Ze waren in 2014/15 dichtbij met de promotiefinale tegen De Graafschap, maar die hebben met de fameuze Mischa Salden wel wat kutjaren gehad.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2015/2016 wellicht aan ranglijstverloop te zien maar ik kan het me ook niet echt precies herinneren. Echt goed volg ik KKD ook niet moet ik zeggen
Dan moeten Muhren en Veldmate weer een nieuwe club zoekenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
Maar er moeten wel gekke dingen gebeuren, willen Volendam en Emmen niet promoveren. Veel te stabiel.
Ik zie Muhren het nog wel proberen als Jonk blijft. Er zijn weinig goed gecoachte teams in de eerste divisie waar hij station kan zijn. Roda misschien.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan moeten Muhren en Veldmate weer een nieuwe club zoeken
Tijd voor de terugkeer van @JanCees op dit forum dan maar.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
Maar er moeten wel gekke dingen gebeuren, willen Volendam en Emmen niet promoveren. Veel te stabiel.
Prijs de dag niet voor het avond is.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
4-1 voor Eindhoven. Excelsior begint een voorzichtig probleem te ontwikkelen.
Oh had Tobias Stieler een gastoptreden in de KKD? Die viel ook twee weekends achter elkaar geblesseerd uit en stond niet op de lijst in de BuLiquote:
Als het in dit tempo doorgaat sluit ik niet uit dat Utrecht een sympathiek elftal krijgtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al van het nieuws bekomen dat Willem gaat stoppen?
Heeft die niet nog steeds een blessure?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Is iemand trouwens nog bekend met het bestaan van Siemen Mulder
Dat zal dan wel jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft die niet nog steeds een blessure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |