Ik zou die keeper van NAC wel een goede voor hullie vinden trouwens, nog een seizoentje als 2e keeper en dan wellicht Bijlow opvolgen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
Dit kan weleens een nulletje of 8 worden.
Het had al 5-0 moeten staan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
Dit kan weleens een nulletje of 8 worden.
Dat kunnen Messi, Ronaldo en Lewa hem niet navertellen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eigenlijk bevestigt dit het alleen maar toch. Hoe bijzonder het is dat hij 2 keer scoort tegen een eerste divisionist
Ze zullen ook wel iets moeten gaan halen, want achter Bijlow is brandhout.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou die keeper van NAC wel een goede voor hullie vinden trouwens, nog een seizoentje als 2e keeper en dan wellicht Bijlow opvolgen.
Klopt, maarja, Rik moet altijd een beetje onzin kunnen uitkramen, anders heeft hij niet het gevoel dat hij leeftquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat maakt de rest van de tweet een beetje overbodig/overdreven.
Prachtige clubnaamquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak en Nuttig Door Ontspanning Combinatie niet zo heel goed.
De enige speler die er enigszins iets van kon is naar Heerenveen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak en Nuttig Door Ontspanning Combinatie niet zo heel goed.
Dit. NAC is onthutsend zwak.quote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef fetX het volgende:
NAC moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
Bankie, dat is 'ie gewend.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Start onze Donny? (bij Everton bedoel ik )
Langste ter wereld.quote:
bepaalde users mogen van mij in de hel brandenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef fetX het volgende:
Niet alle users in dit topic zijn op de hoogte van de FOK! memes.
Erg jammer.
Maar wat kunnen ze bier drinken he?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je een like gegevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:56 schreef fetX het volgende:
Niet alle users in dit topic zijn op de hoogte van de FOK! memes.
Erg jammer.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bepaalde users mogen van mij in de hel branden
Tien minuten voor tijd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:13 schreef Halcon het volgende:
Waarom laat 'ie ook niet Bakayoko invallen... Mooie wedstrijd om 'm speelminuten te geven.
Ideale wedstrijd iddquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:13 schreef Halcon het volgende:
Waarom laat 'ie ook niet Bakayoko invallen... Mooie wedstrijd om 'm speelminuten te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |