SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat was gisteren wel een hele puzzel ja, maar het is gelukt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je voor de hele week al vastleggen wat je gaat eten
Lol wat. Nou ja, mr. Wattenschijfje is een beetje zo'n labrador, dus die draagt netjes de tassen voor mij, terwijl ik 29389 miljard keer zeg dat ik ze zelf wel draag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh, kerel kijkt meaan als ik aankom met "de tassen zijn zwaar".
SHOPPEN!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ineens veel geld op mijn bankrekening.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, mr. Wattenschijfje is een beetje zo'n labrador, dus die draagt netjes de tassen voor mij, terwijl ik 29389 miljard keer zeg dat ik ze zelf wel draag.
Oh, als het écht zwaar is, pakt 'ie het wel over hoor, maar je moet hierbij in je achterhoofd houden dat kerel en ik ongeveer even lang zijn én ik ben best fit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was gisteren wel een hele puzzel ja, maar het is gelukt.
[..]
Lol wat. Nou ja, mr. Wattenschijfje is een beetje zo'n labrador, dus die draagt netjes de tassen voor mij, terwijl ik 29389 miljard keer zeg dat ik ze zelf wel draag.
Ja, bij ons scheelt dat 3 meter natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, als het écht zwaar is, pakt 'ie het wel over hoor, maar je moet hierbij in je achterhoofd houden dat kerel en ik ongeveer even lang zijn én ik ben best fit.
Is het ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind Britt Dekker stiekem toch wel een topwijf hoor
was dat domme nou een act?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik doe daar helemaal niet stiekem overquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
dat gaat nu niet zakken toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit misschien ook nog achterstallig werk bij.
Ze hadden tig storingen toch?quote:
quote:
Verkeerde account Etto.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien mijn geluk op catawiki even beproeven dit weekend.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |