SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Hij had plannen om een soort restaurantje te beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende: [..] misschien moet us ook in de horeca gaan werken :p
Kleinschalig lijkt het me best relaxed wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij had plannen om een soort restaurantje te beginnen
Ik heb nog een halve zak pindarotsjesquote:
Eten met UitStraling is ook een prima naam.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleinschalig lijkt het me best relaxed wel.
nee die zijn leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Karzai het volgende:
doe es een ander plaatje amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
"Verse paling van UitStraling'quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eten met UitStraling is ook een prima naam.
Smekken en smakken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen "Uitstraling" kan ook prima voor een restaurant.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wat gaat er bij?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:19 schreef Karzai het volgende:
okay ik ga de kippenpootjes in de pan gooien
Ja heb wel snacks maar dat is niet voor nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak pindarotsjes
Nee ik zit mobiel, dat is teveel moeite.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:18 schreef Karzai het volgende:
doe es een ander plaatje amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat bal steeds smekken door te krassen.
Bedenk me nu dat ik geloof ik ook nog een hele zak heb liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve zak pindarotsjes
Op een trapjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat bal steeds smekken door te krassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |