Ben jij een klimmer?quote:
Niet echt hoorquote:
Gewoon het hoort niet. Net als sokken aan in bed.quote:
ALs jij het zegt ,,,,quote:Op zondag 23 januari 2022 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon het hoort niet. Net als sokken aan in bed.
Deze gedachte is wel eens door me heen gegaan bij het naakt slapenquote:
Bij mij ook jaquote:Op zondag 23 januari 2022 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze gedachte is wel eens door me heen gegaan bij het naakt slapen
Ik heb wel altijd kleding direct naast mijn bed liggenquote:
altijd wel iets binnen handbereikquote:Op zondag 23 januari 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd kleding direct naast mijn bed liggen
Idd voor dit soort gevallen.
Hebben ze een vaste slaapplek of wordt het zoeken door het huis? Neem aan dat ze wel begane grond blijvenquote:Op zondag 23 januari 2022 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
Als bij mij brand uitbreekt ga ik als eerste de schildpadden in veiligheid brengen...
Wat ik wel of niet aan heb is dan even niet van belang.
Je zal maar in een mismatchende pyjama naar buiten rennen. Stel je voor...quote:Op zondag 23 januari 2022 16:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze gedachte is wel eens door me heen gegaan bij het naakt slapen
Ze hebben zelfs een eigen kamerquote:Op zondag 23 januari 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze een vaste slaapplek of wordt het zoeken door het huis? Neem aan dat ze wel begane grond blijven
Haha ja ik ook, en dan vooral iets makkelijks zoals een kamerjas ofzoquote:Op zondag 23 januari 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd kleding direct naast mijn bed liggen
Idd voor dit soort gevallen.
Nee dat wist ik niet.. maar D. waarschijnlijk wel.. maar wie controleert dat dan ? of is het wanneer de verzekering komt kijken ?quote:Op zondag 23 januari 2022 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA gaat nu ff die batterij vervangen van zijn brandmelder die al een half jaar leeg is.
Ik moet er trouwens nog een paar bij kopen, wisten jullie al dat per 1 januari op iedere verdieping een brandmelder verplicht is?
Geen idee, we kregen hier een brief van de brandweer er over eind vorig jaar.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.. maar D. waarschijnlijk wel.. maar wie controleert dat dan ? of is het wanneer de verzekering komt kijken ?
Dat laatste als ik. Als het mis gaat kunnen ze daarop moeilijk gaan doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.. maar D. waarschijnlijk wel.. maar wie controleert dat dan ? of is het wanneer de verzekering komt kijken ?
Ik heb er al 20 jaar 1 en maar 1 verdieping .. en 1 keer de batterij vervangenquote:Op zondag 23 januari 2022 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee, we kregen hier een brief van de brandweer er over eind vorig jaar.
The horrorquote:Op zondag 23 januari 2022 16:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar in een mismatchende pyjama naar buiten rennen. Stel je voor...
quote:Op zondag 23 januari 2022 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er al 20 jaar 1 en maar 1 verdieping .. en 1 keer de batterij vervangen
Ah goeiequote:Op zondag 23 januari 2022 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA gaat nu ff die batterij vervangen van zijn brandmelder die al een half jaar leeg is.
Ik moet er trouwens nog een paar bij kopen, wisten jullie al dat per 1 januari op iedere verdieping een brandmelder verplicht is?
T was weer gezellig in belgjes land ja.quote:
Dat is nou net de enige plek waar ik er eentje hebquote:Op zondag 23 januari 2022 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah goeieVolgens mij hebben wij er op zolder geen
Maar dan is het meestal al te laatquote:Op zondag 23 januari 2022 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige plek waar ik er eentje heb
Aangezien rook opstijgt..dacht ikzo
Ja hij was al een tijdje aan het piepen ..quote:Op zondag 23 januari 2022 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou er stond testen met het knopje na batterijwissel... daar vertrouwd goa niet op.. heb er ff rook ingeblazen... damn wat een herrie!![]()
PS Chuffie: er staat ook : vervangen na 8 jaar
Ja juist heel handig eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2022 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige plek waar ik er eentje heb
Aangezien rook opstijgt..dacht ikzo
Ik heb bijna alles gemist, zie het net pas.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:51 schreef chufi het volgende:
De aftertalk volg ik nooit , maar ik kan het begrijpen
Ja maar de loodiljn van de zijkant van de bal moet er overheen zijn ....quote:Op zondag 23 januari 2022 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles gemist, zie het net pas.
Dacht ook meteen aan Madrid uit.
Yep, dus dit blijft twijfelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de loodiljn van de zijkant van de bal moet er overheen zijn ....
Nu maar hopen dat de Ajaxbus heel blijftquote:Op zondag 23 januari 2022 17:00 schreef pullup het volgende:
Ze mogen blij zijn dat ze er 1 ingeschopt hebben,...en nu ophoepelen naar huis...oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |