Het was droog en zonnig. Wel koud nu ik alles kort heb gekniptquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeker, ik loop liever met dit weer dan dat ik de fiets pak.. tenzij het moet
Ik heb vanmiddag 200 gram pindarotsjes gegetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hamburgers richting je bek hijsen is geen sport he!
quote:
Volgende keer een wat langere broek aan doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het was droog en zonnig. Wel koud nu ik alles kort heb geknipt
Of aan je zak. Alhoewel het gevoel van verlossing als je eraan krabt wel onbetaalbaar isquote:
Niks fijner dan als al Bundy op de bank zitten en een beetje met je zak spelenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of aan je zak. Alhoewel het gevoel van verlossing als je eraan krabt wel onbetaalbaar is
Volgende keer een muts op doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het was droog en zonnig. Wel koud nu ik alles kort heb geknipt
Bied jij je nou aan of lees ik nu verkeerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer een muts op doen
Als jij vindt, dat ik een muts ben.. lees je het niet verkeerd of juist wel?!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bied jij je nou aan of lees ik nu verkeerd?
Lolquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jeuk, krabben, fitboy HEMA en mevrouw liefbaar wil op HEMA z'n hoofd zittenquote:
Erg nicequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
@:Engine
@:Schakeltopia
@:Suzi
@:greysbones
[ afbeelding ]
Ahah, een normale vrijdag avond dusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jeuk, krabben, fitboy HEMA en mevrouw liefbaar wil op HEMA z'n hoofd zitten
Dat boek heb ik al.quote:
Leuke line up.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, een normale vrijdag avond dus
Mooi verhaal om aan je kleinkinderen te vertellen laterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jeuk, krabben, fitboy HEMA en mevrouw liefbaar wil op HEMA z'n hoofd zitten
Ik dacht ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kom maar zitten jongens en meisjes dan zal opa dudie even vertellen over hoe we vroeger o vrijdagavond besproken hoe we aan onze zak krabte en dames zich spontaan aanboden om op je hoofd te gaan zitten als je het koud hadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi verhaal om aan je kleinkinderen te vertellen later
Ik mis alleen nog de verhalen over hoeveel drank en drugs iedereen wel niet heeft ingeslagenquote:
Dat zal wel meevallen. We zijn verder heel beschaafd hier.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de verhalen over hoeveel drank en drugs iedereen wel niet heeft ingeslagen
Waarom had je dan die 50 gram coké, 50 gram speed, 65 LSD pillen, 0,5 liter GHB en 100 flessen whiskey nodig die ik met een spoedbestelling naar je toe moest sturen vanmiddag?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. We zijn verder heel beschaafd hier.
Ik ga m'n fles pink Ginger zo leeg maken
En dat is wel het meest spannende wat ik ga drinken vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |