Oh wowquote:
ik geloof wel in oude zielen edquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wow![]()
Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de verdere reis van mn ziel na dit leven, geloof ook in reïncarnatie enzo, dit is niet de eerste keer dat ik op deze aardkloot rondwandel, niet in deze vorm tenminste. 🤔
Oh, ik heb hele theorieënquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof wel in oude zielen ed
maar hoe en wat
geen idee
quote:
Ja klopt ook, maar ik hou van het uitpluizen van mn "natal chart ", veel zullen het onzin vinden want astrologie/numerologie etc, maar ik vind het zó interessant en je leert zoveel over jezelf en wat er eerder voor je was in vorige levens en de karma daarvan etc etc , maar goed, tot zover mijn zweefteverigheidquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn instelling is meer
geniet van je leven en wat later volgt dat zien we dan wel
zweeff maar losquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt ook, maar ik hou van het uitpluizen van mn "natal chart ", veel zullen het onzin vinden want astrologie/numerologie etc, maar ik vind het zó interessant en je leert zoveel over jezelf en wat er eerder voor je was in vorige levens en de karma daarvan etc etc , maar goed, tot zover mijn zweefteverigheid![]()
Het oerbron-idee vind ik wel interessant.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zweeff maar los
geloof ook dat er meer is tussen hemel en aarde dan alleen wat we kunnen zien
leg uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Het oerbron-idee vind ik wel interessant.
"God" is een oerbron van spirituele energie die met de oerbron een deel van zichzelf heeft omgezet in materie.quote:
mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
"God" is een oerbron van spirituele energie die met de oerbron een deel van zichzelf heeft omgezet in materie.
Na miljarden jaren is er leven ontstaan, wat nog steeds deel van die oerbron is. Alles wat er in de materiële wereld gebeurt, gebeurt dus ook met de oerbron.
Alles wat we elkaar aandoen, doen we in feite dus ook onszelf aan, aangezien we allemaal een deel van de oerbron zijn.
Als we sterven, gaat onze ziel terug naar de spirituele oerbron die er weer in wordt opgenomen van waaruit er weer nieuwe zielen naar nieuwe lichamen gaan.
In die oerbron ben je dus één met alles wat was, is, en zal bestaan.
Dat is ook waar ik in geloofquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Het oerbron-idee vind ik wel interessant.
Bron?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
"God" is een oerbron van spirituele energie die met de oerbron een deel van zichzelf heeft omgezet in materie.
Na miljarden jaren is er leven ontstaan, wat nog steeds deel van die oerbron is. Alles wat er in de materiële wereld gebeurt, gebeurt dus ook met de oerbron.
Alles wat we elkaar aandoen, doen we in feite dus ook onszelf aan, aangezien we allemaal een deel van de oerbron zijn.
Als we sterven, gaat onze ziel terug naar de spirituele oerbron die er weer in wordt opgenomen van waaruit er weer nieuwe zielen naar nieuwe lichamen gaan.
Wat je geeft krijg je terug.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel spirituele mensen die ik gesproken heb!
Lekker geslipen Foshi?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik in geloofdeels wel en deels niet nu ik het wat aandachtiger las, maar maakt niet uit
Ik geloof ook dat we ons leven kiezen, om zo punten te verdienen zegmaar,om verder in het proces te komen en zo steeds meer leren, geloof dus ook dat mijn ziel al duizenden jaren oud is ondertussenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, had last van mn darmenquote:
Heb ik ook wel eens in [TRU] genoemd, en iemand ging helemaal tekeer dat dat een smerig fascistoïde systeem zou zijn dat je jezelf in het hiernamaals moest bewijzen en punten moest scoren om hogerop te kunnen komen enz.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat we ons leven kiezen, om zo punten te verdienen zegmaar,om verder in het proces te komen en zo steeds meer leren, geloof dus ook dat mijn ziel al duizenden jaren oud is ondertussen
Wat een bizarre conclusie van die persoonquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens in [TRU] genoemd, en iemand ging helemaal tekeer dat dat een smerig fascistoïde systeem zou zijn dat je jezelf in het hiernamaals moest bewijzen en punten moest scoren om hogerop te kunnen komen enz.
(Of het was op een spirituele site waar ik hoofdmoderator was.)
Dat zijn nog best veel mensenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat een bizarre conclusie van die persoondie is duidelijk op aarde omdat ie nog een hoop moet leren
Very true! Hahahaquote:
In nieuw tabje geopend voor later.quote:
Ja klopt, ik luister zo nu en dan naar bepaalde frequenties die in een loop van 9 of 11 uur zitten om erbij in slaap te vallen, al is het maar een placebo effect (wat ik niet geloof) dan nog, vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
In nieuw tabje geopend voor later.
Ik heb wel meer dingen gezien met frequenties die invloed op je zouden hebben.
Ad Visser had ook een meditatie-CD waarbij je echt heerlijk kunt wegdoezelen, maar soms zo ineens tussendoor:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja
[..]
Ja klopt, ik luister zo nu en dan naar bepaalde frequenties die in een loop van 9 of 11 uur zitten om erbij in slaap te vallen, al is het maar een placebo effect (wat ik niet geloof) dan nog, vind het wel wat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |