SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Hij had plannen om een soort restaurantje te beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende: [..] misschien moet us ook in de horeca gaan werken :p
Kleinschalig lijkt het me best relaxed wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij had plannen om een soort restaurantje te beginnen
Ik heb nog een halve zak pindarotsjesquote:
Eten met UitStraling is ook een prima naam.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleinschalig lijkt het me best relaxed wel.
nee die zijn leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Karzai het volgende:
doe es een ander plaatje amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
"Verse paling van UitStraling'quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten met UitStraling is ook een prima naam.
Smekken en smakken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen "Uitstraling" kan ook prima voor een restaurant.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wat gaat er bij?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:19 schreef Karzai het volgende:
okay ik ga de kippenpootjes in de pan gooien
Ja heb wel snacks maar dat is niet voor nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak pindarotsjes
Nee ik zit mobiel, dat is teveel moeite.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Karzai het volgende:
doe es een ander plaatje amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat bal steeds smekken door te krassen.
Bedenk me nu dat ik geloof ik ook nog een hele zak heb liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak pindarotsjes
Op een trapjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat bal steeds smekken door te krassen.
hij heeft ook kip en patatquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij eet toch geen groene dingen?
Goed woord wel.quote:
Je kunt haar wel een baan aanbieden.quote:
Snacks kunnen ook toetje zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb wel snacks maar dat is niet voor nu.
Verbanddozen aan de muur en een douchequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt haar wel een baan aanbieden.
Ook leuk voor het menu.
Italiaanse tomatensoep met kruimelkoekjes, geserveerd op uw schoot.
Als ze Ballie zien lopen willen ze haar wel graag op schoot hebben. Tegenvaller als het de soep blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook leuk voor het menu.
Hier gaan mannen een ander idee van hebben dan jij bedoeldquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook leuk voor het menu.
Zwembadtrapje van de keuken naar de eetzaal voor het uitzicht.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbanddozen aan de muur en een douche
Schootbitterballenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze Ballie zien lopen willen ze haar wel graag op schoot hebben. Tegenvaller als het de soep blijkt te zijn.
Toen ik terug kwam van boodschappen had ik ook nog een hele zak vol. Ik had 'm niet naast m'n laptop moeten leggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik geloof ik ook nog een hele zak heb liggen
Moet je dat laatste er wel met hele kleine lettertjes onder zetten zodat je niet aangeklaagd kunt wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze Ballie zien lopen willen ze haar wel graag op schoot hebben. Tegenvaller als het de soep blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwembadtrapje van de keuken naar de eetzaal voor het uitzicht.
Bordjes van 1 t/m 10 op tafel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwembadtrapje van de keuken naar de eetzaal voor het uitzicht.
Bevordert de verkoop. Fooien vallen tegen. Dat wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier gaan mannen een ander idee van hebben dan jij bedoeld
Bij mij ligt die waarschijnlijk gewoon in de kast onder een berg met andere snacksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen ik terug kwam van boodschappen had ik ook nog een hele zak vol. Ik had 'm niet naast m'n laptop moeten leggen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bordjes van 1 t/m 10 op tafel.
Ik probeer wat minder te snackenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij ligt die waarschijnlijk gewoon in de kast onder een berg met andere snacks
Na tienen zingt de serveerster een liedjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bevordert de verkoop. Fooien vallen tegen. Dat wel.
kom niet bij jou werkenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na tienen zingt de serveerster een liedje [ afbeelding ]
nee moet allemaal gekke dingen doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag ook wel een flamingojurkje aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Of buikdansenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan de hele dag op 1 been rondhupsen zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag ook wel een flamingojurkje aan?
Wat Dimmy zegt dan, buikdansen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet allemaal gekke dingen doen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Ben nu wel het nummer aan het luisteren
Alleen maar omdat ze een zandbaktintje heeft, dat is wel wat discriministisch hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Dimmy zegt dan, buikdansen?
is het bedienen en via een zwembadtrapje naar de keuken gaan niet al genoeg?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat Dimmy zegt dan, buikdansen?
zo zijn ze hierquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een zandbaktintje heeft, dat is wel wat discriministisch hoor
Jij mag vooraan zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een zandbaktintje heeft, dat is wel wat discriministisch hoor
Moet wel een beetje beige bips te loeren hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het bedienen en via een zwembadtrapje naar de keuken gaan niet al genoeg?
ja hoe moet ik dat doen dan met al die borden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet wel een beetje beige bips te loeren hebben
Tafels aan de kant en dansen totdat het weer licht wordt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die til je toch niet met je billen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoe moet ik dat doen dan met al die borden?
Die gooi maar weg steeds.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Shakira doet ook buikdansenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die til je toch niet met je billen.
nu bevestig je het punt van grmblquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Shakira doet ook buikdansen![]()
Alhoewel, die heeft ook Libanese roots.
Nou enquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu bevestig je het punt van grmbl
Liftjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja prima hoor. Hoor dat het hier over lichtgetintiërs gaat?quote:
ja we zijn sinds dat je weg bent lid geworden van de pvvquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja prima hoor. Hoor dat het hier over lichtgetintiërs gaat?
Gewoon in de rondte gooien en de sirtaki gaan dansenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer jammer, ik wou net mijn nieuwe Marokkaanse vriendin aan jullie voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we zijn sinds dat je weg bent lid geworden van de pvv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als een soort flessepost spoel je ineens weer aan
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer jammer, ik wou net mijn nieuwe Marokkaanse vriendin aan jullie voorstellenmooi biljetje fles. Was duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |