SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Het in slaap vallen ermee ging prima in ieder geval.quote:
Wat liefquote:Op zondag 23 januari 2022 06:04 schreef kwiwi het volgende:
*begint vast het zondagsontbijt voor iedereen z'n deur te zetten*
*kijkt snel buiten de deur*quote:Op zondag 23 januari 2022 06:04 schreef kwiwi het volgende:
*begint vast het zondagsontbijt voor iedereen z'n deur te zetten*
Voor het handbal? ja, best wel, maar er moet ook soms geld verdient wordenquote:Op zondag 23 januari 2022 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wilde jij niet in Boedapest zitten dezer dagen?
Hmm plausibelquote:Op zondag 23 januari 2022 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor het handbal? ja, best wel, maar er moet ook soms geld verdient worden
en aangezien ik nu met een storing bezig ben zal ik de komende 3 weke sowieso geen vrij krijgenquote:
Gaat die storing 3 weken duren?quote:Op zondag 23 januari 2022 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en aangezien ik nu met een storing bezig ben zal ik de komende 3 weke sowieso geen vrij krijgen
zoals het er nu uit ziet minimaal nog 4.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals het er nu uit ziet minimaal nog 4.
Maar moeten komende week nog wat onderzoekjes doen. Het zou nog veel erger kunnen worden
Dat is een flinke storingquote:Op zondag 23 januari 2022 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en aangezien ik nu met een storing bezig ben zal ik de komende 3 weke sowieso geen vrij krijgen
Als je toch bezig bent, maak voor mij ook maarquote:Op zondag 23 januari 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
maar goed, vandaag is het zondag. dus ik ga eens wat broodjes in de oven schuiven en koffie maken
Dan had de bv Nederland al stil gelegen met een storing die 4 weken duurtquote:Op zondag 23 januari 2022 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt Gianni voor UitStraling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kom maar, koffie is bijna klaarquote:Op zondag 23 januari 2022 08:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, maak voor mij ook maar
quote:Op zondag 23 januari 2022 08:25 schreef gianni61 het volgende:
De levensvraag van vandaag: is 12 inch te veel?Je bent er zo aan gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ver zit je van je tv af?
quote:Op zondag 23 januari 2022 08:25 schreef gianni61 het volgende:
De levensvraag van vandaag: is 12 inch te veel?ik heb 40 en zou zonder problemen naar 65+ gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben onderweg!quote:
Ja dat wel wel. Toen ik de 43 kocht had ik na een week ook spijt dat ik niet 49 had gekocht.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent er zo aan gewend.
Hoe ver zit je van je tv af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |