abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203338450
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 06:59 schreef TLC het volgende:
Begonnen met seizoen 4 van Ozarks, das dus n nadeel dat je n vorig deel zolang geleden gezien hebt dat je jezelf afvraagt waar t nu ook alweer over ging :') wie nu wie niet leuk vindt en waarom en waarom die en die dood is etc etc :P
Irritant is dat ja. Toen ik aan Ozark begon zouden het maar twee seizoenen zijn maar toen kwam er dus toch nog een derde seizoen.. en een vierde :+ Ik wacht nu gewoon tot ie er helemaal opstaat en begin dan opnieuw. Ik wil er gewoon helemaal in zitten en 2 seizoenen opnieuw kijken is wel te doen en vind ik bij Ozark ook zeker wel de moeite waard.

Van How to get away with murder kwam het laatste seizoen veel later dan verwacht dus daar ben ik ook zowat alles van vergeten maar dat is wel een beetje veel terugkijken :') Ik begin nu sowieso niet meer aan series die niet compleet zijn :P
pi_203339655
Zo Ozarks seizoen 4 part 1 ook weer gezien

Julia Garner O+ :@ dat is toch beetje de ster van het hele gebeuren :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203339683
Oh en ik was seizoen 2 van After Life aan t kijken en ineens wist ik het :

die vrouw op dat bankje is van Downton Abbey, ik dacht al waar ken ik haar toch van :+ :P
  zondag 23 januari 2022 @ 23:05:27 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203339716
Voor Ozark is er zelfs een apart topic:
F&S / [Netflix] Ozark
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203340933
Die psychiater in After Life zou weleens dezelfde kunnen zijn als die Marco, Jeroen en Ali hebben :D :') _O-
pi_203343291
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 07:33 schreef TLC het volgende:
Die psychiater in After Life zou weleens dezelfde kunnen zijn als die Marco, Jeroen en Ali hebben :D :') _O-
Die psychiater is het leukste personage van AL zowat!

En ja, dat vrouwtje op de bank is die dame uit Downton Abbey. Heb haar gegoogeld (of nou ja: ge-IMDB't zeg maar). ;)

Klaar met After Life. Eerste twee seizoenen dikke 8/10. Derde seizoen was ietsjes minder, net wat te veel van hetzelfde. Plus dat donkere meisje was weg, wel jammer op zich.

Verder wel een mooie serie. Ontroerend, grappig, vermakelijk.

NU bezig met Squid Game. Beter laat dan nooit.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203345316
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:28 schreef Feeeeble het volgende:

[..]
Irritant is dat ja. Toen ik aan Ozark begon zouden het maar twee seizoenen zijn maar toen kwam er dus toch nog een derde seizoen.. en een vierde :+ Ik wacht nu gewoon tot ie er helemaal opstaat en begin dan opnieuw. Ik wil er gewoon helemaal in zitten en 2 seizoenen opnieuw kijken is wel te doen en vind ik bij Ozark ook zeker wel de moeite waard.

Van How to get away with murder kwam het laatste seizoen veel later dan verwacht dus daar ben ik ook zowat alles van vergeten maar dat is wel een beetje veel terugkijken :') Ik begin nu sowieso niet meer aan series die niet compleet zijn :P
How to get away with Murder O+
pi_203345447
Ik heb moeite met het doorkomen van de eerste aflevering van Archive81

;(
pi_203346932
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203350904
Seizoen 1 van Manifest gezien, zeer goede en veelbelovende serie. Ik laat het nu even rusten want nu eerst Ozark bekijken. Eerste aflevering is gelijk al weer goed en zat er gelijk al weer midden in ondanks dat het eventjes geleden was dat ik seizoen 3 keek.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203351495
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef TLC het volgende:
Ik heb moeite met het doorkomen van de eerste aflevering van Archive81

;(
De andere afleveringen zijn beter. De eerste aflevering vond ik inderdaad ook saai.
SOONY
pi_203352137

Dat stukje ook van 'what's grey and comes in pints ?' is hilarisch :D _O-
  maandag 24 januari 2022 @ 23:25:10 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203353301
De laatste aflevering van After Life bekeken.
Inderdaad minder sterk dan de voorgaande series, maar toch moest ik op het eind even een traantje wegpinken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203353402
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:25 schreef golfer het volgende:
Inderdaad minder sterk dan de voorgaande series, maar toch moest ik op het eind even een traantje wegpinken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan daar nooit zo goed tegen, net als bij een film als Hachi :'( :'(
pi_203353425
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:37 schreef TLC het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat fragment was erg sterk inderdaad, evenals het laatste gedeelte van de laatste aflevering van S3.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203353567
Zag net Manifest S01E04 en dat deed wat Doctor Who herinneringen boven laten komen :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203354477
SPOILER: Covers
SPOILER: Trailers
Ada Dapper, wetenschapper - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Boek, Kinderserie
De piepkleine wetenschapper Ada Dapper en haar twee beste vrienden zoeken antwoorden op grootse vragen en werken samen om te ontdekken hoe de wereld in elkaar zit.

Aziz Ansari: Nightclub Comedian - [VS] 2022 AL 0:29 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Na een tweede jaar vol lockdowns grapt Aziz over het leven tijdens de pandemie, quarantaines, vaccinatiebewijsjes, bijbaantjes van beroemdheden, smartphones en meer.

Neymar: The Perfect Chaos - [Brazilië/VS] Miniserie 2022 6 - Netflix Original | Documentaire
Neymar. Alom geliefd, maar ook mikpunt van kritiek. In deze docuserie deelt hij de hoogte- en dieptepunten van zijn persoonlijke leven en zijn briljante voetbalcarrière.

Snowpiercer - [VS] S03E01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Politiek, Sci-Fi
De aarde is bevroren. De laatste overlevende mensen wonen in een lange trein die de wereld rondcirkelt en zoeken balans te midden van de spanningen aan boord.

Three Songs for Benazir - [Afghanistan] 2022 6 0:22 uur - Netflix Original | Documentaire
Een pasgetrouwde Afghaan die in een ontheemdenkamp woont, worstelt met zijn gezinsverantwoordelijkheden en zijn droom om zich bij het nationale leger aan te sluiten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 08:28:17 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203354621
Oh, Snowpiercer weer begonnen? Had wel wat reclame op mijn netflix verwacht vooraf eigenlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_203354750
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 08:28 schreef Ang3l het volgende:
Oh, Snowpiercer weer begonnen? Had wel wat reclame op mijn netflix verwacht vooraf eigenlijk.
Veel verschillende dingen zitten kijken misschien? Ik heb er zeker zo'n twee weken reclame voor inmiddels. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 25 januari 2022 @ 08:53:04 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203354775
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Veel verschillende dingen zitten kijken misschien? Ik heb er zeker zo'n twee weken reclame voor inmiddels. :D
Ja zou kunnen, maar staat dan bv weer wel in mijn kijklijst.
Ik snap soms niet hoe dat werkt :P Ik laat series die ik afgekeken heb maar gewoon altijd in die lijst staan, bang een nieuw seizoen ergens van te missen. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_203354793
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 08:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja zou kunnen, maar staat dan bv weer wel in mijn kijklijst.
Ik snap soms niet hoe dat werkt :P Ik laat series die ik afgekeken heb maar gewoon altijd in die lijst staan, bang een nieuw seizoen ergens van te missen. :D
Ja, same. Plopt 'ie af en toe omhoog omdat je nog een halve minuut aftiteling te gaan hebt ofzo, maar goed. :') En de screensaver-reclame laat dan weer steeds dingen zien die allang afgelopen zijn (Ja, Netflix, Dark was tof, maar ik ga 'm niet nog een keer kijken).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Spellchecker dinsdag 25 januari 2022 @ 10:07:24 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203355461
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:37 schreef TLC het volgende:

[..]
SPOILER
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:40 schreef Salina het volgende:

[..]
Dat fragment was erg sterk inderdaad, evenals het laatste gedeelte van de laatste aflevering van S3.
Ik wil hier nogmaals (!) aandacht vragen voor Derek, ook met Ricky Gervais O+ :D
pi_203355480
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:07 schreef maily het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik wil hier nogmaals (!) aandacht vragen voor Derek, ook met Ricky Gervais O+ :D
Dat wist ik niet. Weer wat geleerd.

Ik ga NU googlen.
  Spellchecker dinsdag 25 januari 2022 @ 10:22:58 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203355649
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef Salina het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Weer wat geleerd.

Ik ga NU googlen.
Ook Netflix.
pi_203355691
quote:
Dit is precies waarom ik maar niet aandurf om seizoen 3 te beginnen _O- vond 1 en 2 echt goed. Maar heb het idee dat als je zelf minder in je vel zit zoiets als dit kijken niet heel erg gaat helpen :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')