Ik moet bekennen dat ik het ook niet zo erg vind.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar das vrijwillig
Mini ToT is de mascotte van dit forum.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mini ToT is de mascotte van dit forum.
Wie heeft nou de broodkorstjes zomaar opgesmikkeld?quote:
Moet bij Mini ToT denken aan tatertots (aardappelkroketjes in de VS)quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mini ToT is de mascotte van dit forum.
De vuilnisbak!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie heeft nou de broodkorstjes zomaar opgesmikkeld?
Bij tijgerbrood sowieso, maar Mini-ToT lust zelfs die niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:09 schreef drakin het volgende:
De korstjes zijn juist het lekkerst, vooral van de bovenkant
Hij is soms ook wel om op te vreten volgens sommige dames.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet bij Mini ToT denken aan tatertots (aardappelkroketjes in de VS)
quote:
Van korstjes krijg je borstjesquote:
Aha! Vandaar!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van korstjes krijg je borstjes
Van echte stoere tijgers gemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij tijgerbrood sowieso, maar Mini-ToT lust zelfs die niet meer.
Jij moet haar even helpen.quote:
oh komt het daardoorquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van korstjes krijg je borstjes
Oh nee, hij weet precies wat een kip is, maar is dol op kip te eten, bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Van echte stoere tijgers gemaakt
Ik hoor het al, straks nog vegetariër willen zijn, want zielig voor de tijgers
Wie moet ik helpen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij moet haar even helpen.
Zeiden ze altijd vroeger..quote:
nog nooit gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |