Je schoonmoederquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Juist handig man. Kun je er nog een mee nemen
Goede, ik ga het doorgeven, dan is het in 2023 wel voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:06 schreef Domnivoor het volgende:
‘The Reboot’ → Maak daar maar Bereboot van of zo. Dat kennen we allemaal.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet ineens denken aan dit topic:
GC / Wat is het oudste dat jij in je voorraadkast hebt staan? (met foto)
Tja, pay peanuts, get monkeys. Die gasten verdienen echt niks.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:09 schreef cafca het volgende:
Nou, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Pakketbezorger klopt op het raam en zet pakketje voor tegen het huis omdat ie te lui is om naar de voordeur te lopen
Vanuit het perspectief van je schoonmoeder ben jij aanhangquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft het niet zo op vliegen. Zelfs niet in een aanhanger.
Dan maar in de dakkofferquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die heeft het niet zo op vliegen. Zelfs niet in een aanhanger.
Hoi, hoest met je/jullie?quote:
In dit geval liever niet. Ik vertrouw haar vliegkunsten niet zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van je schoonmoeder ben jij aanhang
Ja doei hč, prettig weekendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:09 schreef cafca het volgende:
Nou, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Pakketbezorger klopt op het raam en zet pakketje voor tegen het huis omdat ie te lui is om naar de voordeur te lopen
Ja, dat klopt. En staan behoorlijk onder druk. Maar ze worden wel steeds lomper heb ik het idee.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, pay peanuts, get monkeys. Die gasten verdienen echt niks.
Deissy's kerrysoepquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed idee wel. Nog suggesties voor de verdoving?
Hoi Nijnquote:
Die spiegel waar ik het eerder vandaag over had, maar dan met iets zwaardersquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rubber hamer?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien GOA om wat zelfgestookte jajem vragen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jajem! Dat woord hem ik al een eeuwigheid niet gehoordquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien GOA om wat zelfgestookte jajem vragen.
quote:
Idee heb ik ook. Ze krijgen het ook steeds drukker.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. En staan behoorlijk onder druk. Maar ze worden wel steeds lomper heb ik het idee.
Oh, even gemist. Zat die ook in de curry?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die spiegel waar ik het eerder vandaag over had, maar dan met iets zwaarders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |