Dus jij gaat dan op de bank in de slaapkamer zitten kwijlen .......quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
naar haar staren terwijl ze slaapt
lekker creepy enzo
terwijl ik pindarotsjes eetquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Dus jij gaat dan op de bank in de slaapkamer zitten kwijlen .......
wat vindt @:FreshFruit daarvan?
Wie soul lastig valt krijgt met mij te maken.quote:
wie soul wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie soul krijgt met mij te maken.
lastig valtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie soul lastig valt krijgt met mij te maken.
als ze slaapt merkt ze er toch niks vanquote:
ToT lrgt hem wel uit.quote:
Nu het ik het net zo goed kunnen laten staanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las de titel, dus de Mol zat te jokken!
ToT in NWS / RTL legt 'The voice' stil #17quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu het ik het net zo goed kunnen laten staan
Het is een liegbeest.
Dat is echt een beerput aan het worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu het ik het net zo goed kunnen laten staan
Het is een liegbeest.
SHO ligt inmiddels 4 topics voorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT in NWS / RTL legt 'The voice' stil #17
Was het alquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is echt een beerput aan het worden.
Ik zie het ja, en ik zie ook dat Famke als pijpmeisje genoemd wordt?quote:
Liegebeest was een hele freaky kinderprogramma van VRT vroegerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT in NWS / RTL legt 'The voice' stil #17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |