Wat is je favo Disney film danquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk je neer op Disney?
DisneyGoden.
Ja.quote:
Ff opgezocht.quote:
Omen II.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En wat is jouw favo? @:pisces29
Wat is jouw favo Disney film?quote:
Eerste of nieuwste?quote:
Klopt. Take it or leave it.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:14 schreef alpeko het volgende:
Ik zou hier graag nog even willen napraten over de uitzending van vandaag. Maar het is een Disney topic geworden?
Allebei, eigenlijk precies hetzelfde alleen 2019 mooi.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste of nieuwste?
En ook een Disney abo?
quote:GASTHEER SERGIO VYENT VERVANGEN BIJ 'FIRST DATES': 'HET VIEL RAUW OP MIJN DAK'
24.12.2021
Sergio Vyent, de gastheer in het programma First Dates, wordt vervangen. Het nieuws kwam voor de televisiepersoonlijkheid behoorlijk onverwacht.
“Je zou verwachten dat in de planning rekening met agenda’s wordt gehouden”, vertelt hij aan Flair. “Dat is niet gebeurd.”
quote:“ik dacht dat we iets hadden opgebouwd met elkaar. “
Ik heb soms zelfs periodes geen Netflix. Dus zeker geen Disney.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Allebei, eigenlijk precies hetzelfde alleen 2019 mooi.
Ja
Jij hebt natuurlijk ook Disney+ (gehad)
Hij wilde touren met een matige showquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.linda.nl/nieu(...)rvangen-first-dates/
Zit je ineens in een topic met allemaal fervent Disney kijkende mannen. Wat een afknapper.quote:
Tijd voor een frisse wind (met nieuwe tegelspreuken).quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij wilde touren met een matige show![]()
First Dates heeft Zergiejooh niet nodig
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb soms zelfs periodes geen Netflix. Dus zeker geen Disney.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |