SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat was gisteren wel een hele puzzel ja, maar het is gelukt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je voor de hele week al vastleggen wat je gaat eten
Lol wat. Nou ja, mr. Wattenschijfje is een beetje zo'n labrador, dus die draagt netjes de tassen voor mij, terwijl ik 29389 miljard keer zeg dat ik ze zelf wel draag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, kerel kijkt meaan als ik aankom met "de tassen zijn zwaar".
SHOPPEN!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ineens veel geld op mijn bankrekening.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, mr. Wattenschijfje is een beetje zo'n labrador, dus die draagt netjes de tassen voor mij, terwijl ik 29389 miljard keer zeg dat ik ze zelf wel draag.
Oh, als het écht zwaar is, pakt 'ie het wel over hoor, maar je moet hierbij in je achterhoofd houden dat kerel en ik ongeveer even lang zijn én ik ben best fit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was gisteren wel een hele puzzel ja, maar het is gelukt.
[..]
Lol wat. Nou ja, mr. Wattenschijfje is een beetje zo'n labrador, dus die draagt netjes de tassen voor mij, terwijl ik 29389 miljard keer zeg dat ik ze zelf wel draag.
Ja, bij ons scheelt dat 3 meter natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, als het écht zwaar is, pakt 'ie het wel over hoor, maar je moet hierbij in je achterhoofd houden dat kerel en ik ongeveer even lang zijn én ik ben best fit.
Is het ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind Britt Dekker stiekem toch wel een topwijf hoor
was dat domme nou een act?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik doe daar helemaal niet stiekem overquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
dat gaat nu niet zakken toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit misschien ook nog achterstallig werk bij.
Ze hadden tig storingen toch?quote:
quote:
Verkeerde account Etto.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien mijn geluk op catawiki even beproeven dit weekend.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
nou wat ik van haar vroeger heb gezien was het echt ergquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ze is geen raketgeleerde maar best snugger.
En aardigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ze is geen raketgeleerde maar best snugger.
hangt je lamp al?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Etto is van het antiek; ik ben van de vintage. Zo komen we niet in elkaars vaarwater.
Ach mensen voeren op FOK! ook vaak genoeg een act op, dan kan dat op tv ook best prima.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou wat ik van haar vroeger heb gezien was het echt erg
Toch vind ik het juist wel tof dat ze daar schijt aan heeft en niet haar neus laat veranderen ofzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En aardigEn niet heel lelijk ofzo (ondanks die neus)
Is toch allebei gewoon ouwe meukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Etto is van het antiek; ik ben van de vintage. Zo komen we niet in elkaars vaarwater.
Zou ze anders haar neus moeten laten verbouwen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch vind ik het juist wel tof dat ze daar schijt aan heeft en niet haar neus laat veranderen ofzo.
Lastig zwemmen in de Ikea hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Of naar de Ikea, of naar de kringloop.
Jawel joh. Chloorwater ontsmetquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*gaat toch maar niet zwemmen volgende week*
Hier gaat iets niet helemaal goedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:23 schreef dud0r het volgende:
https://www.amazon.nl/gp/(...)&psc=1&pd_rd_plhdr=t
[..]
Maar dan niet via Amazon. Boven
[..]
De 50k
Volgende week mag je weer uit etenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*gaat toch maar niet zwemmen volgende week*
Nee natuurlijk niet maar je snapt mij toch ook wel? Vaak laten mensen al snel dingen veranderen als ze geld hebben om bij het perfecte plaatje te horen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou ze anders haar neus moeten laten verbouwen?
Nee, moet de kabel vervangen. Dus denk dat ik straks even eentje uitzoek en dan volgende week even aan de slag ga ermee. Beetje schoonmaken mag ook wel.quote:
Komen we allemaal bij jou eten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgende week mag je weer uit eten
mooie kabelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, moet de kabel vervangen. Dus denk dat ik straks even eentje uitzoek en dan volgende week even aan de slag ga ermee. Beetje schoonmaken mag ook wel.
[ afbeelding ]
goed gevonden naam welquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, moet de kabel vervangen. Dus denk dat ik straks even eentje uitzoek en dan volgende week even aan de slag ga ermee. Beetje schoonmaken mag ook wel.
[ afbeelding ]
En hoe is het met de inloopkast?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ook nog een andere lamp ophangen, dus krijg het nog druk
ik las dit als inkooporderquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Om in het medische circus te blijven had ik net een (kennismakings)gesprek met de PO van de huisarts. Bloeddruk was prima iig...
zelfde met zucchini sponge..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft carrot cake eigenlijk zo, heb er nog nooit iets van wortel in geproefd
Nou.. omdat er wortel in zit.. misschien?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:28 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft carrot cake eigenlijk zo, heb er nog nooit iets van wortel in geproefd
Zie dat er bij die van de AH toch wel 11% wortel in zitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. omdat er wortel in zit.. misschien?
Nadeel van wortel is dat het naar wortel smaakt, nou ja wortelig en droog en die oranje stukjes gaan overal zitten en dan ben je drie dagen later vergeten dat je wortel op hebt en hoest je een keer, wortel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. omdat er wortel in zit.. misschien?
Ja, de rest zal meel en suiker zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat er bij die van de AH toch wel 11% wortel in zit
Best goedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hoe is het met de inloopkast?
Je moet voor de grap eens een bak geraspte wortel laten vallenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van wortel is dat het naar wortel smaakt, nou ja wortelig en droog en die oranje stukjes gaan overal zitten en dan ben je drie dagen later vergeten dat je wortel op hebt en hoest je een keer, wortel.
Mijn moeder had ook goed nieuws. In de scans van haar hoofd geen afwijkingen gevonden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Om in het medische circus te blijven had ik net een (kennismakings)gesprek met de PO van de huisarts. Bloeddruk was prima iig...
Of als je een zakje wortels open trekt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens een bak geraspte wortel laten vallengenieten
Of als je gaat mixen, niet helemaal goed oplet waar de mixer heen gaat, nog meer genieten
Ik wortelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens een bak geraspte wortel laten vallengenieten
Of als je gaat mixen, niet helemaal goed oplet waar de mixer heen gaat, nog meer genieten
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook goed nieuws. In de scans van haar hoofd geen afwijkingen gevonden.
In mijn herinnering zag ie er anders uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie willie wortel nog?
[ afbeelding ]
Ik vond Lampje altijd zo leuk, Willie vond ik maar een domme vogel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie willie wortel nog?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of als je een zakje wortels open trekt.
WHieep WHieep WHieeep
ja ander plaatje gedaan :pquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
O nu werkt het plaatje wel...
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Azure whiept ook als ik vlees bak, ik denk dat het kraken van een zakje daarop lijkt
Ik las vandaag deze kop en dacht meteen. UitStraling: Ben jij het??quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Ali B zijn neus lijkt wel een beetje op een wortel.
quote:Zo'n Bob Dylan of Neil Young.' Dan ben je echt een natte tosti als je zoiets met zoveel dedain zegt
Ik vind 'em mooi.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las vandaag deze kop en dacht meteen. UitStraling: Ben jij het??![]()
![]()
https://www.parool.nl/col(...)edain-zegt~bb5a291a/
[..]
Ja, totdat er weer een keer iets gebeurd en dan gaan ze dan weer verder kijken. Ze is een paar keer om schijnbaar random momenten out gegaan, maar kwam dan binnen 1-2 minuten weer bij. Dus ze had afgelopen tijd niet zoveel vertrouwen in haarzelf om sommige dingen alleen te doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
is ze nu klaar met de onderzoeken?
dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, totdat er weer een keer iets gebeurd en dan gaan ze dan weer verder kijken. Ze is een paar keer om schijnbaar random momenten out gegaan, maar kwam dan binnen 1-2 minuten weer bij. Dus ze had afgelopen tijd niet zoveel vertrouwen in haarzelf om sommige dingen alleen te doen.
Die neus lijkt helemaal nergens opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Eerder een aardpeerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Ben je nog wel aan het werk bij je oude functie dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben vandaag echt de Buda Vraagbaak
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nog wel aan het werk bij je oude functie dan?
Lijkt een beetje op wat LT hadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, totdat er weer een keer iets gebeurd en dan gaan ze dan weer verder kijken. Ze is een paar keer om schijnbaar random momenten out gegaan, maar kwam dan binnen 1-2 minuten weer bij. Dus ze had afgelopen tijd niet zoveel vertrouwen in haarzelf om sommige dingen alleen te doen.
In ieder geval niet iets dat zichtbaar is in haar hoofd of hart. Maar het kan verandering in bloeddruk zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat begrijp ik.
en ze hebben geen idee hoe dat komt?
neequote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In ieder geval niet iets dat zichtbaar is in haar hoofd of hart. Maar het kan verandering in bloeddruk zijn.
Nadeel van flauwvallen is dat je ook valt. Als je wat ouder bent is dat ook niet handig. Laatste keer kwam mijn vader er bij uit en dat is niet altijd een prettig gezicht als iemand out op de grond ligt. Dus die moet dan ook geen hartaanval ofzo krijgen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:58 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar muziekjes luisteren, hier verder mochten jullie mij zoeken
Karzai in MUZ / Wat luister je nu? #2934 Fissa is aan!
wat zonde van de colaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookmet een schijfje citroen
minimaalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja die moeten nog even een jaartje of 10 meer als het even kan.
Heb je dan nog wel heel even rust en mogelijk in een verwen -hotel?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tot en met woensdag. Kreeg gisteren ook nog een mini-projectje in mijn mik geschoven omdat ze straks mijn expertise niet meer hebben
"Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen."quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga nog een bak koffie maken. En dan eens kijken of ik een afscheidsmail kan tikken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen."
Leuker kan ik het niet maken.quote:
Dat is wel origineel en persoonlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor een collega die weggaat hebben we een vriendenboekje ingevuld. Toch altijd wel leuk om iets te doen.
Ja, dat wel. Donderdag laptop inleveren en dan heb ik een lang weekend. Volgende week even een last-minute hotel uitzoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel heel even rust en mogelijk in een verwen -hotel?
Dus niet een no tell-motel of zo
Ik dacht aan: “Ajuparaplu en de ballen! Gr gr Buda”quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. De tijd van gaan is nu gekomen."
Nu wil ik een poezie-albumquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor een collega die weggaat hebben we een vriendenboekje ingevuld. Toch altijd wel leuk om iets te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Donderdag laptop inleveren en dan heb ik een lang weekend. Volgende week even een last-minute hotel uitzoeken
Wat een leuk ideequote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht aan: “Ajuparaplu en de ballen! Gr gr Buda”
Heb ik nog steeds!quote:
Nwerdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zat ook te denken aan computer science vanwege AI.
Maar als iemand nog ideeën heeft voor een leuke studie voor me..
Toen ik ooit weg ging kreeg ik van die plastic knijptietenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boh rechten, dat lijkt me zo saaiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nwerd
Al wil ik nog eens (maritiem) recht gaan doen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel origineel en persoonlijk
Was ook erg leuk om te doen. Van die super eenvoudige vragen invullen. Leuk verhaaltje; tekening of sticker erbij.quote:
Toen ik nog een lieve en onschuldige 4E was.quote:
Ooooooh van vroeger, dan vind ik het wel liefquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog een lieve en onschuldige 4E was.
Heb je nog wat plek vrij? Dan kunnen wij er ook in schrijven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik nog een lieve en onschuldige 4E was.
Ja, basisschool, onderbouwquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh van vroeger, dan vind ik het wel lief
Alleen lieve gedichtjes mét caviaplaatjes aubquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog wat plek vrij? Dan kunnen wij er ook in schrijven.
Dikkie dikquote:
Waar is dat? Is het een aanrader?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
In maart wil ik weer eens naar Belgiëwaar ik altijd heen ga, nu al zin in
Nee badkamer niet maar had ik ook niet op mijn lijstje staan.quote:
Liggen in de koelkast.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:23 schreef Karzai het volgende:
staan de borrelhapjes klaar? het is weekend!
Kan er wel een voor je tekenenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, basisschool, onderbouw
[..]
Alleen lieve gedichtjes mét caviaplaatjes aub
water nat, gras groen, ballie sushi, etc etcquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
water nat, gras groen, ballie sushi, etc etc
inclusief foto?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]Als je lui zoekt in het woordenboek staat mijn naam daar denk ik.
mijn woonkamer is op het moment een schouwspel van dino gevechtenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:30 schreef Ama het volgende:
Maar ja mijn huis is geen teringbende dus het kan wel erger.
Ja, alleen wordt dat dan een heel raar poëzie albumquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mogen wij in je poezie-album schrijven?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan er wel een voor je tekenen
nee johquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen wordt dat dan een heel raar poëzie album
quote:
Jawelquote:
Volgens mij wel ja, zwakzinnigengezicht en dat typische gebit van iemand die niet 100 procent is.quote:
Niet teveel aandacht geven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, zwakzinnigengezicht en dat typische gebit van iemand die niet 100 procent is.
leek me wel leukquote:
quote:
omdat je niet bij de snacks en dips aan het kijken was?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Zin in dit soort dingen
https://www.ah.nl/producten/product/wi421143/ah-yakitori-spiesjes
Waarom zie ik dit nooit liggen?
Waarschijnlijk. Zou niet weten waar die liggen. Versafdeling zeker.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat je niet bij de snacks en dips aan het kijken was?
versafdeling naast de vleeswaren/kaas meestalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Zou niet weten waar die liggen. Versafdeling zeker.
Ik was al bezig met een limerick:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen wordt dat dan een heel raar poëzie album
Lou wie?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:49 schreef dud0r het volgende:
Na gehaktbrood nu ook louie anderson overleden vandaag.
Hij liever dan ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:49 schreef dud0r het volgende:
Aaaah ik keek vroeger altijd naar die tekenfilmserie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:49 schreef dud0r het volgende:
ik ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aaaah ik keek vroeger altijd naar die tekenfilmserie.
Schoonloeder, krakloeder,quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was al bezig met een limerick:
Er was een meisje genaamd 4E
Die kreeg een huisdier en riep jee
Het was Wattenschijf
Toen stond het buiten kijf
Ik wil nooit meer een ander soort vee
Zullen we dit voor 5 december bewaren?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonloeder, krakloeder,
Ge doet oe best mare gij halve gare,
Ik heb zin in een gekookt eike, vers uit de weike,
Het weekend staat nakende, wie weet wat nog te rakende,
Een vrolijk glas bier, met het nodige plezier,
Of een bevallige jonkvrouwe waar ge van kunt houwe,
Wellicht lekker onder een warm kleedje, boekje erbij met heerlijk lui zweetje.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonloeder, krakloeder,
Ge doet oe best mare gij halve gare,
Ik heb zin in een gekookt eike, vers uit de weike,
Het weekend staat nakende, wie weet wat nog te rakende,
Een vrolijk glas bier, met het nodige plezier,
Of een bevallige jonkvrouwe waar ge van kunt houwe,
Wellicht lekker onder een warm kleedje, boekje erbij met heerlijk lui zweetje.
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:04 schreef Ama het volgende:
Oh ik durf dat wel. Ik vind dat altijd wel leuk. Toen ik hier net half jaartje lid was had ik een grote meet in een park in Utrecht.
(@:moira weet)
Dat waren de tijdenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:06 schreef Ama het volgende:
Keertje hele middag in de regen in een park in Zwolle gezeten. Was @:moira ook bij haha.
ja die las ik net ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
"Op donderdag 23 september 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
4EverBlackEyed is echt leuk ja, jammer dat ze totaal niet kan koken en mensenschuw is anders had ik wel een poging gewaagd"
Ik zet het net onder m'n ctrl Cquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:15 schreef bitterbal het volgende:
33 MINUTEN GELEDEN
Kuipers: 1 op de 75 Nederlanders nu besmet
Hoewel de druk op het kabinet om te versoepelen groot is, neemt het kabinet voor komende dinsdag geen besluit over aanpassing van de coronamaatregelen. Minister Kuipers van Volksgezondheid heeft dat nog eens benadrukt na kabinetsoverleg.
Kuipers wees op het record aantal besmettingen van vandaag: ruim 57.000. 1 op de 75 Nederlanders is nu besmet. "Dat is heel veel. En we hebben de regels al heel erg versoepeld" zei Kuipers, die daarom zegt dat het kabinet echt de tijd neemt om alle cijfers en effecten goed te bekijken.
Gisteren wezen hij en premier Rutte er in de Kamer ook al op dat ze nu eerst nieuwe cijfers en een OMT-advies willen afwachten. De effecten van de vorige versoepelingen zijn nog niet bekend en de besmettingen gaan razendsnel omhoog, zegt Kuipers.
ja of horeca open tot 5 maar als we op 50 duizend besmettingen per dag zitten kan ik het mij niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zet het net onder m'n ctrl C
Dat wordt nog even afwachten tot ik weer uit eten kan
ziekenhuisopnames zijn belangrijker dan besmettingen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of horeca open tot 5 maar als we op 50 duizend besmettingen per dag zitten kan ik het mij niet voorstellen
nee joh Karzaiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:20 schreef Karzai het volgende:
ben oop het moment gekomen dat ik lki lever dood ga dan de maatregelen naleven
Nou nouquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:20 schreef Karzai het volgende:
ben op het moment gekomen dat ik liever dood ga dan de maatregelen naleven
Dat wel, maar duurt allemaal te lang, nu al twee jaarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh Karzai![]()
Dinsdag ga je ook weer werken. heb je weer wat te doen
ja dat ben ik wel met je eens. had ook vrijwel niemand gedachtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat wel, maar duurt allemaal te lang, nu al twee jaar
En als deze pandemie voorbij is gaan we de vogelgriep pandemie inquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat wel, maar duurt allemaal te lang, nu al twee jaar
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als deze pandemie voorbij is gaan we de vogelgriep pandemie in
Tegelijkertijd met WO3 als poetin gaat annexeren.
Ik begin het gezellige vrolijke geroezemoes van uit etende mensen ook wel erg te missen nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:20 schreef Karzai het volgende:
ben op het moment gekomen dat ik liever dood ga dan de maatregelen naleven
dat ligt eraan wanneer je het aan mensen vroeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ben ik wel met je eens. had ook vrijwel niemand gedacht
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:30 schreef bitterbal het volgende:
man man man
Oorlogsdreiging neemt toe: hoe sterk staat Oekraïne tegenover Rusland?
https://nos.nl/artikel/24(...)ne-tegenover-rusland
Kijk het begint al.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als deze pandemie voorbij is gaan we de vogelgriep pandemie in
Tegelijkertijd met WO3 als poetin gaat annexeren.
Je omschrijft mijn werkdagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Die heerlijke ongedwongen sfeer van een eetstraatje, de geur van gebraden koe, een zweepje knoflook en een flintertje tijm in de lucht, een schaterlach waarvan je weet die moet wel uit de mond van een leukerd komen, kaarsjes en gedempte muziek, hongerige Bambi ogen die je verwachtingsvol en lief aankijken, een koud glas bier of een veelbelovend glas wijn, een snaakse blik, lekker de menukaart uitpluizen vol knorrende verwachting, beetje relaxed kwebbelen, alle tijd van de wereld, gezelligheid, de leuke serveerster die je onderzoekend en belangstellend aankijkt met haar speelse krullen en natte onderlip.
Helaas zijn we nu te laat om uit de NAVO te stappen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we ons er niet gewoon buiten houden
iet opnemen als ze bellen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas zijn we nu te laat om uit de NAVO te stappen.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Enige echte bluf is dat sensoren laten zien dat die zes Russische transportschepen leeg op weg zijn naar de Zwarte Zee, dat is een beetje dom van Poetje.
Jij krijgt gewoon de brief in de bus dat je moet op komen draven om het land te beschermenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we ons er niet gewoon buiten houden
nah ik ga nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon de brief in de bus dat je moet op komen draven om het land te beschermen
Als de inbrekers niet wegrennen van het geblaf zit er niets anders op dan toch maar te gaan bijten.quote:
Je moetquote:
Vraag me wel af waarom Duitsland en Frankrijk zich niet mengen in Oekraïne. Heeft Poetin een dealtje met ze?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de inbrekers niet wegrennen van het geblaf zit er niets anders op dan toch maar te gaan bijten.
jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:44 schreef dud0r het volgende:
Wie gaat er anders daar staan en joooongens doe eens niet roepen naar ze
Die hebben niet echt zin in een derde wereldoorlog, het zijn meer de Polen, Britten, Amerikanen en de Nederlanders die zich een klein beetje aan het voorbereiden zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom Duitsland en Frankrijk zich niet mengen in Oekraïne. Heeft Poetin een dealtje met ze?
Nee ik heb een kind dus ik hoef niet te gaanquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik heb een kind dus ik hoef niet te gaan
Snel zwanger worden van grmbl dusquote:
Rusland kan zich altijd een grondoorlog veroorloven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:50 schreef Karzai het volgende:
Tja rusland heeft een economie ter grootte van italie dus een grote grondoorlog kunnen ze zich ook niet veroorloven
Flikkeren ze gewoon 2 miljoen burgers die klagen dat ze geen brood te eten hebben in de Karazee, opgelost.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:50 schreef Karzai het volgende:
Tja rusland heeft een economie ter grootte van italie dus een grote grondoorlog kunnen ze zich ook niet veroorloven
Ruilen met Marco B voor een elektrische scooter.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaloopt het met een sisser af en dan zit ik met dat kind
toch is de wereldeconomie vrij afhankelijk van een aantal grondstoffen uit Rusland.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:50 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:56 schreef Karzai het volgende:
kortom puta putin moet niet zo stoer doen en even dimmen met die ruskies
Laat hij zich op de binnenlandse politiek concentreren, dit zijn allemaal afleidingsmanoeuvres om het volk af te leiden van de echte problemen
Gewoon samen met grmbl op een industrieterrein dumpenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geen slecht dieequote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruilen met Marco B voor een elektrische scooter.
kan ik em niet bij jou droppen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon samen met grmbl op een industrieterrein dumpen
ja voornamelijk van gas momenteelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch is de wereldeconomie vrij afhankelijk van een aantal grondstoffen uit Rusland.
Nee ik hoef grmbl niet in huisquote:
Niet alleen gas, dat is de bekendste..quote:
Ja wat moet ik bij die enge vent in huisquote:
Zal best maar het wordt niet in harde knaken omgezetquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet alleen gas, dat is de bekendste..
Zonder Rusland gaat de wereldwijde kunstmest productie aardig door z'n hoeven. Dat heeft ook nogal z'n weerslag op de voedselproductie.
Alsof ik jou dan alleen zou achterlatenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zal best maar het wordt niet in harde knaken omgezet
Geen ideequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat moet ik bij die enge vent in huis
oke drop ik dat kind bij jouquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik jou dan alleen zou achterlaten
En mij opzadelen met dat gevalquote:
tja, dat komt door het militaire en het communismequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je een economie van italie hebt met zo'n groot land?
na het eten lekker onder de wolquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:06 schreef LTVDK het volgende:
Ben wel blij dat het weekend is. het lopen ging vandaag zelfs voor geen meter meer
Ik ben lief en schattigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat moet ik bij die enge vent in huis
dit is niet goed voor je vaderschapstestcampagnequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Wat nou als jullie geen kind nemen? Klinkt als de ideale oplossing.
Dan moet ik volgens dud0r naar het front in de komende oorlogquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Maar heb jij ook wilde krullen?quote:
Dan moeten ze het leger in.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is wel erg vroegquote:
Dan ga je studeren of laat je je medisch afkeurenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan moet ik volgens dud0r naar het front in de komende oorlog
Jazekerquote:
Das handiger denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ga je studeren of laat je je medisch afkeuren
Sorry Poetje maar die oorlog gaat mooi niet door want ik ga Filosofie studeren, ok doei.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ga je studeren of laat je je medisch afkeuren
Zal ik een restaurantje beginnen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet us ook in de horeca gaan werken :p
ja gewoon doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik een restaurantje beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |