Heb er weinig vertrouwen in dat zij ooit individueel Olympische kampioen wordt. Of goud wint met EK/WK allround of individueel op een afstand.quote:
Beter zou hij aankondigen na dit weekend helemaal te kappen, dit begint echt zielig te wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vermoed dat Blokhuijsen de 10km niet gaat rijden.
Ja, dit is trekken aan een dood paard.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Beter zou hij aankondigen na dit weekend helemaal te kappen, dit begint echt zielig te worden
Sebastiaan Timmerman.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:49 schreef Symphonic het volgende:
Wie is die vervelende commentator op de stream?
Timmerman heeft z'n stem niet mee, maar ik vond/vind dat hij het niet zo slecht deed.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sebastiaan Timmerman.
Zo wel Hersman en Dijkstra.
Tsja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:40 schreef Pino112 het volgende:
Ter Mors en Van Beek, stop er toch mee.
Denk ik het niet, ze heeft mooie overwinningen op het hoogste niveau geboekt en de mindere tijden kwamen vooral door prive omstandigheden, die er ook zouden zijn op de shorttrackbaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of ter Mors spijt heeft dat ze het shorttrack heeft verlaten.
Haar dikste prijzen heeft ze toch echt op de langebaan binnengehaald.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of ter Mors spijt heeft dat ze het shorttrack heeft verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |