abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203300657
quote:
Oh wow O+
Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de verdere reis van mn ziel na dit leven, geloof ook in reïncarnatie enzo, dit is niet de eerste keer dat ik op deze aardkloot rondwandel, niet in deze vorm tenminste. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:34:21 #52
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203300670
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Oh wow O+
Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de verdere reis van mn ziel na dit leven, geloof ook in reïncarnatie enzo, dit is niet de eerste keer dat ik op deze aardkloot rondwandel, niet in deze vorm tenminste. 🤔
ik geloof wel in oude zielen ed
maar hoe en wat
geen idee
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_203300680
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik geloof wel in oude zielen ed
maar hoe en wat
geen idee
Oh, ik heb hele theorieën :D _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:37:42 #54
421867 greysbones
pi_203300722
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:34 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Oh, ik heb hele theorieën :D _O-
_O- _O-

mijn instelling is meer
geniet van je leven en wat later volgt dat zien we dan wel
pi_203300778
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:

[..]
_O- _O-

mijn instelling is meer
geniet van je leven en wat later volgt dat zien we dan wel
Ja klopt ook, maar ik hou van het uitpluizen van mn "natal chart ", veel zullen het onzin vinden want astrologie/numerologie etc, maar ik vind het zó interessant en je leert zoveel over jezelf en wat er eerder voor je was in vorige levens en de karma daarvan etc etc , maar goed, tot zover mijn zweefteverigheid :P _O-
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:46:05 #56
421867 greysbones
pi_203300894
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:40 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ja klopt ook, maar ik hou van het uitpluizen van mn "natal chart ", veel zullen het onzin vinden want astrologie/numerologie etc, maar ik vind het zó interessant en je leert zoveel over jezelf en wat er eerder voor je was in vorige levens en de karma daarvan etc etc , maar goed, tot zover mijn zweefteverigheid :P _O-
zweeff maar los
geloof ook dat er meer is tussen hemel en aarde dan alleen wat we kunnen zien
pi_203300918
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:

[..]
zweeff maar los
geloof ook dat er meer is tussen hemel en aarde dan alleen wat we kunnen zien
Het oerbron-idee vind ik wel interessant. :)
  vrijdag 21 januari 2022 @ 14:47:41 #58
421867 greysbones
pi_203300925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]
leg uit
pi_203301059
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
leg uit
"God" is een oerbron van spirituele energie die met de oerbron een deel van zichzelf heeft omgezet in materie.
Na miljarden jaren is er leven ontstaan, wat nog steeds deel van die oerbron is. Alles wat er in de materiële wereld gebeurt, gebeurt dus ook met de oerbron.
Alles wat we elkaar aandoen, doen we in feite dus ook onszelf aan, aangezien we allemaal een deel van de oerbron zijn.
Als we sterven, gaat onze ziel terug naar de spirituele oerbron die er weer in wordt opgenomen van waaruit er weer nieuwe zielen naar nieuwe lichamen gaan.
In die oerbron ben je dus één met alles wat was, is, en zal bestaan.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:01:46 #60
421867 greysbones
pi_203301123
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:56 schreef ToT het volgende:

[..]
"God" is een oerbron van spirituele energie die met de oerbron een deel van zichzelf heeft omgezet in materie.
Na miljarden jaren is er leven ontstaan, wat nog steeds deel van die oerbron is. Alles wat er in de materiële wereld gebeurt, gebeurt dus ook met de oerbron.
Alles wat we elkaar aandoen, doen we in feite dus ook onszelf aan, aangezien we allemaal een deel van de oerbron zijn.
Als we sterven, gaat onze ziel terug naar de spirituele oerbron die er weer in wordt opgenomen van waaruit er weer nieuwe zielen naar nieuwe lichamen gaan.
mooi :Y
pi_203301160
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Dat is ook waar ik in geloof :Y deels wel en deels niet nu ik het wat aandachtiger las, maar maakt niet uit :D
  Spellchecker vrijdag 21 januari 2022 @ 15:04:38 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203301168
quote:

[..]
Bron?
pi_203301176
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:04 schreef maily het volgende:

[..]
Bron?
Veel spirituele mensen die ik gesproken heb! :P
pi_203301191
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:05 schreef ToT het volgende:

[..]
Veel spirituele mensen die ik gesproken heb! :P
Wat je geeft krijg je terug.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203301208
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:04 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Dat is ook waar ik in geloof :Y deels wel en deels niet nu ik het wat aandachtiger las, maar maakt niet uit :D
Lekker geslipen Foshi? O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203301211
quote:

[..]
Ik geloof ook dat we ons leven kiezen, om zo punten te verdienen zegmaar,om verder in het proces te komen en zo steeds meer leren, geloof dus ook dat mijn ziel al duizenden jaren oud is ondertussen :)
pi_203301231
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:07 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Lekker geslipen Foshi? O+
Nee, had last van mn darmen :'( maar het gaat nu wel weer wat beter :)
En jij?
pi_203301253
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:08 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik geloof ook dat we ons leven kiezen, om zo punten te verdienen zegmaar,om verder in het proces te komen en zo steeds meer leren, geloof dus ook dat mijn ziel al duizenden jaren oud is ondertussen :)
Heb ik ook wel eens in [TRU] genoemd, en iemand ging helemaal tekeer dat dat een smerig fascistoïde systeem zou zijn dat je jezelf in het hiernamaals moest bewijzen en punten moest scoren om hogerop te kunnen komen enz. _O-

(Of het was op een spirituele site waar ik hoofdmoderator was.)
pi_203301323
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:11 schreef ToT het volgende:

[..]
Heb ik ook wel eens in [TRU] genoemd, en iemand ging helemaal tekeer dat dat een smerig fascistoïde systeem zou zijn dat je jezelf in het hiernamaals moest bewijzen en punten moest scoren om hogerop te kunnen komen enz. _O-

(Of het was op een spirituele site waar ik hoofdmoderator was.)
Wat een bizarre conclusie van die persoon _O- die is duidelijk op aarde omdat ie nog een hoop moet leren :P
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:29:34 #70
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_203301598
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Wat een bizarre conclusie van die persoon _O- die is duidelijk op aarde omdat ie nog een hoop moet leren :P
Dat zijn nog best veel mensen _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_203301662
pi_203301667
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:29 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Dat zijn nog best veel mensen _O-
Very true! Hahaha :D
pi_203301787
quote:
In nieuw tabje geopend voor later. :)
Ik heb wel meer dingen gezien met frequenties die invloed op je zouden hebben.
pi_203301810
Ja
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:43 schreef ToT het volgende:

[..]
In nieuw tabje geopend voor later. :)
Ik heb wel meer dingen gezien met frequenties die invloed op je zouden hebben.
Ja klopt, ik luister zo nu en dan naar bepaalde frequenties die in een loop van 9 of 11 uur zitten om erbij in slaap te vallen, al is het maar een placebo effect (wat ik niet geloof) dan nog, vind het wel wat hebben :D
pi_203301953
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja
[..]
Ja klopt, ik luister zo nu en dan naar bepaalde frequenties die in een loop van 9 of 11 uur zitten om erbij in slaap te vallen, al is het maar een placebo effect (wat ik niet geloof) dan nog, vind het wel wat hebben :D
Ad Visser had ook een meditatie-CD waarbij je echt heerlijk kunt wegdoezelen, maar soms zo ineens tussendoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')