abonnement Unibet Coolblue
pi_203270614
Ik heb zin in een cappuccino en huisgemaakt gebak van mijn favo koffiehuis. Tijd dus dat de horeca open gaat. Bullshit maatregel.
pi_203270689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Maar die krijg je ook met een negatieve test. Dus hoe kan je op een 2g pas controleren?
https://ondernemersplein.(...)ronapas-controleren/
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:50:43 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_203270843
Wat weinig stemmen voor thuiswerken. Dat vind ik nog wel een van de vervelendste. In het begin vond ik het wel prettig, want betere werk prive-balans, maar nu er bijna geen sociaal leven mogelijk is was het werken achteraf een groot deel van mijn interacties met andere volwassenen niet behorend tot familie.
pi_203271037
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:43 schreef Gehrman het volgende:
Ik mis de optie 'dames van plezier sluiten de benen na 17:00'.
Valt onder winkels dicht om 17u
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203271059
Hoeren maar tot 17:00 open.
pi_203271180
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203271207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:12 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
3g dus
Oh.. lekker passief, als dat je punt was dan kun je dat toch gelijk zeggen.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203271250
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:14 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Oh.. lekker passief, als dat je punt was dan kun je dat toch gelijk zeggen.
Ik heb de hele tijd gevraagd hoe iemand op 2g kan controleren ... Het woord 2g kwam bijna in al mijn reacties terug.
Ik dacht dat ik iets gemist had.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203271264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:14 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Oh.. lekker passief, als dat je punt was dan kun je dat toch gelijk zeggen.
Of je zorgt gewoon dat je je feiten op orde hebt.
pi_203271293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik heb de hele tijd gevraagd hoe iemand op 2g kan controleren ... Het woord 2g kwam bijna in al mijn reacties terug.
Ik dacht dat ik iets gemist had.
Ik dacht inderdaad dat we inmiddels 2G in de horeca hadden, vandaar de verwarring.
Ik dacht al wat stelt hij nou opeens rare vragen, die zijn toch gewoon te googlen hahaha..
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203271297
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:17 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Of je zorgt gewoon dat je je feiten op orde hebt.
Zelfs ik kan er een keer naast zitten ;)
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203271314
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:19 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik dacht inderdaad dat we inmiddels 2G in de horeca hadden, vandaar de verwarring
Ah duidelijk. Ik dacht ik heb iets gemist ofzo. Vandaar mijn vraag hoe ze nou op 2g controleren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203271328
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ah duidelijk. Ik dacht ik heb iets gemist ofzo. Vandaar mijn vraag hoe ze nou op 2g controleren.
Oke ik verwachte dan dat je zou zeggen zoiets van "we hebben nog 3G i.p.v. 2G" i.p.v. vragen stellen hoe men een coronatoegansbewijs kan gebruiken lol!
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203271348
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:21 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Oke ik verwachte dan dat je zou zeggen zoiets van "we hebben nog 3G i.p.v. 2G" i.p.v. vragen stellen hoe men een coronatoegansbewijs kan gebruiken lol!
Ik was ook verbaasd dat dit uberhaupt mocht, want vragen naar specifieke gezondheid mag namelijk niet. Een qr code geeft niet aan hoe je de qr code gekregen hebt namelijk.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203271367
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:19 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik dacht inderdaad dat we inmiddels 2G in de horeca hadden, vandaar de verwarring.
Ik dacht al wat stelt hij nou opeens rare vragen, die zijn toch gewoon te googlen hahaha..
Wat is er dan zo kut aan 3G? Als je gewoon gevaccineerd bent heb je daar toch geen last van? Als je tot de kleine groep behoort die door een medische reden geen vaccinnatie kunt krijgen kan ik het nog wel begrijpen. Verder boeit het toch niet?
pi_203271429
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:25 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Wat is er dan zo kut aan 3G? Als je gewoon gevaccineerd bent heb je daar toch geen last van? Als je tot de kleine groep behoort die door een medische reden geen vaccinnatie kunt krijgen kan ik het nog wel begrijpen. Verder boeit het toch niet?
Dat is een discussie voor een ander topic. Ik wens geen gebruik te maken van een discriminerend sociaal krediet systeem
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203271541
Ik word momenteel het meest geraakt door die quarantaine regel. Zijn er eindelijk weer dingen mogelijk, en dan blijft de helft weer thuis omdat ie corona heeft gehad of in de buurt was van iemand die positief getest is. Ik had gehoopt vanavond na maanden eindelijk weer eens met mijn band te kunnen oefenen maar we zijn niet compleet genoeg omdat de helft in quarantaine zit.

Het is een godvergeten schandaal dat je wel door de IKEA en Action mag hossen maar niet naar een bioscoopzaal of theater of museum mag gaan. We kunnen nu geen kant op, alleen werken, en kopen kopen kopen mag, maar wat verstrooiing, inspiratie en afleiding is verboden. We hebben echt een kut-overheid met een inmiddels al niet meer verholen haat op alle cultuur, want er is echt geen geldige reden meer.

Verder hoop ik heel hard dat die qr-code afgeschaft wordt, als zometeen alles open gaat. Dat ding heeft alleen ellende gebracht en nauwelijks besmettingen gestopt. Ik heb er zelf wel een maar vind het een heel naar principe, dat de samenleving splijt, ook in mijn omgeving.

Mondkapjes vind ik ook niet leuk maar kan ik mee leven. Anderhalve meter afstand vind ik eigenlijk wel prettig. :')
pi_203272332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:43 schreef Farenji het volgende:
Ik word momenteel het meest geraakt door die quarantaine regel. Zijn er eindelijk weer dingen mogelijk, en dan blijft de helft weer thuis omdat ie corona heeft gehad of in de buurt was van iemand die positief getest is. Ik had gehoopt vanavond na maanden eindelijk weer eens met mijn band te kunnen oefenen maar we zijn niet compleet genoeg omdat de helft in quarantaine zit.

Het is een godvergeten schandaal dat je wel door de IKEA en Action mag hossen maar niet naar een bioscoopzaal of theater of museum mag gaan. We kunnen nu geen kant op, alleen werken, en kopen kopen kopen mag, maar wat verstrooiing, inspiratie en afleiding is verboden. We hebben echt een kut-overheid met een inmiddels al niet meer verholen haat op alle cultuur, want er is echt geen geldige reden meer.

Verder hoop ik heel hard dat die qr-code afgeschaft wordt, als zometeen alles open gaat. Dat ding heeft alleen ellende gebracht en nauwelijks besmettingen gestopt. Ik heb er zelf wel een maar vind het een heel naar principe, dat de samenleving splijt, ook in mijn omgeving.

Mondkapjes vind ik ook niet leuk maar kan ik mee leven. Anderhalve meter afstand vind ik eigenlijk wel prettig. :')
Behalve dan dat ik niet in een band zit, ben ik het helemaal met je eens.
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:10:10 #44
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_203274484
Dat de winkels zo vroeg dicht gaan vind ik niet zo praktisch. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt merk: van de rest heb ik niet echt last.
pi_203282797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:10 schreef beantherio het volgende:
Dat de winkels zo vroeg dicht gaan vind ik niet zo praktisch. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt merk: van de rest heb ik niet echt last.
persoonlijk kan ik me echt niet voorstellen dat deze maatregel voor iemand een groot probleem is, maar blijkbaar kan het wel. supermarkten gingen vaak om 22:00 uur dicht, nu om 20:00 uur. andere winkels gingen vaak om 18:00 uur dicht, nu om 17:00 uur. ik merk daar echt werkelijk helemaal niks van. maar goed, iemand die van winkelen na 17:00 uur houdt waarschijnlijk dus wel. ik vind het trouwens wel de grootste onzinmaatregel die er is op dit moment, maar nee absoluut niet kut.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203282837
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:43 schreef Farenji het volgende:
Ik word momenteel het meest geraakt door die quarantaine regel. Zijn er eindelijk weer dingen mogelijk, en dan blijft de helft weer thuis omdat ie corona heeft gehad of in de buurt was van iemand die positief getest is. Ik had gehoopt vanavond na maanden eindelijk weer eens met mijn band te kunnen oefenen maar we zijn niet compleet genoeg omdat de helft in quarantaine zit.

Het is een godvergeten schandaal dat je wel door de IKEA en Action mag hossen maar niet naar een bioscoopzaal of theater of museum mag gaan. We kunnen nu geen kant op, alleen werken, en kopen kopen kopen mag, maar wat verstrooiing, inspiratie en afleiding is verboden. We hebben echt een kut-overheid met een inmiddels al niet meer verholen haat op alle cultuur, want er is echt geen geldige reden meer.

Verder hoop ik heel hard dat die qr-code afgeschaft wordt, als zometeen alles open gaat. Dat ding heeft alleen ellende gebracht en nauwelijks besmettingen gestopt. Ik heb er zelf wel een maar vind het een heel naar principe, dat de samenleving splijt, ook in mijn omgeving.

Mondkapjes vind ik ook niet leuk maar kan ik mee leven. Anderhalve meter afstand vind ik eigenlijk wel prettig. :')
dit snap ik helemaal. het zorgt ook voor impraktische zaken. mijn dochter zit in groep 8 en de komende weken staan er fysieke voorlichtingsdagen gepland op diverse middelbare scholen. zelfs als die al op locatie door mogen gaan kun je het eigenlijk niet maken om allerlei leerlingen die in quarantaine zitten daarvan uit te sluiten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203287954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:02 schreef Megumi het volgende:
Het gebrek aan maatregelen denk ik. Met een G2 of G3 maatregel en uitbreiding van de zorg zou mogelijk de maatschappij weer open kunnen.
Ik heb het idee dat jij vaak niet zo goed het geheel doorziet. Hier een gesprek dat inzicht geeft:
pi_203288019
Clubs/Discotheken dicht.

Ik kom er al jaaaren niet meer, maar ik zou zo graag weer een avondje dom willen dansen met een biertje in de hand met geen mogelijkheid tot gesproken communicatie. (lijkt misschien sarcastisch, maar dat was gewoon ideaal. Geen gezeik aan je hoofd, muziek en een paar biertjes! ^O^ )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:24:31 #49
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_203288177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:15 schreef Het_Bokje het volgende:
Clubs/Discotheken dicht.

Ik kom er al jaaaren niet meer, maar ik zou zo graag weer een avondje dom willen dansen met een biertje in de hand met geen mogelijkheid tot gesproken communicatie. (lijkt misschien sarcastisch, maar dat was gewoon ideaal. Geen gezeik aan je hoofd, muziek en een paar biertjes! ^O^ )
Ik zou weer weleens een concert willen zien. In zo'n donker zaaltje met een biertje aan de rand van de mosh pit staan. Maar ik kan het mij eigenlijk moeilijk meer voorstellen met zoveel mensen zo dicht op elkaar.
  donderdag 20 januari 2022 @ 18:30:39 #50
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203288279
Restaurants :'(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')