Een transgender zeker.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijd voor een frisse wind (met nieuwe tegelspreuken).
Breng ze niet op ideeënquote:
Dan toch wel de Star Wars franchise denk ik, die zijn op zich best vermakelijk. Maar die heb ik zelf op mijn nas staanquote:
Houden van Star Wars en geen voetbal kijken. Verdikkeme zeg. Gelukkig kun je kokenquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan toch wel de Star Wars franchise denk ik, die zijn op zich best vermakelijk. Maar die heb ik zelf op mijn nas staanHeb geen Disney+ en heb er verder eigenlijk niets mee.
Houden van lijkt me wel wat overdrevenquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Houden van Star Wars en geen voetbal kijken. Verdikkeme zeg. Gelukkig kun je koken
In dit topic is het thema superlatieven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Houden van lijkt me wel wat overdreven
Fair enoughquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
In dit topic is het thema superlatieven.@:DKUp
Vandaag gelukkig weer een volledige uitzendingquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:15 schreef DKUp het volgende:
Nou zo een lekker inclusief half uurtje, mits geen herhaling
Als het maar nieuw is. Gezelligquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Fosive het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig weer een volledige uitzending
quote:
* steekt vinger op *quote:
Geen recht van spreken als je een Disney abo hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |