Een topic is zo vol gepoept.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
TV / Marble Mania vanaf 21 januari bij SBS6
@:Zipportal is vaste kijker. Zou hij geen hobby's hebben?
Erg jammer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geen reeks, de mods legge te slapuh
Vanavond voorproefje met 20.30 bij Marble Mania! En morgen door met The Mastersquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is koud buiten, ik heb wel trek in een warm bad.
Marble Mania is een infantiel programma, past perfect bij Vincent en Mike.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond voorproefje met 20.30 bij Marble Mania! En morgen door met The Masters
Pooooohhhhhhhquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wie?
Maar KOERT, ZJAK en FRANK
Zou doorpalen. @de_boswachter mag mijn rotzooi uitlikken pohhhhquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wie?
Zo, van Maijer naar dit.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wie?
Feyenoorders zijn snel tevreden, lol.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo, van Maijer naar dit.
Dat is wel echt alsof je van Jaap Stam naar Arne Slot gaat. De tering wat een verbetering.
Misschien heeft ze wel een stem als een viswijf.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo, van Maijer naar dit.
Dat is wel echt alsof je van Jaap Stam naar Arne Slot gaat. De tering wat een verbetering.
KOEKOEKquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wie?
Eredivisie topic he.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post jij daar nog dan?
Ik heb al 6 dagen geen note gehad. Voorbeelduser denk ik. @:miss_sly @:chratnox @:klummie @:ggmm
Schuld van Rutte.quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
Willem II heeft een paar keer verloren en Lenny volgt geen voetbal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |