Nu je het zegt... het is bij mij ook al ff geleden. Hmmmquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De laatste jaren niet meer, maar een paar jaar geleden gebeurde dat inderdaad regelmatig, super irritant was dat. Ik heb ook geen idee waarom het me nu niet meer gebeurt.
Vind ik ook, gewoon even snuffelen als het over de datum is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd... die datums zeggen niets... altijd ruiken.
In oktober ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey, wanneer is die subtitel van 40+ eigenlijk veranderd?
[ afbeelding ]
En dat was het niet eens, gisteren gekocht en houdbaar tot 2023quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet ineens denken aan dit topic:
GC / Wat is het oudste dat jij in je voorraadkast hebt staan? (met foto)
Suggereren ze nou dat fokkers een leven hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey, wanneer is die subtitel van 40+ eigenlijk veranderd?
[ afbeelding ]
Mijn Buuf heeft dat laatst allemaal weggegooid hier, Twee vuilniszakken volquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet ineens denken aan dit topic:
GC / Wat is het oudste dat jij in je voorraadkast hebt staan? (met foto)
Dat schiet lekker op!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In oktober ofzo![]()
Ik heb ook een mooi avondroodplaatje erbij uitgezocht, en voor de titel 40+ the reboot had ik ook iets anders bedacht, want het is allang geen reboot meer, maar het gaat allemaal in stappen blijkbaar, misschien dat het in oktober van dit jaar voor elkaar is
Iets beter wel. Had daarstraks ff een uurtje geslapen, werd aardig nat wakkerquote:
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op!
< GoA is nu benieuwd wat je bedacht hebt
PS. Moet nu aan Huize Avondrood denken
Bedank me maar op de volgende meetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets beter wel. Had daarstraks ff een uurtje geslapen, werd aardig nat wakkermaar sindsdien voel ik me wel iets beter
Kan natuurlijk ook komen doordat ik een spiegel heb gebouwd
Gelukkig maar, hopen dat het herstel vlot doorzet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets beter wel. Had daarstraks ff een uurtje geslapen, werd aardig nat wakkermaar sindsdien voel ik me wel iets beter
Kan natuurlijk ook komen doordat ik een spiegel heb gebouwd
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Had ook weer wat.
Kom vandaag op het vliegveld voor de verplichte aanhanger training. Oh, dan ben je mooi op tijd. Die is volgende maand.![]()
Mail kennelijk met mijn neus gelezen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Had ook weer wat.
Kom vandaag op het vliegveld voor de verplichte aanhanger training. Oh, dan ben je mooi op tijd. Die is volgende maand.![]()
Mail kennelijk met mijn neus gelezen.
Juist handig man. Kun je er nog een mee nemenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind aanhangers achter vliegtuigen altijd zo irritant.
Vooral als de verlichting niet in orde isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind aanhangers achter vliegtuigen altijd zo irritant.
Juist, en als ze dan door een wolk vliegen... Is inhalen bijna zelfmoordquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral als de verlichting niet in orde is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |