abonnement Unibet Coolblue
pi_203287624
quote:
15s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:41 schreef BansheeBoy het volgende:

En hij lijkt naar
Zeker naar, kan zich totaal niet inleven in anderen.
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:47:11 #177
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203287627
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Hij zit er daar enkel omdat het de strategisch slimste zet is.
Ja natuurlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 17:48:04 #178
319979 Fok-it
All is well
pi_203287640
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Laat me niet lachen, hij zit ruim 40 jaar in het vak, dan weet je precies hoe de hazen lopen.
Dat is een aanname. Prima als wij die hebben, maar niet een programma-maker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_203287642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Laat me niet lachen, hij zit ruim 40 jaar in het vak, dan weet je precies hoe de hazen lopen.
Hij komt nog beetje uit de tijd dat het 'normaal' was. Net als Evert Santegoeds, de Romers, etc.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203287652
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:47 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja natuurlijk.
Waar is de strategie als je niks meer het bedrijf en the voice te maken hebt?? En je eigen talkshows opeens skyhigh zijn.........
speak only if it improves the silence.
pi_203287653
quote:
3s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:45 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Waarvoor?? Hij heeft niks te verliezen sterker nog hij wint alleen maar de afgelopen week.
Schade merk familie "de Mol" beperken, net als Linda nu.
Beide zakelijk erg slim bezig op dit moment om zichzelf aan de andere kant van het verhaal te plaatsen.
pi_203287659
90% van de tijd was John de Mol aanwezig tijdens de opnames zei hij toch, en hij heeft niets gemerkt.

:')
pi_203287664
quote:
15s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En ondergetekende.

:{²
Klassiek geschoolde ondergetekende :') x miljoenmiljard

*fixed that for you*
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203287665
Sander Vahle wordt genoemd op socmed als "de regisseur "
pi_203287671
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat is een aanname. Prima als wij die hebben, maar niet een programma-maker
Het is algemeen bekent dat de Mol een enorme controlfreak is, denk je dat hij dit dan niet weet? Daarnaast hebben dit soort mensen gewoon een dedicated bureau in dienst om dit soort zaken af te vangen, sterker nog ik heb bij een bedrijf gewerkt waar ze dat als dienst aanbieden, maar goed die staan gewoon in de boeken als extern consultants.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203287681
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef RipCity het volgende:

[..]
Hij komt nog beetje uit de tijd dat het 'normaal' was. Net als Evert Santegoeds, de Romers, etc.
Het is nog steeds normaal, wat dachten die zangertjes nou, dat ze zo populair werden omdat ze goed konden zingen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203287683
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:48 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Schade merk familie "de Mol" beperken, net als Linda nu.
Beide zakelijk erg slim bezig op dit moment om zichzelf aan de andere kant van het verhaal te plaatsen.
Je denkt toch niet serieus dat de meiland en mr frank visser fans niet meer naar sbs kijken als john zich niet verantwoord???

Of dat mensen niet meer naar radio538 of veronica gaan luisteren??
speak only if it improves the silence.
pi_203287689
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:49 schreef riazop het volgende:
Sander Vahle wordt genoemd op socmed als "de regisseur "
Uiteindelijk komen we uit bij Demmink als de 'tuti capi'?
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:51:25 #189
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203287690
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:51:28 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203287692
Schattig, kneusje Tim is geïmponeerd door de grote Sjon :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203287694


Ook een regisseur van The Voice of Holland (martijn Nieman) zou in verband worden gebracht met het schandaal. Yvonne Coldeweijer verzamelde verschillende getuigenissen en vroeg hem om een reactie. Abrupt verwijderde hij al zijn social media profielen en lijkt het erop dat ook zijn relatie op de klippen loopt.

Yvonne Coldeweijer deelde een ervaring van een oud-kandidate met de regisseur van The Voice of Holland. Hoewel er nog geen naam werd genoemd, verwijderde de verdachte regisseur direct al zijn social media profielen. Verdacht, zo vond Coldeweijer. Het zou gaan om Martijn Nieman, die vanaf 2002 werkzaam is als regisseur bij verschillende TV-talentenjachten, onder andere The Voice of Holland.

‘Ongevraagd aan borsten en billen’
Coldeweijer besloot meerdere verhalen te verzamelen en heeft die gedeeld met haar volgers. ,,Dit zijn geen geruchten. Wat je hoort over deze man is waar. Het maakt me misselijk om over hem te praten”, aldus een slachtoffer die zegt dat Martijn ‘geen grenzen kent’.

,,Ik ben meerdere malen seksueel geïntimideerd door hem. Voor de shows moesten we vaak interviews opnemen en daar benaderde hij me constant op een seksuele manier. Martijn is er ook niet vies van om kandidaten te betasten tijdens het omdoen van een zendermicrofoon. Hij raakte me ongevraagd aan bij mijn borsten en bij mijn billen.”



‘Zelfs in de buurt van zijn vrouw’
De oud-kandidate verklaart aan Yvonne dat Martijn de hele dag kandidaten lastigviel met seksueel getinte opmerkingen en ongewenste aanrakingen. ,,Hij vindt het heerlijk om een vrouw aan te raken. Het lijkt alsof hij er een soort spel van maakt; een avontuur. Zelfs als zijn vrouw aanwezig was bij de finale van The Voice, hield hij zich nog niet in.”

Oud-collega klapt ook uit de school
Een oud-collega van Martijn, die werkte bij de redactie van Superkids, besloot ook een boekje over hem open te doen. ,,Ze vertelt dat ze op een avond na de opnames ineens onverwachts een hand onder haar trui voelde glijden. Martijn maakte met zijn hand haar BH los en liep daarna lachend naar zijn auto”, schrijft Yvonne op Instagram die met de collega gesproken heeft.

Relatie op de klippen?
Omdat Yvonne de laatste dagen steeds meer geruchten ontvangt over Martijn, besloot ze hem een bericht te sturen. Martijn heeft nog altijd niet gereageerd maar veranderde volgens haar in de tussentijd wel zijn profielfoto op Whatsapp.

Ook de vrouw van Martijn heeft haar profielfoto op Whatsapp veranderd. De gezinsfoto heeft ze vervangen door een afbeelding van een meisje die alleen op een hekje zit, zo meldt showbizzkanaal Realityfbi op Instagram.







[ Bericht 2% gewijzigd door RipCity op 20-01-2022 17:56:43 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203287706
Tim Mofman met zijn gelakte nagels en al die tattoos, daar zit ook een steekje of twee los.
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:57:34 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203287770
Sjon heeft ook wel gelijk dat er waarschijnlijk geen angstcultuur is binnen the voice. Dit is gewoon inherent aan situaties waarbij er zulke machtsverschillen zijn, gooi daar nog eens de showbizz bovenop en je krijgt dit

Kan je alle loketjes geregeld hebben, dat heeft ieder (groot) bedrijf prima op orde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:57:38 #194
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203287772
quote:
12s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:52 schreef Rambolin het volgende:
Tim Mofman met zijn gelakte nagels en al die tattoos, daar zit ook een steekje of twee los.
Tim draagt ook graag vrouwenkleding. Voelt 'ie zich prettig in, daar komt hij ook openlijk voor uit. Hij kwam op het Televizier-Gala in 2019 ook op hakken en in jumpsuit.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_203287780
Wordt nog een verdomd moeilijke zaak tegen Ali:

Kandidate 2 kreeg een rondleiding door zijn studio in Almere, ook nadat haar deelname al was afgelopen. Ineens begon hij haar te zoenen. Zij vond hem zo machtig, dat ze verstijfde en het over zich heen liet komen. Ze hebben seks gehad. Daarna kleedde zij zich aan en ging hij aan een bureau zitten, keek haar liveshow terug en hij gaf commentaar. Hij zei: 'Als je volgend jaar weer meedoet, moet je het me even laten weten. Dan kom je in mijn team en dan kom je heel ver.'
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:59:36 #196
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_203287796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:58 schreef riazop het volgende:
Wordt nog een verdomd moeilijke zaak tegen Ali:

Kandidate 2 kreeg een rondleiding door zijn studio in Almere, ook nadat haar deelname al was afgelopen. Ineens begon hij haar te zoenen. Zij vond hem zo machtig, dat ze verstijfde en het over zich heen liet komen. Ze hebben seks gehad. Daarna kleedde zij zich aan en ging hij aan een bureau zitten, keek haar liveshow terug en hij gaf commentaar. Hij zei: 'Als je volgend jaar weer meedoet, moet je het me even laten weten. Dan kom je in mijn team en dan kom je heel ver.'
Hij is nu verdachte. Moeten we hem dan nu eigenlijk A. Bouali noemen
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_203287805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hij was op de hoogte, als hoogste baas had hij statement moeten maken en zelf onderzoek instellen.
Na 1 appje, terwijl iemand 11 jaar goed werk levert? kom zeg.
pi_203287808
quote:
3s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Je denkt toch niet serieus dat de meiland en mr frank visser fans niet meer naar sbs kijken als john zich niet verantwoord???

Of dat mensen niet meer naar radio538 of veronica gaan luisteren??
Zo een schandaal kan je je leven lang nog achtervolgen, dan is het maar beter om jezelf zo snel mogelijk aan de kant van de winnaars te plaatsen (wij wisten niks, niet betrokken, niets gezien, spelen alsof je het heel spijtig vindt).
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:00:21 #199
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203287809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, dan had hij gelijk hard ingegrepen bij de eerste melding.
Achteraf misschien niet. Maar dat kun je hem niet verwijten. Dat is volledig de schuld van de hitsige Potentaat Jeroen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203287815
dus we hebben:

Handenvol sexistische opmerkingen en toespelingen van 5 mannen
Ali B die, met kennelijke instemming, een kandidate neukt
Borsato die over billen wrijft van meisjes tusssen de 14 en 18
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')