SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Hij had plannen om een soort restaurantje te beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende: [..] misschien moet us ook in de horeca gaan werken :p
Kleinschalig lijkt het me best relaxed wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij had plannen om een soort restaurantje te beginnen
Ik heb nog een halve zak pindarotsjesquote:
Eten met UitStraling is ook een prima naam.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleinschalig lijkt het me best relaxed wel.
nee die zijn leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Karzai het volgende:
doe es een ander plaatje amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
"Verse paling van UitStraling'quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten met UitStraling is ook een prima naam.
Smekken en smakken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen "Uitstraling" kan ook prima voor een restaurant.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wat gaat er bij?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:19 schreef Karzai het volgende:
okay ik ga de kippenpootjes in de pan gooien
Ja heb wel snacks maar dat is niet voor nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak pindarotsjes
Nee ik zit mobiel, dat is teveel moeite.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Karzai het volgende:
doe es een ander plaatje amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat bal steeds smekken door te krassen.
Bedenk me nu dat ik geloof ik ook nog een hele zak heb liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak pindarotsjes
Op een trapjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat bal steeds smekken door te krassen.
hij heeft ook kip en patatquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij eet toch geen groene dingen?
Goed woord wel.quote:
Je kunt haar wel een baan aanbieden.quote:
Snacks kunnen ook toetje zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb wel snacks maar dat is niet voor nu.
Verbanddozen aan de muur en een douchequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt haar wel een baan aanbieden.
Ook leuk voor het menu.
Italiaanse tomatensoep met kruimelkoekjes, geserveerd op uw schoot.
Als ze Ballie zien lopen willen ze haar wel graag op schoot hebben. Tegenvaller als het de soep blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook leuk voor het menu.
Hier gaan mannen een ander idee van hebben dan jij bedoeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook leuk voor het menu.
Zwembadtrapje van de keuken naar de eetzaal voor het uitzicht.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbanddozen aan de muur en een douche
Schootbitterballenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze Ballie zien lopen willen ze haar wel graag op schoot hebben. Tegenvaller als het de soep blijkt te zijn.
Toen ik terug kwam van boodschappen had ik ook nog een hele zak vol. Ik had 'm niet naast m'n laptop moeten leggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik geloof ik ook nog een hele zak heb liggen
Moet je dat laatste er wel met hele kleine lettertjes onder zetten zodat je niet aangeklaagd kunt wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze Ballie zien lopen willen ze haar wel graag op schoot hebben. Tegenvaller als het de soep blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwembadtrapje van de keuken naar de eetzaal voor het uitzicht.
Bordjes van 1 t/m 10 op tafel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwembadtrapje van de keuken naar de eetzaal voor het uitzicht.
Bevordert de verkoop. Fooien vallen tegen. Dat wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier gaan mannen een ander idee van hebben dan jij bedoeld
Bij mij ligt die waarschijnlijk gewoon in de kast onder een berg met andere snacksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen ik terug kwam van boodschappen had ik ook nog een hele zak vol. Ik had 'm niet naast m'n laptop moeten leggen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bordjes van 1 t/m 10 op tafel.
Ik probeer wat minder te snackenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij ligt die waarschijnlijk gewoon in de kast onder een berg met andere snacks
Na tienen zingt de serveerster een liedjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bevordert de verkoop. Fooien vallen tegen. Dat wel.
kom niet bij jou werkenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na tienen zingt de serveerster een liedje [ afbeelding ]
nee moet allemaal gekke dingen doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag ook wel een flamingojurkje aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Of buikdansenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan de hele dag op 1 been rondhupsen zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag ook wel een flamingojurkje aan?
Wat Dimmy zegt dan, buikdansen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet allemaal gekke dingen doen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Ben nu wel het nummer aan het luisteren
Alleen maar omdat ze een zandbaktintje heeft, dat is wel wat discriministisch hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Dimmy zegt dan, buikdansen?
is het bedienen en via een zwembadtrapje naar de keuken gaan niet al genoeg?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Dimmy zegt dan, buikdansen?
zo zijn ze hierquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een zandbaktintje heeft, dat is wel wat discriministisch hoor
Jij mag vooraan zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een zandbaktintje heeft, dat is wel wat discriministisch hoor
Moet wel een beetje beige bips te loeren hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het bedienen en via een zwembadtrapje naar de keuken gaan niet al genoeg?
ja hoe moet ik dat doen dan met al die borden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet wel een beetje beige bips te loeren hebben
Tafels aan de kant en dansen totdat het weer licht wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die til je toch niet met je billen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat doen dan met al die borden?
Die gooi maar weg steeds.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Shakira doet ook buikdansenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die til je toch niet met je billen.
nu bevestig je het punt van grmblquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Shakira doet ook buikdansen![]()
Alhoewel, die heeft ook Libanese roots.
Nou enquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu bevestig je het punt van grmbl
Liftjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja prima hoor. Hoor dat het hier over lichtgetintiërs gaat?quote:
ja we zijn sinds dat je weg bent lid geworden van de pvvquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja prima hoor. Hoor dat het hier over lichtgetintiërs gaat?
Gewoon in de rondte gooien en de sirtaki gaan dansenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer jammer, ik wou net mijn nieuwe Marokkaanse vriendin aan jullie voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we zijn sinds dat je weg bent lid geworden van de pvv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als een soort flessepost spoel je ineens weer aan
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer jammer, ik wou net mijn nieuwe Marokkaanse vriendin aan jullie voorstellenmooi biljetje fles. Was duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bohhhh daar kun je toch een lekker parfum of een leuk blousje voor kopenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet overdreven. 83 dollar ex s&h
Oke okequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet overdreven. 83 dollar ex s&h
Ja gemiste kans flesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bohhhh daar kun je toch een lekker parfum of een leuk blousje voor kopen
Ja dat kan ook. Of drie uur paardrijles of een kwart nanoseconde reclame in de pauze van de Superbowl of 500 kubieke kilometer space naast de maan. Kan allemaal. Maar het is wel OF OF hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bohhhh daar kun je toch een lekker parfum of een leuk blousje voor kopen
ook best veel sushiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Of drie uur paardrijles of een kwart nanoseconde reclame in de pauze van de Superbowl of 500 kubieke kilometer space naast de maan. Kan allemaal. Maar het is wel OF OF he
We kunnen wel iets opzetten w waarbij je je maten doorgeeft en je dan voor iemand anders iets moet kopen. Allemaal voor 50euro ofzo. Trekken we lootjes wie voor wie iets gaat kopen.quote:
"Insgelijks - Beste antwoord op heilwensen die je niet helemaal vertrouwt"quote:
Oh drie uur paardrijles lijkt mij ook wel watquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Of drie uur paardrijles of een kwart nanoseconde reclame in de pauze van de Superbowl of 500 kubieke kilometer space naast de maan. Kan allemaal. Maar het is wel OF OF he
Kun je er geen NFT van maken? Verkoop je het zo nog eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk niet een hoeveelheid sushi die voor jou "best veel" zou zijnquote:
Maak je geen zorgen ouwe pik, ongenuanceerde opmerkingen zijn ook nodigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Insgelijks - Beste antwoord op heilwensen die je niet helemaal vertrouwt"
anders ik welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bohhh omnomnom ik wel op met z’n tweeën
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ouwe pik, ongenuanceerde opmerkingen zijn ook nodig
wie moet ik kaatsen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:06 schreef Karzai het volgende:
Maar dan kan de bal ook terug kaatsen en dan moet je niet gelijk in je hokkie gaan zitten
Dat duurde gvd lang zeg, hele nieuwsberichten zijn er aan je gewijd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar moet er eentje geketst worden
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat duurde gvd lang zeg, hele nieuwsberichten zijn er aan je gewijd.
Nou, parbleu. De pielietsie heeft overuren gedraaid zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat duurde gvd lang zeg, hele nieuwsberichten zijn er aan je gewijd.
Het Amburr bericht stond al klaar...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, parbleu. De pielietsie heeft overuren gedraaid zeker
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar to be fair, het begon irritant te worden om eromheen te blijven moeten klikken in MyAT. Het is niet dat ik jullie zo leuk vind of zo
Snap ik, dit zit veel dieper, dit is pure liefde en tot op het randje van devotie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar to be fair, het begon irritant te worden om eromheen te blijven moeten klikken in MyAT. Het is niet dat ik jullie zo leuk vind of zo
Nee alles weggeflikkerd. Er was er één het onthouden waard.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wij zijn ook blij dat je er weer bent
Heb je al je scheurkalenderweetjes voor ons opgespaard?
Hou je lip, nar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, dit zit veel dieper, dit is pure liefde en tot op het randje van devotie.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alles weggeflikkerd. Er was er één het onthouden waard.
Het verschil tussen kruiden en specerijen is dat kruiden komen van blaadjes van een plant, en specerijen van alle andere onderdelen.
Blaaaaaaquote:
komt omdat je niet kwam opdagen USquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De cursus omgaan met mensen heeft niet echt geholpen.
Oh die met MENSEN was best een succes hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De cursus omgaan met mensen heeft niet echt geholpen.
In SPanje gaan ze pas rond 22:30 aan tafelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
nu wil de koninklijke horeca bond tot 8 uur open. Ik hoop dat het dan of tot 5 is of gewoon helemaal open want diner draaien tot 8 uur is echt te stressvol
ja wij gelukkig hier nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In SPanje gaan ze pas rond 22:30 aan tafel
Pff dan heb ik de halve voorraadkast al in mijn strot zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In SPanje gaan ze pas rond 22:30 aan tafel
Nee joh die hebben de hele middag liggen slapen dan hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff dan heb ik de halve voorraadkast al in mijn strot zitten.
Potver dit ziet er best goed uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:28 schreef Ygritte het volgende:
Wie komt er mee platonisch chillen in mijn chilltent,
Ik heb snacks, dekens en drank![]()
[ afbeelding ]
Om de hoek, (dat zie je dan weer net nietquote:
En is dit allemaal gewoon in Foqueville?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Om de hoek, (dat zie je dan weer net niet) staat ook nog een stomende hout gestookte hottub, dus je moet ook je zwembroek/badpak/bikini/bourkini mee
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En is dit allemaal gewoon in Foqueville?
Stukje privé terrein wat ik expres niet op de kaart heb laten zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En is dit allemaal gewoon in Foqueville?
Zou ik ook doen denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/the-voi(...)beschuldigingen.html
gauw ertussenuit knijpen
goede film. laatst gezien op netflixquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:33 schreef Karzai het volgende:
Ik ga deze vanavond kijken, waargebeurd verhaal
https://www.tvgids.nl/film/blackkklansman
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stukje privé terrein wat ik expres niet op de kaart heb laten zetten
Zonden overdenken in Thailandquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:31 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/the-voi(...)beschuldigingen.html
gauw ertussenuit knijpen
Die heeft er ook gelijk de angel uitgehaald door gelijk te zeggen "ik heb het gedaan, ik stap op". Die is niet zo interessant meer. Ali B. daarentegen met z'n keiharde ontkennen..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:35 schreef bitterbal het volgende:
die rietbergen is het minst erg van allemaal geloof ik
waarom?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:35 schreef bitterbal het volgende:
die rietbergen is het minst erg van allemaal geloof ik
Als we het gewoon niet aan Kwiwi vertellen is er niks aan de hand!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Oeigoeren vinden dit niet okee
Ja en als je vader je moeder was, was je broer je zus, Of zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we het gewoon niet aan Kwiwi vertellen is er niks aan de hand!
Wat lees ik hier allemaalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we het gewoon niet aan Kwiwi vertellen is er niks aan de hand!
Geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:39 schreef Karzai het volgende:
dat linda niks in de gaten had vind ik wel vreemd
Maak dat de cat wise…..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:39 schreef Karzai het volgende:
Dat is gewoon een soort Ghislaine Maxwellquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:39 schreef Karzai het volgende:
Nou ik niet. Keek die elke seconde van iedere dag over zijn schouder mee waar hij zijn handen liet dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:39 schreef Karzai het volgende:
* pakt bourkiniquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Om de hoek, (dat zie je dan weer net niet) staat ook nog een stomende hout gestookte hottub, dus je moet ook je zwembroek/badpak/bikini/bourkini mee
Dit ja. Plus zo'n Linda is waarschijnlijk altijd druk en hij had tijd zat om z'n gang te gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet. Keek die elke seconde van iedere dag over zijn schouder mee waar hij zijn handen liet dan?![]()
Kennelijk vond hij dat normaal gedrag. En als hij altijd al zo was en deed, zal Linda niks merken. Want een afwijking kun je pas constateren als je weet wat de norm is.
Kijk nou uit. Je worsten branden aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Appjes en dingen die hij gezegd heeft maar geen bestastingen geweest voor zover bekend
Je weet toch wel een beetje met wat voor vlees in de kuip je samenwoont?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet. Keek die elke seconde van iedere dag over zijn schouder mee waar hij zijn handen liet dan?![]()
Kennelijk vond hij dat normaal gedrag. En als hij altijd al zo was en deed, zal Linda niks merken. Want een afwijking kun je pas constateren als je weet wat de norm is.
Wat schattig!!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:45 schreef dud0r het volgende:
@:bitterbal
Baby danger noodles
https://www.instagram.com(...)utm_medium=copy_link
Ja ze zijn eerder uit elkaar geweest en hij ging dan in therapie en daarna was alles weer goedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje met wat voor vlees in de kuip je samenwoont?
Hij moest ook op het matje komen bij ome sjon, lijkt dat als mij zwager een smeerpijp is ik dat wel ff aan mijn zus zou vertellen…..
Ik ga ook vroeg en lang en veel slapen dit weekend denk ik. Vandaag voor de 21e dag op rij >8000 stappen gehaald. Vorige record was 7 dagen op rij. Op een goed moment houdt het toch opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo weer een kwiwitje doen. Ik ben gewoon moe van het nietsdoen deze week
het zou idd netjes zijn als men idd eerst het proces afwachtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze zijn eerder uit elkaar geweest en hij ging dan in therapie en daarna was alles weer goed![]()
Weet ik ook veel. Ik vind het lastig genoeg om er een mening over te hebben. De hele wereld vindt er letterlijk de hele wereld van, en ik vind het, gewoon objectief, wel wat trekjes van een heksenjacht beginnen te krijgen. Maar dat kan ik niet zeggen, want dan ben ik meteen schuldig aan goedpraten. En dat wil ik absoluut niet.
Maar het punt nadert, en snel ook, dat je er een mening over MOET hebben, en dat het de JUISTE mening moet zijn ook, of je bent medeplichtig. Dat maakt me bang, dat vind ik gevaarlijk. Alleen al daarom zou ik het het liefste kapotzwijgen. Maar ja, "silence is violence". Je hebt geen enkele andere keus meer dan mee huilen met de wolven in het bos, ook al weet je er zelf helemaal niets van, en 99,99 % van de wolven in het bos ook niet.
Beetje hoe Hitler aan de macht gekomen is eigenlijk. Beetje boel.
Nou ja, ik vond dat iemand dat geluid even moest laten horen.
grmbl ziet dat andersquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ook vroeg en lang en veel slapen dit weekend denk ik. Vandaag voor de 21e dag op rij >8000 stappen gehaald. Vorige record was 7 dagen op rij. Op een goed moment houdt het toch op
Ja mijn teamleider ook. Die heeft in 2021 letterlijk elke dag boven de 10.000 gelopen. Die loopt op zondagochtend om 9 uur de deur uit en is om half twaalf terug met 28 of 31 kilometer achter de kiezenquote:
Volgens mij hebben ze daar al een jaar of 10 de boel kapot gezwegen. Tja, toen ging het kennelijk toch etteren en uiteindelijk ging er een beerput open. Moet je maar zorgen voor een werkklimaat waar machtsmisbruik en grensoverschrijdend gedrag niet de norm is. Dat heb je dan toch echt als bedrijf zelf gedaan en in stand gehouden. Daar heb ik dan ook niet zo veel medelijden mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ze zijn eerder uit elkaar geweest en hij ging dan in therapie en daarna was alles weer goed![]()
Weet ik ook veel. Ik vind het lastig genoeg om er een mening over te hebben. De hele wereld vindt er letterlijk de hele wereld van, en ik vind het, gewoon objectief, wel wat trekjes van een heksenjacht beginnen te krijgen. Maar dat kan ik niet zeggen, want dan ben ik meteen schuldig aan goedpraten. En dat wil ik absoluut niet.
Maar het punt nadert, en snel ook, dat je er een mening over MOET hebben, en dat het de JUISTE mening moet zijn ook, of je bent medeplichtig. Dat maakt me bang, dat vind ik gevaarlijk. Alleen al daarom zou ik het het liefste kapotzwijgen. Maar ja, "silence is violence". Je hebt geen enkele andere keus meer dan mee huilen met de wolven in het bos, ook al weet je er zelf helemaal niets van, en 99,99 % van de wolven in het bos ook niet.
mensen die zo ver gaan in de stappen sporen meestal ook niet helemaalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn teamleider ook. Die heeft in 2021 letterlijk elke dag boven de 10.000 gelopen. Die loopt op zondagochtend om 9 uur de deur uit en is om half twaalf terug met 28 of 31 kilometer achter de kiezenDat gaat mij wel weer wat ver
Rutte laat het door je stopcontacten naar binnen blazen om ons een beetje kalm te houden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:10 schreef Ygritte het volgende:
Overigens ook vet moe en bleghhh enz. Zit dat in de lucht ofzo?
@LTVDKquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen die zo ver gaan in de stappen sporen meestal ook niet helemaal [ afbeelding ]
Januari 2019 is de laatste maand dat ik geen daggemiddelde van onder de 10k heb gehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn teamleider ook. Die heeft in 2021 letterlijk elke dag boven de 10.000 gelopen. Die loopt op zondagochtend om 9 uur de deur uit en is om half twaalf terug met 28 of 31 kilometer achter de kiezenDat gaat mij wel weer wat ver
quote:
Wat…. Cannabis?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rutte laat het door je stopcontacten naar binnen blazen om ons een beetje kalm te houden.
Nou ja, ik heb nu gewoon een zware week achter de rug. Kan best dat ik morgen na een monster uitslaapochtend nog even die 8000 er gewoon weer in gooi hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mensen die zo ver gaan in de stappen sporen meestal ook niet helemaal [ afbeelding ]
Dat is niet normaal heur!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Januari 2019 is de laatste maand dat ik geen daggemiddelde van onder de 10k heb gehaald
Heb ik ooit beweerd dat ik dat ben dan?quote:
ja gemiddelde. Maar ELKE dag >10k? Er kan zo veel mis gaan, en je hoeft maar één dag te missen en de reeks is gebrokenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Januari 2019 is de laatste maand dat ik geen daggemiddelde van onder de 10k heb gehaald
Ik volg het niet allemaal heel goed, maar wat ik dan denk is, waar zijn de ouders in dit verhaal? Ik hoor de slachtoffers, die nu na zoveel jaren durven te spreken, maar als je een dochter hebt, die een afspraakje heeft met Alie B of die rare Whatsapp-berichtjes krijgt van Jeroen, dan kom je toch in actie? Ik hoor daar helemaal niets over. Of ik heb het gemist, dat kan ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat. Maar als je ziet wat er nu her en der op "sociale" media gebeurt, dan rijzen je toch de haren ten berge. Maar goed, we wachten het wel af. Het heeft voor mij persoonlijk geen implicaties en ik heb er ook geen invloed op, dus ik heb er liever ook geen mening over.
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat jij deze beans wel spilled bij ons eenmaal officieel in functiequote:
Ja gemiddelde, zitten echt wel wat dagen tussen dat ik het niet heb gehaald, als ik bijvoorbeeld in het vliegtuig zat of op de operatietafel lag en zulk soort geintjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gemiddelde. Maar ELKE dag >10k? Er kan zo veel mis gaan, en je hoeft maar één dag te missen en de reeks is gebroken
Moet wel een beetje conditie hebben voor als jij achter me aan komtquote:
Ja, ook zo wat. Vragen, vragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik volg het niet allemaal heel goed, maar wat ik dan denk is, waar zijn de ouders in dit verhaal? Ik hoor de slachtoffers, die nu na zoveel jaren durven te spreken, maar als je een dochter hebt, die een afspraakje heeft met Alie B of die rare Whatsapp-berichtjes krijgt van Jeroen, dan kom je toch in actie? Ik hoor daar helemaal niets over. Of ik heb het gemist, dat kan ook.
Niet om de ouders de schuld te geven, helemaal niet, maar hebben die dochters dan helemaal niets verteld destijds? Dat vraag ik me af.
Nee ik werk graag aan een imago als stappentellerofiel omdat US dan finaal uit zijn stekker gaat over hoe gestoord dat wel is en zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een dag smurfen is gezond![]()
Jezelf niet van alles verplichten is ook gezond
Dat is het beste.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook zo wat. Vragen, vragen.
En uit een soort refelx probeer je daar antwoorden bij te verzinnen maar je weet helemaal niets. EN, je hoeft ook nietsGewoon afwachten.
Denk dat die ouders niet zo van het contact af wisten. 1 meisje mocht mee naar de studio en dan is hij coach. Denk dat je dan dat toch ook niet zo vreemd vindt?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik volg het niet allemaal heel goed, maar wat ik dan denk is, waar zijn de ouders in dit verhaal? Ik hoor de slachtoffers, die nu na zoveel jaren durven te spreken, maar als je een dochter hebt, die een afspraakje heeft met Alie B of die rare Whatsapp-berichtjes krijgt van Jeroen, dan kom je toch in actie? Ik hoor daar helemaal niets over. Of ik heb het gemist, dat kan ook.
Niet om de ouders de schuld te geven, helemaal niet, maar hebben die dochters dan helemaal niets verteld destijds? Dat vraag ik me af.
Wat ga je doen, snelwandelen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel een beetje conditie hebben voor als jij achter me aan komt
Volgens mij was het alleen Marco B. die bij de kinders losse handjes hadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja jij bent toch na een uurtje uitgeput en dan kan ik nog uren doorlopenquote:
Aannames, aannames. Je weet het niet. En het hoeft ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die ouders niet zo van het contact af wisten. 1 meisje mocht mee naar de studio en dan is hij coach. Denk dat je dan dat toch ook niet zo vreemd vindt?
Nee dat vind ik niet vreemd, maar dan breng je als ouder je dochter toch naar de studio?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat die ouders niet zo van het contact af wisten. 1 meisje mocht mee naar de studio en dan is hij coach. Denk dat je dan dat toch ook niet zo vreemd vindt?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent toch na een uurtje uitgeput en dan kan ik nog uren doorlopen
Ik had over 2020 en 2021 een daggemiddelde van zo'n 5500. Dit jaar zit dat al tegen de 9000 aan. Dat is best ineens heel veel meer.quote:
Mmm ik dacht dat die Nienke 19 was toen ze door die Jeroen werd benaderd. Dat is toch een leeftijd waarop je als ouder toch nog wel een beetje je dochter volgt in haar doen en laten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het alleen Marco B. die bij de kinders losse handjes had
ja als je bijna 18 bent of misschien zelfs al ouder?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet vreemd, maar dan breng je als ouder je dochter toch naar de studio?
Ik heb een dochter en gelukkig niet in die situatie geweest, maar zou wel hopen dat ze me meteen in vertrouwen zou nemen als er iets gebeurd zou zijn wat niet door de beugel kan.
Ja das best bijzonder hoe dat werktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had over 2020 en 2021 een daggemiddelde van zo'n 5500. Dit jaar zit dat al tegen de 9000 aan. Dat is best ineens heel veel meer.
Weet ik niet echt, ergens rond de 27k dacht ik. Misschien op vakantie nog wel meer maar dat is irritant terugzoeken ivm tijdzonesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is jouw all time record stappen voor één dag @:LTVDK
Mijnes is trouwens precies gelijk aan het serienummer van één van mijn biljetjes![]()
[ afbeelding ]
Ha dan heb ik meer!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet echt, ergens rond de 27k dacht ik. Misschien op vakantie nog wel meer maar dat is irritant terugzoeken ivm tijdzones
Nou ja zomer 2020 na een week 8k+ op rij (waar ook wel een paar 12 en 13 duizenders bij zaten, en veel in geaccidenteerd terrein ook nog) zei het lijf wel even STOP.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das best bijzonder hoe dat werktHad in het begin van mijn revalidatie ook dat ik zo rond de 5000 per dag zat. Toen een keertje wat langer gelopen en toen merkte ik dat een paar duizend meer per dag nauwelijks extra moeite is.
Oh dat is wel heel bijzonder dan. Een jaar lang 20-22 gemiddeld lopen zonder ooit boven de 27 te komen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet echt, ergens rond de 27k dacht ik. Misschien op vakantie nog wel meer maar dat is irritant terugzoeken ivm tijdzones
Ja jij moet voor elk bord tomatensoep vier keer op en neer lopen, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ha dan heb ik meer! [ afbeelding ]
Ik heb er sowieos een van 28k. Maar er moet ook nog een dag zijn dat ik meer gelopen heb en mijn telefoon dood was.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, in het begin toen ik doorhad dat ik de 10k kon lopen op een dag ging ik meteen los en had ik een paar weken later last van flinke hielspoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zomer 2020 na een week 8k+ op rij (waar ook wel een paar 12 en 13 duizenders bij zaten, en veel in geaccidenteerd terrein ook nog) zei het lijf wel even STOP.
Dit jaar tot dusver nog geen echte uitschieters, maar wel 21 keer op rij >8k waarvan inmiddels 9 keer >9k en 4 keer >10k. En zolang die streak "aan" is, ben ik wel dagelijks gemotiveerd om het NOG een keer te proberen. Geen idee hoe ver ik kom. Misschien wel nog veel verder![]()
Of niet. Nou ja ook best
In eerste instantie vertrouw je het natuurlijk volledig. Je dochter mag naar de studio van Ali B. en blablabla. Maar wat ik me dan afvraag, als er iets is gebeurd, dan merk je dat toch aan je dochter? Ik hoop toch wel dat mijn dochter zoiets wel aan me zou vertellen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je bijna 18 bent of misschien zelfs al ouder?
Ali b noemt jegroot talent blabla ik ben in de buurt blabla ik haal je wel. Denk je dan als ouder dat dat niet te vertrouwen is? Denk dat ze er alle vertrouwen in hebben dat ali een goede vent is
Of die meisjes zeggen ook niks vanwege de ongepaste appjes en dingen omdat ze graag nog een kans willen maken in het programma of in de muziek.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij moet voor elk bord tomatensoep vier keer op en neer lopen, zo kan ik het ook
Mja denk dat elke ouder dat hooptquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
In eerste instantie vertrouw je het natuurlijk volledig. Je dochter mag naar de studio van Ali B. en blablabla. Maar wat ik me dan afvraag, als er iets is gebeurd, dan merk je dat toch aan je dochter? Ik hoop toch wel dat mijn dochter zoiets wel aan me zou vertellen.
Consistentiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel bijzonder dan. Een jaar lang 20-22 gemiddeld lopen zonder ooit boven de 27 te komen?![]()
@:Bomenverzameling maakt weleens dagen van 36k geloof ik
Oh ja dat heb ik ook. Loop ik gewoon doorheen eigenlijk. Na een k of zes voel je het niet meer.quote:
Dan is het geen hielspoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook. Loop ik gewoon doorheen eigenlijk. Na een k of zes voel je het niet meer.
Hoe is dat voor jou belangrijk om te weten?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
De eerste getuige die over taghi verklaarde in 2015 is vermoord in spanje![]()
krijg pushbericht op telefoon
Zou ook best kunnen. Gewoon wat zeurende irritatie die klonk als overbelasting. Ik dacht dat dat hielspoor was. Verder niet in verdiept of zo.quote:
Ja dat kan ook. Het blijft lastig. Maar zou best kunnen dat een kind zo denkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja denk dat elke ouder dat hoopt![]()
dochter denk misschien zelfs ook wel als ik dit vertel in mijn hele kans op carriere voorbij
ja topic loopt ineens twee keer zo hardquote:
Dat moet je aan mijn telefoon vragen pquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dat voor jou belangrijk om te weten?
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ik dat had had ik gelukkig nog 3x in de week fysio, die plakte er ook allemaal tape opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb collega's gehad met hielspoor. Dat is geen grap
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dan is wat ik had, wat andersSorry n shit
Drommels, een note van jouquote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
1 note voor foutieve informatie
Kan dat niet tegelijk dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ging een film kijken, voordat ballie straks weer ongeduldig gaat lopen doen dat ze wil slapen
ja is al bijna hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik ging een film kijken, voordat ballie straks weer ongeduldig gaat lopen doen dat ze wil slapen
Vanavond nog gegeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
kijk ook een film maar echt de aandacht spanne van een sperzieboon
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks lig je er nog voor het eten in
Foetsiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar zijn jouw fobo pics gebleven?
Mja, weet niet. Vandaag zat hij de hele tijd tegen zichzelf te zeggen dat ie een loser was, en dom, en dat collega's nu vast zaten te lachen om 'm omdat ie zich ziek had gemeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |