Hartstikke klote gewoon.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moeder van vriend wacht al 2 maanden op nieuwe hartklep.
Gaat soms wel ten koste van koeling, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze doen alles om het kleiner/dunner te maken ouwe reus.
En ik vind het wel heerlijk eigenlijk.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Uitermate plezant.
Vooral zaterdagavond heb ik mij erg vermaakt.
Ja, ik vind het ook oprecht geen reet meer aan nu we er weer niet heen mogen, nog even zondag uitzitten en dan hoop ik toch wel weer te kunnen gaan. Op elk veld zie je volgepakte tribunes erbij en dan schakel je naar de eredivisie en krijg je weer van die emotieloze spookwedstrijden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dank, maar wat een godvergeten kutwedstrijd was het weer zeg.
Hoe is het met jou?
Idem, ik kijk alleen naar Vitesse. Dat is al zelfkastijding genoeg. De Europese potjes waren de meest sfeervolle avonden in jaren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook oprecht geen reet meer aan nu we er weer niet heen mogen, nog even zondag uitzitten en dan hoop ik toch wel weer te kunnen gaan. Op elk veld zie je volgepakte tribunes erbij en dan schakel je naar de eredivisie en krijg je weer van die emotieloze spookwedstrijden.
Maar verder ook wel prima hoor.
Vast ooit wel weerquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je ook weer een keer naar de Kuip?
Mijn aanbod staat nog steeds, hoewel dat nog voor slechts 2 wedstrijden zal zijn. Groningen & Willem II. Die wedstrijden zijn beide 's avonds.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vast ooit wel weer.
Maar nu niet. Ik wil gewoon weer publiek op de tribunes zien. Elke wedstrijd zonder publiek ga ik weer een beetje meer dood van binnen.
Hele topic uit MyAT jonguhquote:Op woensdag 19 januari 2022 15:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Daar verdween een post van @:Molo in COR
@:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |