Deze wedstrijd vol op de aanval spelen is ook vrij riskant natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:48 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Frank de Boer is de trainer van beide teams.
Iets meer beweging en durf kan geen kwaad.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze wedstrijd vol op de aanval spelen is ook vrij riskant natuurlijk.
Meestal ook iets meer verdedigende stabiliteit. Zo'n NEC stond vandaag in de eerste helft gewoon weer 4x vrij voor de keeper.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah ik lees net dat ik fout zat. Maar eens, PSV is een veel meer individuele ploeg. Maar het gelul over volgasvoetbal kan wel echt de prullenbak in.
Kijk naar PEC en probeer het dan nog steeds serieus te nemen.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor @:generationalpha
[ twitter ]
Wat bedoel je?quote:Op zondag 23 januari 2022 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk naar PEC en probeer het dan nog steeds serieus te nemen.
Dat lukt nooit.
quote:Op zondag 23 januari 2022 14:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Meestal ook iets meer verdedigende stabiliteit. Zo'n NEC stond vandaag in de eerste helft gewoon weer 4x vrij voor de keeper.
PEC wat er niks van bakt en 9 punten had op dat moment, zou er volgens dat schema 20 moeten hebben.quote:
Dat is achteraf wel echt het hoogtepunt van het tijdperk Slot geweest denk ik. Of er moet op wonderbaarlijke wijze gewonnen worden in de Arena.quote:
Qua loopje moest ik daar ook aan denken ja. Wel totaal andere voetballer verder.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:fetx Die Veerman doet me in alles denken aan Larsson. Beetje zelfde loopje ook.
Want dat tijdperk is al afgelopen, ofzoquote:Op zondag 23 januari 2022 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is achteraf wel echt het hoogtepunt van het tijdperk Slot geweest denk ik. Of er moet op wonderbaarlijke wijze gewonnen worden in de Arena.
Het zal je nog verbazen hoeveel voorspellende waarde dit model heeft. Ik durf wel te stellen dat PEC er niet uit gaat. Dat ze de laatste 2 wedstrijden winnen was ook geen toeval.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
PEC wat er niks van bakt en 9 punten had op dat moment, zou er volgens dat schema 20 moeten hebben.
Dat gelooft toch niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |