Ja! Dat kreeg ik vroeger ookquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had rijst over net van het eten...
En heb daar roomboter, suiker en kaneel bijgegooid.
Dat kreeg ik als kind van mijn moeder, en het smaakt nog net zo lekker
herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
#goedtoetje
Gaaf!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://rumble.com/vstnn5-alegria.html
https://rumble.com/vstocf-january-18-2022.html
@:-Shii- @:Prisha
Fijn oma, ik hoop dat ze snel opknapt en dat die klote ziekte weg is/blijft.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Operatie van mijn vriendin goed verlopen. 'Maar' een halve nier weg en voor zover de complete tumor weg kunnen halen.![]()
![]()
Jeugdsentiment dit, ik kreeg dat ook altijd van mijn moederquote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
#goedtoetje
Jij rijst met kaneel boter en suiker!, Jij rijst met kaneel boter en suiker!, Jij rijst met kaneel boter en suiker!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij rijst met kaneel boter en suiker!, Jij rijst met kaneel boter en suiker!, Jij rijst met kaneel boter en suiker!
[ afbeelding ]
Mijn stelregel is dat ik moet uitloggen na 4 post vanmezelf achter elkaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan wel wat blijer
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerige bende![]()
1x geproefd en voorgoed genezen
Het kan ook met campingmargarine hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:30 schreef Maive het volgende:
Ik heb dat nooit eerder gehadRoomboter kregen we vroeger sowieso enkel met de feestdagen omdat het zo duur was.
Herkenbaar wel...maar ter jouw verdediging, je was aan het snelposten... dan telt het nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn stelregel is dat ik moet uitloggen na 4 post vanmezelf achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |