Geen idee waar hij op doelt, heb niet eens met hem gesproken vandaag meen ik. Rare flapdrol is het. Zal nog eens aardig zijn door wat extra interesse te tonen en op z'n berichten te reageren. Ik hoef volgende keer iig niet meer op een kaart te staan.quote:
Trek het je niet zo aan maatje. Hij zit nogal in een pittige periode en denk dat hij gewoon even iets verkeerd interpreteerde of zo. Of misschien verwart hij je wel met iemand anders.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee waar hij op doelt, heb niet eens met hem gesproken vandaag meen ik. Rare flapdrol is het. Zal nog eens aardig zijn door wat extra interesse te tonen en op z'n berichten te reageren. Ik hoef volgende keer iig niet meer op een kaart te staan.
Heb m'n excuses al aangeboden. Zit in the shit om het hard te zeggen. Nogmaals excuses. Alles komt verkeerd over. Don't hard feelings. Hoop dat je m'n hand accepteert. Nu echt slapen. Als een blok. Hoop op vergeving.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen idee waar hij op doelt, heb niet eens met hem gesproken vandaag meen ik. Rare flapdrol is het. Zal nog eens aardig zijn door wat extra interesse te tonen en op z'n berichten te reageren. Ik hoef volgende keer iig niet meer op een kaart te staan.
Mietjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:23 schreef Caland het volgende:
Ik ben denk ik voor het eerst in mijn volwassen leven grieperig.![]()
Hopelijk is het geen carona
Even testen maat. @Elanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:23 schreef Caland het volgende:
niet gekeken, denk niet dat ik veel gemist hebquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat. Wat is jouw mening over de aflevering van Boos?
Niks mis met een relletje. Helemaal als proleten de volle laag krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet gekeken, denk niet dat ik veel gemist heb
#corredquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:23 schreef Caland het volgende:
bijna onmogelijk om het niet mee te krijgen en die gasten, ja opsluiten en sleutel weggooienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis met een relletje. Helemaal als proleten de volle laag krijgen.
Alle mannen zijn schuldig en moeten dood.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
bijna onmogelijk om het niet mee te krijgen en die gasten, ja opsluiten en sleutel weggooien
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boos: this is the voice
7/10
@:ggmm @:caland @:scrummie
7/10quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten (pasta bolognese @:drizzt ), en daarna ga ik kijken. Ik zal hierna een review plaatsen waar ik uitgebreid in zal gaan op de door jou gemaakte punten, om een zo compleet mogelijk beeld te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |