abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 01:05:43 #251
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_203310623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:56 schreef Orwell het volgende:

[..]
idd.
Jorn Luka had een mooi gesprek met een Nederlandse vrouw, die daar veel kennis over heeft..
gek genoeg niet meer terug te vinden op Jorn's youtube kanaal.
het was een oudere blonde vrouw.
Grappige is dat ik mensen zie schrijven dat een Rand Paul goed bezig is voor ze, herkennen ze geen controlled opposition? Je ziet toch dat het 1 groot toneelspel is? Je zou nu de handgebaren moeten herkennen? Lijkt mij dan :)
Lach met een schone bips
pi_203310657
twitter
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 22 januari 2022 @ 01:22:44 #253
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203310760
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Meest bizarre aan het hele Kill Gates verhaal vind ik eigenlijk dat die man vrij rond loopt. Het is een fucking software boer die zich tot een vaccinatie jehova koning heeft gekroond en testen met vaccins op kinderen in Afrika heeft uitgevoerd met talloze doden tot gevolg en de massa ziet hem als een messias?? Ik kan er met de kop niet bij....

De wereld is compleet gek geworden. Die man hoort achter slot en grendel te zitten.
Denk dat $$$$ het antwoord is.. Met poen koop je macht.

Net zoals dat artikel beschrijft en ze steeds meer berichtjes binnen zien druppelen dat landen het slot er af halen/beperkingen intrekken en ogenschijnlijk het leven weer terugkrabbelt naar een normaal niveau zal het niet verbazend zijn als dit alles onderdeel is van het geheel.

Het mooie is dat deze kwade bedoeling nog steeds vrij spel heeft. Nergens extreem geweldadige protesten of andere zeer heftige tegengeluiden, dus ze hoeven maar een koekje te geven en het volk is weer happy. Geef ze een concert en een voetbalwedstrijd, laat ze een biertje drinken en een hapje eten om vervolgens met een mokerslag weer nieuwe shit aan te komen waarna iedereen -zo lang het ingrijpend genoeg is- weer gebukt gaat...
Mai pben rai~!
pi_203310792
twitter
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 22 januari 2022 @ 01:27:36 #255
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203310793
quote:
:7
Mai pben rai~!
pi_203311097
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:50 schreef Orwell het volgende:

[..]
ach, als je het 10 jaar volhoudt, begint het merendeel van die notoire zuiplappen gewoon eerder met zuipen, en zijn ze om 14:40 allemaal lam.

15:00...
het nieuwe 05:30
Avond/nachtdienst ook een aparte/interessante 'klok' is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203311106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Grappige is dat ik mensen zie schrijven dat een Rand Paul goed bezig is voor ze, herkennen ze geen controlled opposition? Je ziet toch dat het 1 groot toneelspel is? Je zou nu de handgebaren moeten herkennen? Lijkt mij dan :)
Indeed. Zoon van Ron Paul well-known rightwing fckhead. Keep it in the family.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203311110
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 01:09 schreef Orwell het volgende:

[..]
kut-yup...
Please don't yup me.
Die pro-vaxxers mogen die gratis injecties en boosters van me hebben.
Ik heb ze toch niet nodig.
Graag gedaan, veel plezier, steek het maar in.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_203311287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:11 schreef Orwell het volgende:
"Horeca tot 15:00uur open" is één van de opties voor komende versoepelingen, las ik.

Holy fuck, als je nu nog niet door hebt dat je je in een abusive relationship begeeft, dan zul je het nooit door hebben.

Deze gasten zijn knetter, kneiter-gek.
Het is gewoon ziek.

Ik zou zeggen doneer je stuk aan Bart Maes.

Of een andere advocaat die goed is en er wat van vindt en durft.

Rechters moeten ook eens wakker worden.. Slapend laten ze de hele rechtstaat uithollen door onze politici.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 22 januari 2022 @ 07:11:28 #260
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203311303
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:56 schreef Orwell het volgende:

[..]
idd.
Jorn Luka had een mooi gesprek met een Nederlandse vrouw, die daar veel kennis over heeft..
gek genoeg niet meer terug te vinden op Jorn's youtube kanaal.
het was een oudere blonde vrouw.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_203311620
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar werd in algemeenheid over vaccins geschreven. mRNA vaccins zijn ondertussen ook al weer zo'n 30 jaar in ontwikkeling, maar nu wel voor het eerst massaal toegepast ja.
Voor het eerst massaal toegepast op mensen is niet gelijk aan 100+ jaar ervaring ...
Graag enige nuancering
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203311667
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Nu post men terloops dat er op 1 dag 50K mensen positief getest hebben en men heeft het weer over of Maan nog op de TVOH-rel gereageerd heeft.
Het wordt tijd dat normaaldenkende mensen klaar zijn met deze covid onzin...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203311741
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Onderhand mag wel duidelijk zijn dat Omikron vrij mild is...

Maar bestaat Omikron wel volgens jou?
En toch kleurt Europa donkerrood vanwege omicron :?
En opnieuw moet er geboosterd worden vanwege omicron :?
En wordt het CST afgenomen van wie niet geboosterd is , vanwege omicron :?
En moeten nu ook kinderen zo snel mogelijk geprikt worden, vanwege omicron :?

Sorry ik moet lachen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203311791
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog een Europees land dat versoepeld ondanks oplopende besmettingen:
[..]
Gaat hard opeens
Lol Belgie heeft zonet de corona barometer ingevoerd , en we starten al direct met code rood :+

90% dubbel gevaccineerd en geboosterd :')

Het gaat goed *O*

Maar hey, ze vinden dat iedereen geprikt moet zijn, dan zal het nog beter zijn _O-
Dit is pure comedy :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203311876
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Lol Belgie heeft zonet de corona barometer ingevoerd , en we starten al direct met code rood :+

90% dubbel gevaccineerd en geboosterd :')

Het gaat goed *O*

Maar hey, ze vinden dat iedereen geprikt moet zijn, dan zal het nog beter zijn _O-
Dit is pure comedy :Y)
Nee tis schandalig ondertussen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203311915
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:56 schreef Orwell het volgende:

[..]
idd.
Jorn Luka had een mooi gesprek met een Nederlandse vrouw, die daar veel kennis over heeft..
gek genoeg niet meer terug te vinden op Jorn's youtube kanaal.
het was een oudere blonde vrouw.
Was het niet drs. Karen Hamaker-Zondag ?


Oeps niet gezien dat KillemWieft deze al gepost had...

Dan gooi ik deze er maar even bij



[ Bericht 10% gewijzigd door UncleScorp op 22-01-2022 09:31:34 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203311955
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Grappige is dat ik mensen zie schrijven dat een Rand Paul goed bezig is voor ze, herkennen ze geen controlled opposition? Je ziet toch dat het 1 groot toneelspel is? Je zou nu de handgebaren moeten herkennen? Lijkt mij dan :)
De echte oppositie wordt gewoon de mond gesnoerd en gecensureerd.
Of gefachtcheckt, nog zo’n leuke
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203311997
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 01:22 schreef KNAK het volgende:
Denk dat $$$$ het antwoord is.. Met poen koop je macht.
Ik denk dat het op die hoogste niveaus niets meer met $$$ te maken heeft.
Die “mensen” hebben als het ware een geld-print-machine thuis staan zoals wij nu een 3d printer staan hebben, figuurlijk gesproken.
Geld is maar een cijfertje intikken op de computer...

Macht en controle is waar het om draait.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203312037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De echte oppositie wordt gewoon de mond gesnoerd en gecensureerd.
Of gefachtcheckt, nog zo’n leuke
Fake checked... Tis gewoon echt triest die journalistjes, vraag me af of mensen er nog massaal in trappen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203312099
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee tis schandalig ondertussen.
Nee ik moet echt lachen met al die volgzame zieltjes die gedwee gaan aanschuiven voor hun ondertussen 3e prik, more to follow.
Ze beseffen amper nog waarom ... ow ja ... om op restaurant te [b]mogen[/b/] gaan met hun CSTje

Als ik mensen aanspreek over de zin/onzin van het CST, druipen ze meestal met een mond vol tanden af.
En toch staan ze de volgende keer opnieuw in de rij ...

Later kan ik niet anders zeggen dan dat het hun verdiende loon is.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203312291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee ik moet echt lachen met al die volgzame zieltjes die gedwee gaan aanschuiven voor hun ondertussen 3e prik, more to follow.
Ze beseffen amper nog waarom ... ow ja ... om op restaurant te [b]mogen[/b/] gaan met hun CSTje

Als ik mensen aanspreek over de zin/onzin van het CST, druipen ze meestal met een mond vol tanden af.
En toch staan ze de volgende keer opnieuw in de rij ...

Later kan ik niet anders zeggen dan dat het hun verdiende loon is.
Cst?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203312305
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En toch kleurt Europa donkerrood vanwege omicron :?
En opnieuw moet er geboosterd worden vanwege omicron :?
En wordt het CST afgenomen van wie niet geboosterd is , vanwege omicron :?
En moeten nu ook kinderen zo snel mogelijk geprikt worden, vanwege omicron :?

Sorry ik moet lachen
Da's fijn

Anyway, je ziet ondertussen nu blijkt dat Omikron voldoende mild is, dat bovenstaande weer wordt afgebouwd. Verplichte vaccinatie wordt ingetrokken, QR afgeschaft, maatregelen versoepeld.
Deze reeks is er zelfs naar vernoemd, het kaartenhuis zou nu instorten...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203312475
NIEMAND gelooft meer in de prik

hoeveel mensen laten zich nog vaccineren?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:42:50 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203312623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 08:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Voor het eerst massaal toegepast op mensen is niet gelijk aan 100+ jaar ervaring ...
Graag enige nuancering
Met vaccinatie is die ervaring er wel, met mRNA vaccins nog niet. Beter lezen graag.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:50:34 #275
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203312713
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Met vaccinatie is die ervaring er wel, met mRNA vaccins nog niet. Beter lezen graag.
Zoals de Swine Flu vaccin in de jaren 70 wat ook gerusht werd? Dat is toen helemaal goed afgelopen ofniet...

Maar hey, 100 jaar ervaring he :')

https://www.bbc.com/futur(...)e-flu-affair-of-1976
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')