Ja het klassement t/m plek 4 lijkt nu al te staan in de volgorde van hoe goed de dames zijn op de 5000. Dat is jammer.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:58 schreef Starflyer het volgende:
Dit lijkt gespeeld. Ik zie Beune niet snel 4s goed maken op de 5000m. Eerder het omgekeerde, dat Conijn nog meer uitloopt op Beune en de rest.
Dan zou Beune wel een Conijn uit de hoge hoed moeten toveren.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien verliest ze toch nog op een paar honderdste
Volgens mij hebben ze gisteren in de reguliere tv-uitzending veel samenvattingen tussendoor laten zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 1.500 vrouwen is zeker niet terug te zien nu het alleen op de stream geweest is?
Zijn er 2 plekken te verdelen?quote:Op zondag 23 januari 2022 12:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dus Snellink gaat waarschijnlijk mee naar het WK.
Roest en Bosker hebben zich geplaatst via het OKT volgens mij + de beste (behalve Bosker) op het NK.quote:
Jup, die had geen zin in haar 1e 5km ooit denk ikquote:Op zondag 23 januari 2022 12:58 schreef Toby56 het volgende:
Begrijp ik nou (ik luisterde maar half) dat Dul er ook mee ophoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |