Probeer wel eens vega dingen, maar soms is een stukje vlees gewoon idd lekkerder bij aardappels en groentequote:Op woensdag 19 januari 2022 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kruimels van Quorn zijn best wel aardig, vind ik, maar verder vind ik vleesvervangers (zoals van die bonen- en bietenburgers enzo) een aardige vervanger voor groenten en aardappelen, maar er hoort wel een stukje vlees bij.
En dan nog gaan ze vrij snel tegen staan.
Ik heb ook al zo'n anderhalf jaar zoiets geen pozza meer gegeten 🤔 mis het wel, maar kan niet tegen gist, dus mag het niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
het voelt echt alsof ik al 100 jaar geen pozza meer heb gegeten
Domino's haal ik t meestal weg, zit hier geen New York Pizza..quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
afhankelijk van welke het is, is die best wel erg lekker
oeh dat is wel echt klote zegquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo'n anderhalf jaar zoiets geen pozza meer gegeten 🤔 mis het wel, maar kan niet tegen gist, dus mag het niet meer
Goed bezigquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ik nu toch al ruim 20 dagen geen pozza
We zijn trots op je.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ik nu toch al ruim 20 dagen geen pozza
Ja , ik kan een slap aftreksel ervan met bladerdeeg maken...maar it's not the same!quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh dat is wel echt klote zeg
nee inderdaad. maar wacht eventjes. @engine maakt heerlijke pozza achtige dingetjes van bladerdeeg! kijk!quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , ik kan een slap aftreksel ervan met bladerdeeg maken...maar it's not the same!![]()
maarja wat je zegt. het is geen pozza. maar het ziet er wel hearlik uitquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Had ik afgelopen weekend geairfryert![]()
Ook zijn gangetje, maar dan zonder portquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje he!Zit hier een witte port te nuttigen.
En hoestie daar?
Dat ziet er lekker uit @enginequote:Op woensdag 19 januari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee inderdaad. maar wacht eventjes. @:engine maakt heerlijke pozza achtige dingetjes van bladerdeeg! kijk!
[..]
Ja ik maak ook weleens dat soort creaties, en mn omgeving vind het super lekker, maar ik mis gewoon de smaak van de echte pozza'squote:Op woensdag 19 januari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee inderdaad. maar wacht eventjes. @:engine maakt heerlijke pozza achtige dingetjes van bladerdeeg! kijk!
[..]
Aftermath!quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:41 schreef Remco2021 het volgende:
Bij de serie Tour of Duty zitten best wat leuke deuntjes maar die vind je niet zomaar ergens.
snap ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik maak ook weleens dat soort creaties, en mn omgeving vind het super lekker, maar ik mis gewoon de smaak van de echte pozza's
Die serie had een geweldige soundtrack!quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:41 schreef Remco2021 het volgende:
Bij de serie Tour of Duty zitten best wat leuke deuntjes maar die vind je niet zomaar ergens.
Volgens veteranen hadden ze het in het echt nog geen 3 minuten uitgehouden, maar ik vond het echt geweldig!quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die serie had een geweldige soundtrack!![]()
in het altijd mooie utrecht zit een vegitalian. die hebben erg lekker spul. onder andere een pizza met "pepporoni"quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Domino's haal ik t meestal weg, zit hier geen New York Pizza..
Ach ja, ze moeten niet zo zeikenquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens veteranen hadden ze het in het echt nog geen 3 minuten uitgehouden, maar ik vond het echt geweldig!
Ik vind sowieso dat je niet op die manier naar series of films moet kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach ja, ze moeten niet zo zeikenhet was gewoon een leuke serie
Deels wel. Het moet nog wel redelijk realistisch zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je niet op die manier naar series of films moet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |