Ze worden moe van het niks doenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
iedereen loopt daar ook al weer te gapen
zwak van BBquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef Thorelf het volgende:
bb is strenger voor de mannen de vrouwen worden gemazzeld
ze zijn zeker moe van alle aktiviteitenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
iedereen loopt daar ook al weer te gapen
Hebben wel miljoenmiljard vogels moeten tellenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn zeker moe van alle aktiviteiten
![]()
Modeshowtjes lopen voor Jan Lul en er nix voor in ruil krijgen ... dat is pas hard... Ohnee gewoon Debiel..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
500 euro eraf omdat iemand een lepel heeft afgespoeld vind ik wel hard hoor
Ze worden moe van het niks doenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn zeker moe van alle aktiviteiten
![]()
Zijn ze daar natuurlijk moe van gewordenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hebben wel miljoenmiljard vogels moeten tellen
ik ben moe van kijken naar moeie mensenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn ze daar natuurlijk moe van geworden
Daar is wel een oplossing voor, de streams weg klikkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben moe van kijken naar moeie mensen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is wel een oplossing voor, de streams weg klikken
Wat ik zo wel ga doen, kijk later wel of er weer iets is gebeurd
Pas volgende week maandag tot er Nieuwe Nieuwe komen? tot die tijd ff uitzingen met dit klootjesvolkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is wel een oplossing voor, de streams weg klikken
Wat ik zo wel ga doen, kijk later wel of er weer iets is gebeurd
Jaa, dan zie je geen mensen meer die moe zijnquote:
Spiegels ook het raam uit danquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, dan zie je geen mensen meer die moe zijn
Komen denk ik geen nieuwe bij toch, er gaat zaterdag wel iemand wegquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas volgende week maandag tot er Nieuwe Nieuwe komen? tot die tijd ff uitzingen met dit klootjesvolk
quote:
Goed idee iddquote:
Ze zullen aankomend weeken absoluut met een harde wisseling moeten komen, dit zooitje is te gezapig in hun rol, met deze watjes Regie geen houden aanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komen denk ik geen nieuwe bij toch, er gaat zaterdag wel iemand weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |