SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Dit klinkt echt viesquote:Op maandag 17 januari 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken ook wel iemand die aan de theepot van Bitterbal zou wil voelen.
Misschien was het een subtiele hint dat ze wel een kopje thee lusttequote:Op maandag 17 januari 2022 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was dit niet. Ze deed het ook heel subtiel zo met dat je 2 vingers gebruikt om te checken of iets heet is.
En hoe kan dit automatisme zijn
Dat zijn er denk ik wel meer dan 1quote:Op maandag 17 januari 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken ook wel iemand die aan de theepot van Bitterbal zou wil voelen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien was het een subtiele hint dat ze wel een kopje thee lustte
Dit!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder haalt altijd de bruine blaadjes van m'n planten.
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeder van een ex ging blijkbaar ook altijd kijken of de WC-bril omhoog stond omdat dat zou betekenen dat er een man over de vloer was geweest.
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeder van een ex ging blijkbaar ook altijd kijken of de WC-bril omhoog stond omdat dat zou betekenen dat er een man over de vloer was geweest.
Bah, mannen!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het gaat over theezakjes erin hangen...
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een boerderij en die hebben dwerggeitjes in een wei langs de weg. Elke keer als we er langskomen (bijna dagelijks), stoppen we even en draait hetzelfde witte geitje zich om en die kijkt je dan zo al grazend en 'lachend'aanZoiets.
[ afbeelding ]
Neem Gergi er ook altijd even mee naartoe als ie een beetje depressief is, dat vrolijkt 'm gelijk opMaar nu rijden we net weer langs die boerderij, staat het vol met politie, grote brandweerwagens en 3 ambulances
Hopelijk is er niks met de eigenaren van Little Ziege (zoals we 'm noemen) gebeurd
Straks is ie weg
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
Pppppfff bleeeghhh mehhhh hmmmmmm bluuuhhhhhh grote zucht pfffff grrrrrrr nouhouuuu grmbl zucht….
![]()
Ok klaar
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een boerderij en die hebben dwerggeitjes in een wei langs de weg. Elke keer als we er langskomen (bijna dagelijks), stoppen we even en draait hetzelfde witte geitje zich om en die kijkt je dan zo al grazend en 'lachend' aanZoiets.
[ afbeelding ]
Neem Gergi er ook altijd even mee naartoe als ie een beetje depressief is, dat vrolijkt 'm gelijk opMaar nu rijden we net weer langs die boerderij, staat het vol met politie, grote brandweerwagens en 3 ambulances
Hopelijk is er niks met de eigenaren van Little Ziege (zoals we 'm noemen) gebeurd
Straks is ie weg
niks aan gemist denk ik :pquote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb haar nooit ontmoet, dat scheelt dan weer.
Met alle liefde, als ze de wei er ook bij doen anders moet ie op het balkonquote:Op maandag 17 januari 2022 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
of dan kunnen jullie hem adopteren
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met alle liefde, als ze de wei er ook bij doen anders moet ie op het balkon
Je zou hem nog kunnen stelenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een boerderij en die hebben dwerggeitjes in een wei langs de weg. Elke keer als we er langskomen (bijna dagelijks), stoppen we even en draait hetzelfde witte geitje zich om en die kijkt je dan zo al grazend en 'lachend' aanZoiets.
[ afbeelding ]
Straks is ie weg
Ezels happen ook.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben altijd bang dat geiten bijten
Ja ze eten ook wel alles. Deze is al twee weken aan z'n kerstboom bezig die de eigenaren in de wei hadden gelegdquote:Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben altijd bang dat geiten bijten
wat is het geslacht?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
Pppppfff bleeeghhh mehhhh hmmmmmm bluuuhhhhhh grote zucht pfffff grrrrrrr nouhouuuu grmbl zucht….
![]()
Ok klaar
nee is denk ik een rampquote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit een geitje binnen gehad. Trust me, dat wil je niet
Doe nou maar weer gewoon een beetje normaalquote:
Eigenlijk toch best coolquote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ja zo klein zijn ze wel echt schattigquote:
Oi ik moet dan altijd aan die ene man denken bij Beau met zijn bok en minipaard gewoon in z’n huis.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou maar weer gewoon een beetje normaal
Accepteer haar maar nou gewoon zoals ze isquote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou maar weer gewoon een beetje normaal
Ja zo is het leuk. Maar die beesten zijn niet zindelijk en kauwen op al je meubels.quote:
Wat moet dat stinkenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi ik moet dan altijd aan die ene man denken bij Beau met zijn bok en minipaard gewoon in z’n huis.
hij accepteert mijn religie nietquote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Accepteer haar maar nou gewoon zoals ze is
Triestquote:Op maandag 17 januari 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij accepteert mijn religie niet
Dat probeer ik al zo goed als mogelijkquote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Accepteer haar maar nou gewoon zoals ze is
Nou ja, die man stonk van zichzelf al minstens 15 uren in de wind, maar die bok en paard in huis maakten dat nou niet echt een sanitaire aangelegenheid.quote:
Nee, maar wel met jouquote:
ja maar uitstralingquote:Op maandag 17 januari 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Drankje voor zieken en bejaarde vrouwen.”
Copyright Uitstraling 2021
Alleen bij ziek zwak en misselijkquote:Op maandag 17 januari 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik drink ook weleens thee, maar ik vind koffie lekkerder.
Spreek je ze dan kalmerend toe?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen hun nageltjes geknipt. Het bloedbad viel mee. Aan hun kant.
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spreek je ze dan kalmerend toe?
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaAlsof je het tegen een kind of een hond hebt.
Ik soms ‘s middags. Earl Grey.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik drink altijd na het eten 's avonds een kop thee
Verwenkoffie mag ook en da's ook geen koffie.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik drink altijd na het eten 's avonds een kop thee
Groene thee raspberry & pomegranatequote:Op maandag 17 januari 2022 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik soms ‘s middags. Earl Grey.
Ja, daar was ik het ook niet mee eens, tijd dat we die democratie hier eens opdoeken!quote:Op maandag 17 januari 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verwenkoffie mag ook en da's ook geen koffie.
Ach, zolang ik fatsoenlijke koffie krijg, vind ik veel best.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, daar was ik het ook niet mee eens, tijd dat we die democratie hier eens opdoeken!
AH heeft nu witte chocola met een heel licht koffiesmaakjequote:Op maandag 17 januari 2022 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen koffieook niet in m'n chocola.
Bah. Zonde.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AH heeft nu witte chocola met een heel licht koffiesmaakje
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen koffieook niet in m'n chocola.
Zeg dat nou niet.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze die ook met een zwaar koffiesmaakje?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was verrast toen ik de de wikkel opende want de chocolade is net zo bruin als melkchocoladequote:
Ik kijk gewoon toe door het raam dus je kunt met een veilig gevoel naar bedquote:Op maandag 17 januari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
kijk weer gestalkt
wordt lekker slapen
Dan kun je beter die mokkaboontjes kopenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze die ook met een zwaar koffiesmaakje?
Ik wilde juist even wat minder chocolade inhaleren.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen chocolaook niet in m'n koffie.
Maar we kunnen het hier niet hebben dat het een Koffie Und Thee SC wordt!!!!111!!!!!11!quote:Op maandag 17 januari 2022 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik fatsoenlijke koffie krijg, vind ik veel best.
Die heb ik volgens mij nog wel liggenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun je beter die mokkaboontjes kopen
Ik moet afkicken van de toetjesquote:Op maandag 17 januari 2022 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde juist even wat minder chocolade inhaleren.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon toe door het raam dus je kunt met een veilig gevoel naar bed
Ik krijg m'n kadaver de barricades niet meer op vandaagquote:Op maandag 17 januari 2022 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar we kunnen het hier niet hebben dat het een Koffie Und Thee SC wordt!!!!111!!!!!11!
So sadquote:Op maandag 17 januari 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet afkicken van de toetjesHeb me rond de feestdagen drie slagen in de rondte gevreten aan allemaal lekkers.
Krieg und Tanz SCquote:
Kun je beter even mee langs de huisarts dan het hier meldenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Bedoel je deze trouwens Buda? https://www.ah.nl/producten/product/wi445813/delicata-cappucino
Die heb ik ook eens gehad, was vrij snel op geloof ikquote:
Dat heb ik met alles.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gehad, was vrij snel op geloof ik
Ooooh, die ken ik al.quote:
ja die heb ik natuurlijk nietquote:Op maandag 17 januari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de rest van ons kijkt mee via je bluetoothlamp
Er is nu chocolade met speculoos en dat is gvd lekker.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zin in speculoos met chocola.
Alles?quote:
Ja van Lotus? Die had ik laatst.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is nu chocolade met speculoos en dat is gvd lekker.
Klinkt goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van Lotus? Die had ik laatst.
Klein reepje ook maar.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gehad, was vrij snel op geloof ik
Hoef je niet gelijk te gaan flirtenquote:
Gewoon doen. Treat yoself.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet me inhouden om niet op boodschappenlijstje te zetten.
Ja kinderreepjesquote:
Gewoon alles inhaleren.quote:
Alleen jammer dat die altijd in zo'n onnodig grote doos zittenquote:
Meh, die zijn maar matigquote:
Die heb ik al een eeuwigheid niet opquote:
Deze vanmiddag nogquote:
Ik ook niet. Ik werk altijd gelijk zo’n heel rolletje naar binnenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al een eeuwigheid niet op
[..]
Deze vanmiddag nog
Pinda is het beste jaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee de beste.
In de VS hadden ze tig verschillende. Munt, pretzel, pindakaas.
Ik krijg een hartaanval in Amerika ben ik bang.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee de beste.
In de VS hadden ze tig verschillende. Munt, pretzel, pindakaas.
Soms zit er zo'n gore tussen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Pinda en chocolade, meh. Smaakt maar muffig imo.
Ontbijten bij Waffle House.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg een hartaanval in Amerika ben ik bang.
Denk dat ik het voor het laatst op heb toen er zo'n zak met mini's in een kerstpakket zat, zo'n rolletje eet je al helemaal snel opquote:Op maandag 17 januari 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik werk altijd gelijk zo’n heel rolletje naar binnen
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ow het is weer de vreet SC hoor
Hoezo 'soms'.quote:
Een amerikaanse cinnamon roll als ontbijtquote:
Alsof het dat ooit niet is.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ow het is weer de vreet SC hoor
Schop heel hard met je kleine teen tegen een tafelpoot. Dat lijdt afquote:Op maandag 17 januari 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben zooo moe van die koppijn............
nog steedsquote:Op maandag 17 januari 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
ibuprofen, paracetamol, slaapmiddel... nadaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog steeds![]()
heb je geen advil ofzo in huis?
Je zou er bijna koppijn van krijgenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja over de dag oke maar ik hoef geen liter beker bij mijn eten.quote:
DRINKBOEIquote:Op maandag 17 januari 2022 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja over de dag oke maar ik hoef geen liter beker bij mijn eten.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ibuprofen, paracetamol, slaapmiddel... nada
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ibuprofen, paracetamol, slaapmiddel... nada
quote:Volle maan 18 januari 2022 00:51:09
In mijn hart is ze natuurlijk altijd bij mequote:
je hoofd straks ook ahahahahaquote:Op maandag 17 januari 2022 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn hart is ze natuurlijk altijd bij me
Golf GTI?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
ergste golf gehad vanmiddag maar kelere wat ben je brak daarna
meh kutquote:Op maandag 17 januari 2022 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk is die weer terug ja
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
Belgische jongetje is dood gevonden in Zeeland.Mijn hart breekt even. Die man had al eerder een kind vermoord.
Ach Jezus. En die ouders vertrouwden hem helemaal, hij had vaak opgepast. Gewoon al die tijd gepland. Doodstraf.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:36 schreef Ama het volgende:
Belgische jongetje is dood gevonden in Zeeland.Mijn hart breekt even. Die man had al eerder een kind vermoord.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach Jezus. En die ouders vertrouwden hem helemaal, hij had vaak opgepast. Gewoon al die tijd gepland. Doodstraf.
Dean, toch? Jezus wat zielig.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Beetje raar om een kindermoordenaar als oppas te hebben.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
heb een klit in mijn haar. denk dat ik em er uit moet knippen
Verzuipen in conditioner.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:44 schreef bitterbal het volgende:
heb een klit in mijn haar. denk dat ik em er uit moet knippen
Bewolkt! Gisteren was-ie wel mooi te zien inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi!Heb je al buiten gekeken of is het bewolkt daar?
Hopelijk morgen dan helder.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Bewolkt! Gisteren was-ie wel mooi te zien inderdaad.
de volledige jaquote:Op maandag 17 januari 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is volle maan straks al.
Ohja.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is volle maan straks al.
Moet je dan werken?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de volledige ja
over 2 dagen springtij
Hopelijk zijn er geen weerwolven in Foqueville!quote:Op maandag 17 januari 2022 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja.Ik las de 18e en 0:50 ofzo en maakte daar morgennacht van. Hij leek vanavond al zo vol.
Ik hoop tegen die tijd dan al te slapen.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er geen weerwolven in Foqueville!
Ik vermoed dat de hele SC dan slaapt. Hopelijk kan die weerwolf zich vermaken in z'n eentje, als het er één is tenminste.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd dan al te slapen.
Misschien kunnen ze een feestje geven in het olifantenbos.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de hele SC dan slaapt. Hopelijk kan die weerwolf zich vermaken in z'n eentje, als het er één is tenminste.
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een feestje geven in het olifantenbos.
Lol dat weet ik niet meer zo goed.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]Waarom heb jij een bingokerk eigenlijk?
Jij?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:14 schreef mschol het volgende:
ik lees wat over volle maan?
*pakt gauw zijn wolvenshirt
Er zijn meisjes bij Beau die er meer over verteld hebben. Moet je even in het topic kijken.quote:
Ik zag een klein stukje van HLF8 of hoe dat programma ook heet en Johnny de Mol zag er uit alsof-ie elk moment kon gaan overgeven of huilen. Volgens mij kan-ie er niet om lachen.quote:
volgens mij heb ik wel ergens nog een oud wolvenshirt jaquote:
Omdat episch.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik wel ergens nog een oud wolvenshirt ja
voor de rest, geen eens waarom dat precies een ding is..
Denk dat er heel wat mannen in het wereldje zijn die vandaag niet helemaal lekker voor de tv zitten.quote:
Ah! Ook een mooi vuur ernaast! En kabouters.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat weet ik niet meer zo goed.Waarschijnlijk omdat ik bingo leuk vind maar eigenlijk nooit speel. En volgens mij was het idee dat het een soort buurthuis was in de vorm van een kerk.
Misschien kun jij anoniem ook even wat mailtjes sturen.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat er heel wat mannen in het wereldje zijn die vandaag niet helemaal lekker voor de tv zitten.
Zullen ze vast niet zo onder de indruk van zijn. Hardnekkige geruchten.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun jij anoniem ook even wat mailtjes sturen.
Neuh, ik heb gewoon geen smaak.quote:
Heb je ook dingen met pentagrammen en zo?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb gewoon geen smaak.
Ja, maar da's meer omdat het in een niet supergoed zichtbaar printje zit.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook dingen met pentagrammen en zo?
Ah, je bent geen satanist dus.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar da's meer omdat het in een niet supergoed zichtbaar printje zit.
Een satanist of iemand die het over de Christelijke satan heeft?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je bent geen satanist dus.Op de middelbare school hadden we een satanist. Dat vond ik wel een beetje aandachttrekkerij, eigenlijk.
Volgens mij dacht-ie wel iets aan te hangen, dus ik denk het eerste? Hij vervloekte ook een conrector met een soort spreuk.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een satanist of iemand die het over de Christelijke satan heeft?
Spreuk is dus dat tweede.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij dacht-ie wel iets aan te hangen, dus ik denk het eerste? Hij vervloekte ook een conrector met een soort spreuk.Of-ie het VWO uiteindelijk gehaald heeft, weet ik niet, want hij was er eigenlijk nooit.
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spreuk is dus dat tweede.![]()
Zoek maar eens op satanisme en LaVey.
Oh, dat zal gezellig zijn dan.quote:His ideas were heavily influenced by the ideas and writings of Friedrich Nietzsche and Ayn Rand.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Citizen.erased Pinkpop 2004 uitvoering is wel aardig trouwens.
Wat is the mating signal?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:04 schreef Recce het volgende:
Een bloemlezing uit: The Eleven Satanic Rules of the Earth
- If a guest in your home annoys you, treat them cruelly and without mercy.
- Do not make sexual advances unless you are given the mating signal.
- Do not harm little children.
- Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food.
- When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him.
Die houdt zich goed stil wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond volle Maan? Weer met Marco en Ali B.??
Ik had gehoopt op iets hilarisch, maar helaas:quote:
quote:Reverend Matt G Paradise, a Grotto Master of the Church of Satan, explains the mating signal in this way: “the definition of the mating signal will vary according to combination of participants, situation, and other subjective criteria”. Often social signals aren’t hard to miss. A mating signal could be something as simple as a word or special look. Generally you know when you are being hit on. While they accept casual sex, the parties should be consenting adults.
Niet dat ze over het algemeen veel boeiends te melden heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die houdt zich goed stil wel.
Special look. Nu moet ik aan Zoolander denken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op iets hilarisch, maar helaas:
[..]
die laatste en eerste, hnmmquote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:04 schreef Recce het volgende:
Een bloemlezing uit: The Eleven Satanic Rules of the Earth
- If a guest in your home annoys you, treat them cruelly and without mercy.
- Do not make sexual advances unless you are given the mating signal.
- Do not harm little children.
- Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food.
- When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him.
2 kleine wakker momenten maar verder doorgeslapenquote:
Oh oh. Verdwaald in de sneeuwquote:
ali schijnt meer van de volle sterren te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond volle Maan? Weer met Marco en Ali B.??
Tsja. Ik zei niet dat het perse beter was, het is vooral heul anders.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat zal gezellig zijn dan.De ideeën van Rand zijn vrij krankjorum. Je mag andere mensen niet helpen, want dat is niet goed voor ze. Je moet helemaal voor je eigenbelang gaan.
Of ze is gesmolten in de saunaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ze is overmoedig geworden en buiten de piste gaan skieen?
Hoi vriendjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ali schijnt meer van de volle sterren te zijn.
#jesuiskwiwiquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of ze is gesmolten in de sauna
[..]
Hoi vriendje
Drain the swamp!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef LTVDK het volgende:
Ah Humberto Tan is de volgende![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)len-the-voice-gooien?
Maar het was de bedrijfscultuurquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:54 schreef LTVDK het volgende:
Ah Humberto Tan is de volgende![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)len-the-voice-gooien?
Zo een meeting om 8:30, hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of ze is gesmolten in de sauna
[..]
Hoi vriendje
Veel te vroeg. Ik om 0900.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zo een meeting om 8:30, hoe verzin je het
Heb je tussendoor ook nog gesport?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, was er wel 2x in gaan liggen vanmorgen, #verwensauna
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je tussendoor ook nog gesport?
man woman person camera tvquote:
@Haagsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |