SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Dit klinkt echt viesquote:Op maandag 17 januari 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken ook wel iemand die aan de theepot van Bitterbal zou wil voelen.
Misschien was het een subtiele hint dat ze wel een kopje thee lusttequote:Op maandag 17 januari 2022 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was dit niet. Ze deed het ook heel subtiel zo met dat je 2 vingers gebruikt om te checken of iets heet is.
En hoe kan dit automatisme zijn
Dat zijn er denk ik wel meer dan 1quote:Op maandag 17 januari 2022 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken ook wel iemand die aan de theepot van Bitterbal zou wil voelen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien was het een subtiele hint dat ze wel een kopje thee lustte
Dit!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder haalt altijd de bruine blaadjes van m'n planten.
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeder van een ex ging blijkbaar ook altijd kijken of de WC-bril omhoog stond omdat dat zou betekenen dat er een man over de vloer was geweest.
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moeder van een ex ging blijkbaar ook altijd kijken of de WC-bril omhoog stond omdat dat zou betekenen dat er een man over de vloer was geweest.
Bah, mannen!quote:Op maandag 17 januari 2022 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het gaat over theezakjes erin hangen...
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een boerderij en die hebben dwerggeitjes in een wei langs de weg. Elke keer als we er langskomen (bijna dagelijks), stoppen we even en draait hetzelfde witte geitje zich om en die kijkt je dan zo al grazend en 'lachend'aanZoiets.
[ afbeelding ]
Neem Gergi er ook altijd even mee naartoe als ie een beetje depressief is, dat vrolijkt 'm gelijk opMaar nu rijden we net weer langs die boerderij, staat het vol met politie, grote brandweerwagens en 3 ambulances
Hopelijk is er niks met de eigenaren van Little Ziege (zoals we 'm noemen) gebeurd
Straks is ie weg
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
Pppppfff bleeeghhh mehhhh hmmmmmm bluuuhhhhhh grote zucht pfffff grrrrrrr nouhouuuu grmbl zucht….
![]()
Ok klaar
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een boerderij en die hebben dwerggeitjes in een wei langs de weg. Elke keer als we er langskomen (bijna dagelijks), stoppen we even en draait hetzelfde witte geitje zich om en die kijkt je dan zo al grazend en 'lachend' aanZoiets.
[ afbeelding ]
Neem Gergi er ook altijd even mee naartoe als ie een beetje depressief is, dat vrolijkt 'm gelijk opMaar nu rijden we net weer langs die boerderij, staat het vol met politie, grote brandweerwagens en 3 ambulances
Hopelijk is er niks met de eigenaren van Little Ziege (zoals we 'm noemen) gebeurd
Straks is ie weg
niks aan gemist denk ik :pquote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb haar nooit ontmoet, dat scheelt dan weer.
Met alle liefde, als ze de wei er ook bij doen anders moet ie op het balkonquote:Op maandag 17 januari 2022 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
of dan kunnen jullie hem adopteren
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met alle liefde, als ze de wei er ook bij doen anders moet ie op het balkon
Je zou hem nog kunnen stelenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier een boerderij en die hebben dwerggeitjes in een wei langs de weg. Elke keer als we er langskomen (bijna dagelijks), stoppen we even en draait hetzelfde witte geitje zich om en die kijkt je dan zo al grazend en 'lachend' aanZoiets.
[ afbeelding ]
Straks is ie weg
Ezels happen ook.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben altijd bang dat geiten bijten
Ja ze eten ook wel alles. Deze is al twee weken aan z'n kerstboom bezig die de eigenaren in de wei hadden gelegdquote:Op maandag 17 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben altijd bang dat geiten bijten
wat is het geslacht?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
Pppppfff bleeeghhh mehhhh hmmmmmm bluuuhhhhhh grote zucht pfffff grrrrrrr nouhouuuu grmbl zucht….
![]()
Ok klaar
nee is denk ik een rampquote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ooit een geitje binnen gehad. Trust me, dat wil je niet
Doe nou maar weer gewoon een beetje normaalquote:
Eigenlijk toch best coolquote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ja zo klein zijn ze wel echt schattigquote:
Oi ik moet dan altijd aan die ene man denken bij Beau met zijn bok en minipaard gewoon in z’n huis.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou maar weer gewoon een beetje normaal
Accepteer haar maar nou gewoon zoals ze isquote:Op maandag 17 januari 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe nou maar weer gewoon een beetje normaal
Ja zo is het leuk. Maar die beesten zijn niet zindelijk en kauwen op al je meubels.quote:
Wat moet dat stinkenquote:Op maandag 17 januari 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi ik moet dan altijd aan die ene man denken bij Beau met zijn bok en minipaard gewoon in z’n huis.
hij accepteert mijn religie nietquote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Accepteer haar maar nou gewoon zoals ze is
Triestquote:Op maandag 17 januari 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij accepteert mijn religie niet
Dat probeer ik al zo goed als mogelijkquote:Op maandag 17 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Accepteer haar maar nou gewoon zoals ze is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |