij hun kind. Deze klas moest in december ook al in quarantaine dus je begrijpt dat niemand de klootzak wilt zijn die de derde meldt.
![]()
En de testcappaciteit is ook nog steeds ruk, dus struisvogelen maarquote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Zolang er niemand test heeft er ook niemand cojones
Ja man, we houden met al ons getest zelf deze hele toestand in stand.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik las quarantaine voor de juffen van de kleuter. Je wil toch niet zeggen dat je hem nu komende week thuis hebt hèquote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh dat zou een beroerde timing zijn. Ik hoop dat het meevalt!quote:Op zondag 23 januari 2022 20:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn ouders hebben het recent gehad en daar hebben we hem vandaag ook opgehaald (hij logeerde er). Dus zij zijn de meest logische opvangoptie, ook wellicht wel tijdens (een deel) vd kraamperiode in het ergste geval...
Hebben jullie alle uitslagen al binnen?quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja man, we houden met al ons getest zelf deze hele toestand in stand.
Gewoon morgen bevallenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En de testcappaciteit is ook nog steeds ruk, dus struisvogelen maar
Nee, ze zetten gewoon de conciërge voor de klas ofzo. Komt goed.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik las quarantaine voor de juffen van de kleuter. Je wil toch niet zeggen dat je hem nu komende week thuis hebt hè.
[..]
Oh dat zou een beroerde timing zijn. Ik hoop dat het meevalt!
Ja die van mijn dochter is ook negatief. De uitslag kwam wel vanmiddag rond 17:00 uur pas binnen. Dochter mag dinsdag weer testen want dan zit ze op dag 5 na het laatste contact met haar besmette broertje. Ik hoop voor haar dat het negatief blijft, dan kan ze hopelijk woensdag weer gewoon naar school.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:11 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hebben jullie alle uitslagen al binnen?
Doorgaans is dat gewoon weg ja. Zal vast wel in de algemene voorwaarden staan.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:15 schreef MaJo het volgende:
Aapie heeft inmiddels heel wat ruildagen opgebouwd als compensatie voor gesloten KDV. Deze zijn geldig tot het einde van ons contract maar dat is ergens dit voorjaar al wegens verhuizen. Krijg je deze ruildagen dan uitbetaald in geld of is dat een kwestie van pech hebben? Ik heb deze vraag ook gesteld aan het KDV zelf maar nooit een reactie ontvangen
Onze herplaatser geen kinderen gewend. Niet altijd even lief voor ze. Maar dit voelde hij toch goed aan.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef Phaidra het volgende:
@:littledrummergirl, wat een ontiegelijk vervelende timing. Sterkte!
@:F_r lieve foto.
Goeie, die zal ik eens uitpluizenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:16 schreef SQ het volgende:
[..]
Doorgaans is dat gewoon weg ja. Zal vast wel in de algemene voorwaarden staan.
Dagen gebruiken voor de verhuizing dusquote:Op zondag 23 januari 2022 20:15 schreef MaJo het volgende:
Aapie heeft inmiddels heel wat ruildagen opgebouwd als compensatie voor gesloten KDV. Deze zijn geldig tot het einde van ons contract maar dat is ergens dit voorjaar al wegens verhuizen. Krijg je deze ruildagen dan uitbetaald in geld of is dat een kwestie van pech hebben? Ik heb deze vraag ook gesteld aan het KDV zelf maar nooit een reactie ontvangen
Vind ik erg netjes opgelost inderdaad, en fijn dat de meester niet zo ziek is dat lesgeven op afstand onmogelijk is.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:23 schreef Roosje84 het volgende:
Hier de meester in quarantaine maar die gaat morgen dus via teams lesgeven en er is dan toezicht in de klas.
Ook lekkere timing want na een quarantaine ivm 3 corona gevallen in de klas mochten ze afgelopen donderdag weer naar school.
Op zich wel een goede oplossing aangezien er geen vervangers te krijgen zijn en ze nu in ieder geval les krijgen van hun eigen meester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |