die zul je zo wel krijgenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:46 schreef dud0r het volgende:
Binnen 36 uur is trouwens wel een rare tijd om uitslag terug te geven. 1600 later testen gisteren, alsof ze midden in de nacht nog gaan bellen met de uitslag
Meatloaf overleden.quote:
Ja.quote:
Present,ik heb bijna niet geslipen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er nog meer mensen waarbij het vandaag aanvoelt alsof het maandag is en je niet vooruit te branden bent?
Dit is een badstop.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk houdt-ie z'n kwebbel eens!
Gootsteen.quote:
Ik denk dat ik het daardoor ook heb, ook maar paar uurtjes getukt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Present,ik heb bijna niet geslipen.
Past prima bij zijn theelepelcollectie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Gootsteen.
Ik had net een nieuwe gekocht omdat hij de ouwe weggejat had, maar eenmaal thuis vond ik 'm onder de tv-meubel terug, dus we hebben er nu 2.Maar nu had hij hem dus weer te pakken!
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Past prima bij zijn theelepelcollectie.
Gek is dat dan .quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het daardoor ook heb, ook maar paar uurtjes getukt.
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Present,ik heb bijna niet geslipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |