Van de afgelopen 45 minuten heb ik best kunnen genieten hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:04 schreef Caland het volgende:
@:pistolero heeft als enige niet genoten vandaag
Ik heb de XG wel voor je. Was 3,63. Heel veel kansen gecreëerd, knappe prestatie en mooie goals. Met name die wereldgoal van Til.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En zelfs dat is een vrij matige verhouding. We schakelen over naar @:generationalpha voor de xG
Goed voor het vertrouwen dit inderdaad. Ging erg makkelijk zo. Hopen dat het met Geert wel meevalt want dat zag er niet zo best uit.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:13 schreef fetX het volgende:
Goed. Tweede helft was uitstekend. Fijn dat Jahanbakhsh een goede wedstrijd had. Aursnes speelde weer echt waanzinnig goed.
Linssen kan écht niet meer hoor. Vind dat echt helemaal niets. Wat mij betreft lekker met Dessers voorin spelen. Wel in de winterstop nog iets halen. Liefst iets achterin als Geert er weer een tijd uit ligt.
Met Sparta, RKC en Cambuur op het programma moet dat 9 punten worden. Daarna AZ uit wat een pittig potje gaat worden. Gezien het programma van AZ en Vitesse kunnen we komende weken uitlopen en eventueel weer aansluiting vinden bovenin.
Waar hebben jullie het allemaal over?quote:Op zondag 23 januari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is hemGenerationalpha was de enige die XG zei ipv xG
@:fetx @:scrummie
Beide spitsen zijn waardeloos. Die blinken nog niet eens uit bij clubs als Vitesse en Utrecht, maar je moet het er maar mee doen. Hopelijk is er komende zomer budget voor een prima spits, dat scheelt veel.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:13 schreef fetX het volgende:
Goed. Tweede helft was uitstekend. Fijn dat Jahanbakhsh een goede wedstrijd had. Aursnes speelde weer echt waanzinnig goed.
Linssen kan écht niet meer hoor. Vind dat echt helemaal niets. Wat mij betreft lekker met Dessers voorin spelen. Wel in de winterstop nog iets halen. Liefst iets achterin als Geert er weer een tijd uit ligt.
Met Sparta, RKC en Cambuur op het programma moet dat 9 punten worden. Daarna AZ uit wat een pittig potje gaat worden. Gezien het programma van AZ en Vitesse kunnen we komende weken uitlopen en eventueel weer aansluiting vinden bovenin.
Ze hebben allebei hun tekortkomingen en zijn zeker niet goed genoeg. Toch zou ik Dessers nu wel eerder opstellen dan Linssen. Die is toch wat efficiënter dan Linssen naar mijn idee.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Beide spitsen zijn waardeloos. Die blinken nog niet eens uit bij clubs als Vitesse en Utrecht, maar je moet het er maar mee doen. Hopelijk is er komende zomer budget voor een prima spits, dat scheelt veel.
Linssen is in het afjagen wat beter, maar kan geen bal vasthouden. Dat hij liever begint met het afjagen begrijp ik wel en als de vermoeidheid toeslaat kun je Dessers nog brengen.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben allebei hun tekortkomingen en zijn zeker niet goed genoeg. Toch zou ik Dessers nu wel eerder opstellen dan Linssen. Die is toch wat efficiënter dan Linssen naar mijn idee.
Zou het toch prettig vinden als Linssen eens stopt met 3 honderd procent kansen per wedstrijd te missen. Elk puntverlies was onnodig, behalve tegen Utrecht.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Linssen is in het afjagen wat beter, maar kan geen bal vasthouden. Dat hij liever begint met het afjagen begrijp ik wel en als de vermoeidheid toeslaat kun je Dessers nog brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |