Autist.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat soort paintjes direct voor de geest halen is weer 1 van mijn dingetjes!
Joh, je kon me vroeger een plaatje uit een Suske & Wiske laten zien en ik wist direct uit welk album het kwam, op welke pagina het stond en waar precies op de pagina!quote:
Ik kan mij nog veel uit mijn vroege jeugd herinneren, daar was mijn moeder zelfs verbaasd over.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh, je kon me vroeger een plaatje uit een Suske & Wiske laten zien en ik wist direct uit welk album het kwam, op welke pagina het stond en waar precies op de pagina!
Same!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog veel uit mijn vroege jeugd herinneren, daar was mijn moeder zelfs verbaasd over.
is ook niet erg handig om kinderen een kegel bal te geven waar ze kneiterhard mee kunnen gooienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!Nog van toen ik 4 was!
En vandaag zag ik op de speelzaal een kegel-setje die ik vroeger ook had. De "gaten" in de bal waren gewoon putjes waarmee je de bal gewoon absoluut niet kan vasthouden; te ver uit elkaar voor een kind, en die putjes waren niet diep, ze zijn schuin en glad.Dik 40 jaar na dato en het achterlijke design is nog steeds niet veranderd!
niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook niet erg handig om kinderen een kegel bal te geven waar ze kneiterhard mee kunnen gooien
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook niet erg handig om kinderen een kegel bal te geven waar ze kneiterhard mee kunnen gooien
zeker niet met al die agressie tegenwoordigquote:
Ik ook vanaf mijn 4de levensjaar. Vakanties, de kleuterschool, mijn opa... Ik heb zelfs ruzie met mijn zusje gehad omdat zij niet kon voorstellen dat ik dat soort dingen nog kon herinneren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Same!Nog van toen ik 4 was!
En vandaag zag ik op de speelzaal een kegel-setje die ik vroeger ook had. De "gaten" in de bal waren gewoon putjes waarmee je de bal gewoon absoluut niet kan vasthouden; te ver uit elkaar voor een kind, en die putjes waren niet diep, ze zijn schuin en glad.Dik 40 jaar na dato en het achterlijke design is nog steeds niet veranderd!
agressieve kutkinderen ook altijdquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
[..]
zeker niet met al die agressie tegenwoordig
Tottert daar mogen toch ook geen diepe gaten inquote:
e er mee slaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tottert daar mogen toch ook geen diepe gaten in
dan zitten die blaagjes weer vast met de vingers erin
Yup, same here met mijn broer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook vanaf mijn 4de levensjaar. Vakanties, de kleuterschool, mijn opa... Ik heb zelfs ruzie met mijn zusje gehad omdat zij niet kon voorstellen dat ik dat soort dingen nog kon herinneren.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tottert daar mogen toch ook geen diepe gaten in
dan zitten die blaagjes weer vast met de vingers erin
daar zijn ze tegenwoordig echt bijzonder inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]Maar de mensen van de speelzaal vonden het ook ondingen.
Ik zag ook wel dat ander speelgoed echt belabberd was wegens regels rondom beklemmingsgevaar enzo,
ben je wel heel fucking lompquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar zijn ze tegenwoordig echt bijzonder in
wij hadden flippo's in de chip
tot er iemand in stikte
das echt zoquote:
En er sneuvelden wasmachines door.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
das echt zo
daarom mocht dat toen niet meer![]()
![]()
Ja maar die vrouw was 96...quote:
zo oud is greysbabe helemaal nietquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar die vrouw was 96...
Ik vond natuurkunde vroeger echt wel interessant, behalve al die formules uit m'n hoofd moeten leren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:43 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij heb ik een fout gemaakt met @:mickytjuh aan het studeren te zetten. Nu is ze mij dingen aan het uitleggen over hogere natuurkunde
Krijg ik volgende week een overhoring als ik daar ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |